Anmeld mig så, Allan
Fra : Henri Gath

Dato : 20-02-06 23:11

Jeg vil hermed opfordre til vold mod andre lande og mennesker.
Jeg vil opfordre Vesten til øjeblikkelig at erklære krig mod muhammedanerne.
Det er ikke et sekund for tidligt.
Jeg vil opfordre til massive hjemsendelser af alle muslimer i Vesten, der
ikke har europæisk statsborgerskab. Af de muslimer, der har statsborgerskab,
vil jeg afkræve en personlig erklæring, om at de vil overholde de pågældende
landse spilleregler, og at statsborgerskabet kan fratages dem, hvis de ikke
makker ret.
Dette er kuren mod islam.

Fra : TBC

Dato : 21-02-06 03:34

Henri Gath skrev:

> Jeg vil hermed opfordre til vold mod andre lande og mennesker.

....Den lader vi stå lidt i al sin primitive gru.

Det var dog sygeligt. ...Har du kriminelle tendenser, eller er du bare
født på den forkerte side i konflikten, så du må gå glip af
chancen for at kunne gå i træning som terrorist.

TBC

Fra : Anonym

Dato : 21-02-06 04:56

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

Henri Gath skrev:

> [...]

født på den forkerte side i konflikten, så du må gå glip af
chancen for at kunne gå i træning som terrorist.

Som en eller anden en gang sagde, så er det aldrig for sent at opdage islam

Fra : @

Dato : 21-02-06 12:39

On Tue, 21 Feb 2006 04:56:12 +0100, "Anonym" <anonym@anonym.com>
wrote:

> [...]
>chancen for at kunne gå i træning som terrorist.
>
>Som en eller anden en gang sagde, så er det aldrig for sent at opdage islam

men det kan være for sent når islam bliver afsløret globalt

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 21-02-06 14:31

Anonym wrote:
> [...]
> født på den forkerte side i konflikten, så du må gå glip af
> chancen for at kunne gå i træning som terrorist.

Det eneste sygelige her er vist at først er der et fjols der poster et
indlæg om at han vil politi-anmelde en af de andre skribenter her i gruppen.

Derefter forklarer jeg sagen om at politiet har andet og vigtigere ting
at tage sig til end den slags børnehavepjat. Og nu kommer der så en
direkte opfordring, der blot beviser politiet ikke gider den slags
børnehavepjat her.

Best regards / Med venlig hilsen
Martin Jørgensen

Fra : Mark Jensen

Dato : 21-02-06 12:16

On 20 Feb 2006 18:34:09 -0800, "TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote:

>...Den lader vi stå lidt i al sin primitive gru.

Det er da i og for sig interessant at se et dansk parallel til
mellemøstens ekstremister. Det er fuldstændig som taget ud af deres
mund.

Lad os glæde os over at det er yderst sjældent i Danmark.
Til gengæld er det ikke en særlig sjælden udmelding i mellemøsten.

Fra : @

Dato : 21-02-06 03:49

On Mon, 20 Feb 2006 23:11:05 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Jeg vil hermed opfordre til vold mod andre lande og mennesker.

har du konverteret?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-02-06 04:51

Henri Gath skrev:
> Jeg vil hermed opfordre til vold mod andre lande og mennesker.
> Jeg vil opfordre Vesten til øjeblikkelig at erklære krig mod muhammedanerne.

Det synes jeg er en dårlig ide, for så vidt at dèt, der snarere bør
erklæres krig imod er fundamentalistisk Islam, Islamismen - og ikke de
enkeltpersoner, som altså nu grundet deres familiehistorie og kulturelle
baggrund er født ind i en ikke nødvendigvis fundamentalistisk
Islam-fortolkning.

Jeg kan ikke se noget som helst problem med de sækulariserede muslimer
eller endda eks-muslimer, der selv tager tydeligt afstand til Islamismen
til fordel for demokrati og europæiske værdier.

Dem bør man for mig at se ikke smide ud, men derimod derimod støtte og
hjælpe til et intern-kulturmuslimsk opgør med Islamismen, hvilket på
sigt forhåbentlig vil kunne hjælpe til at sækularisere den øvrige
muslimske kultur.

Dermed får man også strategisk placeret spliden internt blandt
muslimerne selv.

> Det er ikke et sekund for tidligt.
> Jeg vil opfordre til massive hjemsendelser af alle muslimer i Vesten, der
> ikke har europæisk statsborgerskab.

Lad os nu lige holde os til Danmark, ikke?

> [...]
> landse spilleregler, og at statsborgerskabet kan fratages dem, hvis de ikke

Nå, okay, du er dog trods alt ikke ude i "Endlösung"-masseudryddelser...

> Dette er kuren mod islam.

Tro kan bare ikke udryddes med våben og verdslig magtanvendelse.

("Desværre", vil nogle måske sige...)

Der skal sættes noget andet åndeligt/ideologisk i stedet, andre
værdisæt. Ellers bærer man bare brænde til bålet.

Anders Peter Johnsen

Fra : TBC

Dato : 21-02-06 14:35

Mark Jensen skrev:

> [...]
>
> Lad os glæde os over at det er yderst sjældent i Danmark.
> Til gengæld er det ikke en særlig sjælden udmelding i mellemøsten.

Amen to that!
Men jo mere de følelseskabrede rabiate holdninger vinder frem, jo mere
taber vi af de værdier der burde kendetegne vores demokrati. Den
foræring bør vi ikke give modstanderne af det. Det tjener på alle
måder kun deres sag.

TBC

Fra : HrSvendsen

Dato : 22-02-06 02:03

TBC wrote:

> [...]
> taber vi af de værdier der burde kendetegne vores demokrati. Den
> foræring bør vi ikke give modstanderne af det. Det tjener på alle

Hvad vil du gøre - ud over at lyde som Boerge Rahbeck Jensen.