Iranian bakeries
Fra : ski127@webtv.net

Dato : 20-02-06 19:21

Fra : W.P.

Dato : 20-02-06 20:17

<ski127@webtv.net> skrev i melding
news:26372-43FA08A6-615@storefull-3132.bay.webtv.net...

AP,february 17-19, 2006

>Iranians love Danish pastries,but now when they look for the flaky
dessert at the bakery they have to ask for "Roses of the Prophet
Muhammad" Bakeries in the country were covering up their ads for Danish
pastries yesterday after the confectioners union ordered the name
change<

Disse fanatikere er ikke alene farlige,men åbenbart også
snotdumme,hvilket gør dem endnu farligere.

mvh Kai

Tjah...Roses of the profet indeholder betydelig mængder animalske
fedtstoffer som tileksempel SVINEFEDT.

Men muhammedanere har endnu ikke fattet det. Jo de er blevet "URENE" af at
opholde sig i vores del af planeten. Hehehehehe....

Straffen for dette er at de kommer til at dø i en tidlig alder, da deres
krop ikke kan takle så fed mad som vi spiser, derfor udvikler de sukkersyge
i en tidlig alder, der igen vil tage livet af dem ganske så hurtigt.

Det ser hermed ikke ud til at Allah er så akbar som de siger det, og selvom
de siger det, så forlænger Allah ikke deres liv, tværtimod.

Jeg føler bestemt ikke med dem. Lad dem endelig forgifte sig med svinefedt!
W.P

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-02-06 22:32

On Mon, 20 Feb 2006 20:17:11 +0100, W.P. wrote:

> Tjah...Roses of the profet indeholder betydelig mængder animalske
> fedtstoffer som tileksempel SVINEFEDT.

Så røbede du lige alle danske bageres "store hemmelighed", FY Skamme sig.

/|\
/\
Bruno

Fra : PJ

Dato : 20-02-06 21:23

<ski127@webtv.net> skrev i en meddelelse

> [...]

change<

Disse fanatikere er ikke alene farlige,men åbenbart også
snotdumme,hvilket gør dem endnu farligere.

Tjaeh.... de æder sgu nok også frikadeller der nede i Muhamstrup... de
hedder nok bare Muhams Balls *G*

PJ.

Fra : ThomasB

Dato : 20-02-06 23:43

<ski127@webtv.net> skrev i en meddelelse

>"Roses of the Prophet Muhammad"

Mon det er Flemming Rose(s) der er tale om?

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-02-06 16:00

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> <ski127@webtv.net> skrev i en meddelelse

> Mon det er Flemming Rose(s) der er tale om?

Ja, kagerne hedder faktisk "Roses of JyllandsPosten", og de sælger som varmt
brød.

Fra : Jens G

Dato : 21-02-06 17:11

On Tue, 21 Feb 2006 16:00:25 +0100, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:

>Ja, kagerne hedder faktisk "Roses of JyllandsPosten", og de sælger som varmt
>brød.

Frikadeller skal vel også fremover kaldes Muhammed Balls?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-02-06 19:53

"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> wrote in message

> Frikadeller skal vel også fremover kaldes Muhammed Balls?

Den godtager vi!

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-02-06 19:53

Fra : Egon Stich

Dato : 22-02-06 15:22

> "Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> wrote in message

> Den godtager vi!

Men hvordan bærer man sig nu politisk korrekt ad med at bage Jødekager, hvis
man har gasovn?
Kan det i det hele taget tillades?

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 22-02-06 15:43

On Wed, 22 Feb 2006 15:22:05 +0100, "Egon Stich" <egon-stich@mail.dk>
wrote:

>"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Men hvordan bærer man sig nu politisk korrekt ad med at bage Jødekager, hvis
>man har gasovn?
>Kan det i det hele taget tillades?

ja og det hjælper heller ikke med en navneforandring

ordet jødeboller vil helt sikkert blive misforstået