"Gesinnungstest" bør kobles til udvisnings~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-06 04:46

"Gesinnungstest" bør kobles til udvisningslov

Kravene er endeløse fra muslimer - som nu i Tyskland er hysteriske og
demonstrerende over, at de skal underskrive løfte om ikke at tæve
konen etc.

Mens vi venter på masseudvisnings-lov med Mellemøst-fødested som
kriterie, kan vi kopiere tyske edsvorne håndfæstninger om at
respektere demokrati som vigtigere end muslimideologi("tro" og "religion"
kalder halenegrene det).

Når det er etableret og accepteret, at man for at bo her skal skrive
under på erklæring om tolerance, kan vi indføre udvisningsregler så
brud på "gesinnungstest" automatisk fører til, at ikke kun
forbryderen, men hele hans slægt eller alle fra hans region med
folkeregisteradresse i samme by, bliver udvist.

Dette vil klart være en etnisk diskriminerende lov og ofte uretfærdig.

Valglovens udelukkelse af de under 18-årige er klart diskriminerende
og uretfærdig imod mange

Fra : NoTrabajo

Dato : 20-02-06 11:32

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> [...]

> kriterie, kan vi kopiere tyske edsvorne håndfæstninger om at
> respektere demokrati som vigtigere end muslimideologi("tro" og

Vi skal også have de mellemøst-fødtes yngel, der evt. er født her i
Danmark, ud. Det er jo oftest dem der går og stikker os danskere ned med
knive og myrder vore turister.
--
NoTrabajo

Fra : @

Dato : 20-02-06 12:32

On Mon, 20 Feb 2006 11:31:42 +0100, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>Vi skal også have de mellemøst-fødtes yngel, der evt. er født her i
>Danmark, ud. Det er jo oftest dem der går og stikker os danskere ned med
>knive og myrder vore turister.

HA, jeg kom først
før alle godhedsindustriens falske profeter og hallalhippierne

"NoTrabajo" du må altså lige forstå at der er tale om et meget
sjældent enkelttilfælde, det vil sikkert aldrig ske igen

unge indvandrere er slet ikke mere kriminelle end unge danskere,
det er bare deres udseende der gør det nemmere at pege dem ud

FF FY SKAMME du er en slem racist når du skriver om at indvandrerbørn
kunne finde på at begå overfald, hvis du nu lod dig kulturberige bare
en lille smule ville du snart indse at de er meget mere fredelige og
tolerante end mange danskere

har du nu forstået det :-}

Fra : NoTrabajo

Dato : 20-02-06 14:42

"@" <1@invalid.net> skrev i

> [...]
> kunne finde på at begå overfald, hvis du nu lod dig kulturberige bare
> en lille smule ville du snart indse at de er meget mere fredelige og

Nej, og jeg tror aldrig, at jeg fatter meget af al den halalhippiesnak.
--
NoTrabajo