gad vide
Fra : @

Dato : 19-02-06 22:46

Gad vide om det er danske bistandskroner han udlover som dusør

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/19/184111.htm

Fra : Henri Gath

Dato : 19-02-06 22:57

> Gad vide om det er danske bistandskroner han udlover som dusør
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/19/184111.htm

Egentlig er det jo ret groft. det han siger.....men det får aldrig nogen af
halallerne op ad stolen. Men når jeg skriver "bomb lortet", så hyler de op
med diverse paragraffer.

Fra : @

Dato : 19-02-06 23:23

On Sun, 19 Feb 2006 22:56:36 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

> [...]
>halallerne op ad stolen. Men når jeg skriver "bomb lortet", så hyler de op

problemet er at ham turbaneseren ikke gør noget ulovligt der hvir han
befinder sig,

men en dansker som opfordrer til forsvar for vort land kan straffes
for dette

mon det er forbudt at drømme om paddehatteskyer - you know where-
om natten når man sover?

Fra : Frank

Dato : 20-02-06 10:28

> Gad vide om det er danske bistandskroner han udlover som dusør
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/19/184111.htm

Nej, den danske bistand er afsluttet med udgangen af 2005.

--
Frank

Husk at krigen i Irak er ført på samme folkeretslige grundlag som krigen om
Kosovo
I hate windsurfers, In a totally irrational way