God og dårlig opførsel
Fra : @

Dato : 20-02-06 22:22

<stjålet- men jeg er enig>
Hej fremmede! Hvis du kommer til min dør og beder om en kop kaffe,
kan det være, du bliver budt indenfor, og det kan endda være, du
bliver budt på et måltid mad.

Ser du særligt forhutlet ud, kan det endda være, at du får noget af
mit aflagte tøj og tilbud om en overnatning, så du kan komme til
hægterne.

Hvis du herefter åbner døren, og det myldrer ind med forældre,
søskende, onkler, tanter, fætre og kusiner, der begynder at rakke min
mad ned og kasserer mit spisebestik og kalder min kone for en luder,
fordi hun ikke har hovedet viklet ind i tekstil, og tror du skal
bestemme, hvad jeg må sige, tegne eller skrive her i mit eget hus, og
kreative fætre forsøger at voldbolle min datter, mens andre med kniv
forsøger at få min søn til at udlevere sin mobiltelefon, bliver jeg
mulden. Jeg samler nogle venner, og så tager vi hele bundtet og
fragter jer til grænsen. I skal vide, at I ikke bliver forfulgt p.g.a.
hudfarve, race, eller religion, men alene fordi I har optrådt
utaknemmeligt, ubehøvlet og uforskammet. Det hedder på dansk: Løn som
forskyldt og har ikke noget med racisme at gøre. Hvis du derefter
rejser rundt og rakker Danmark ned, kan jeg anbefale dig at blive
dernede. Det er altså ikke din race eller religion, men din opførsel
det handler om!

P.S.: I Danmark kan man også blive sur på andre landsmænds vegne.
< >

Fra : Brian S

Dato : 20-02-06 23:15

Nemlig!