Samme megalomani som Glistrups
Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-06 06:30

"Mit store talent består deri, at jeg ser alt klart. Min
ejendommelige form for veltalenhed skyldes også, at jeg ser det
væsentlige i et spørgsmål fra alle sider. Den lodrette linie er
kortere end den skrå linie".Nietzsche

EB påstod konstant 1971-90 at Glistrup sammenlignede sig med Jesus
Det gjorde han aldrig.
Han så klart. Modsat massemedierne.

Fra : NoTrabajo

Dato : 20-02-06 11:28

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> [...]
> kortere end den skrå linie".Nietzsche
>
> EB påstod konstant 1971-90 at Glistrup sammenlignede sig med Jesus

Det husker jeg heller ikke at han har gjort. Den mand kan i mine øjne ikke
sammenlignes med noget der er stort nok.

> Det gjorde han aldrig.
> Han så klart. Modsat massemedierne.

Mogens Glistrup er et geni og en "profet". Alle der ikke fatter Glistrups
genialitet og forudseenhed er nogle selv åndelige undermålere. Ja, hån mig
bare for min betagelse af Glistrup, hvis du synes det er sjovt, men det
siger mere om dine egne manglende åndelige evner, end det siger om mig.
--
NoTrabajo

Fra : Hr Petersen

Dato : 20-02-06 13:18

Ja, Glistrup er stor.

Og hvis der er nogle der tegner ham med en lunte i sit marcipanbrød - så
hugger vi hovedet af dem !

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-06 13:46

"Hr Petersen" <spam_with_spam_spam_and_spam@montypytonisgod.com> wrote
in message news:Xns977087500FCA3spamwithspamspamands@195.114.231.57...
> Ja, Glistrup er stor.
>
> Og hvis der er nogle der tegner ham med en lunte i sit
> marcipanbrød - så
> hugger vi hovedet af dem !

Hvis så latterligt budskab formidles af en muslimsk stregtegning vil
det da være lykken at de således udstiller deres uforstand - ligesom
de har gjort tydeligt vedr profettegninger som de er intolerante
overfor.

Hibz-ut-Tahrir bør ikke forbydes, for når deres had i Nørrebrohallen
rygtes, så vågner danskerne måske op

Tørklæder er maskering og vi ønsker ærlighed - de er også en
krigserklæring - de skal forbydes. Straf for brud på forbud bør altid
være udvisning.

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-02-06 15:43

> [...]
> da være lykken at de således udstiller deres uforstand - ligesom de har
> gjort tydeligt vedr profettegninger som de er intolerante overfor.

De har allerede lavet en latterlig tegning af Anders Fogh som homo i seng
med en af deres terroristledere:

Glistrup var jo selv den der lo mest ubehersket, da han så sig selv
parodieret i danske revyer, men der hænger en skamplet ved Glistrups
ytringsfrihedsindsats fra dengang han vandt en injuriesag mod Ekstra-Bladet,
som havde kaldt ham nazist. En sådan ligegyldighed bør man ikke bruge
resurser på at beskæftige sig med.

--
Det er aldeles barokt at anvende denne kvalificerede menneskeretsbeskyttelse
i §266b som våben mod os, der forsvarer de ifølge vor kultur mest

Fra : NoTrabajo

Dato : 20-02-06 18:56

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i

> [...]
> Ekstra-Bladet, som havde kaldt ham nazist. En sådan ligegyldighed bør
> man ikke bruge resurser på at beskæftige sig med.

Ytringsfriheden rækker vel ikke til at udsprede løgne om andre mennesker.

Det man vil ramme med 266b er at vi siger sandheden om muhamedanerne.
--
NoTrabajo

Fra : @

Dato : 20-02-06 20:43

On Mon, 20 Feb 2006 18:55:49 +0100, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i

>Ytringsfriheden rækker vel ikke til at udsprede løgne om andre mennesker.
>
>Det man vil ramme med 266b er at vi siger sandheden om muhamedanerne.

og hva' så

Sandheden er ikke for forsigtige folk, de skal ikke have sandhed men
sofa

hvis det koster fire månders fængsel at sige sandheden her i landet er
vi da vist kommet langt væk fra idividdets frihedsrettigheder og over
i noget der minder mistænkeligt om diktatur