Flemming Rose i USA
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 21-02-06 10:16

Jyllands-Postens redaktion sendte Flemming Rose på ferie til USA. Det
gjorde
de klogt i, for han skriver bedre end nogen sinde. "Why I Published
Those
Cartoons" fra Washington Post idag, den 21.02. er noget af det bedste
og
sobreste, jeg har læst om karikatursagen.

http://www.countercurrents.org/rose210206.htm

Steen Hjortsø

Fra : Erik J. Helgesen

Dato : 21-02-06 10:45

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/02/17/AR2006021702499.html

--
Erik

Darkness cannot drive out darkness, only light can do that.
Hate cannot drive out hate, only love can do that.
-- Martin Luther King, Jr.

Fra : @

Dato : 21-02-06 14:11

> [...]

>og
>sobreste, jeg har læst om karikatursagen.

et superskriv intet mindre

Fra : Bruno Christensen

Dato : 21-02-06 14:27

> [...]

> og
> sobreste, jeg har læst om karikatursagen.

Enig, den artikel burde trykkes i ethvert frit dagblad eller avis.

/|\
/\
Bruno

Fra : Martin K

Dato : 21-02-06 18:45

<contra@tdcspace.dk> wrote in message

> http://www.countercurrents.org/rose210206.htm

Fremragende. Jeg kan kun opfordre til at poste dette link alle steder rundt
omkring på det ganske Net, hvor folk diskuterer JP-tegningerne.

--
Martin K