OT hjælp
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-02-06 21:52

Hej NG

jeg har fået den ide at jeg vil prøve at sætte lidt billeder på den
udmærkede sang "sluk vores flag"

men hvor utroligt det end lyder så synes jeg ikke rigtigt jeg kan finde
noget brugbart. Så hvis nogen gider smide et par links til billeder og
videos der kan bruges i den forbindelse vil jeg blive glad - hvis jeg selv
bliver tilfreds med resultatet skal jeg nok poste det i dk. binær.

min tanke er at lave noget der er lidt humoristisk UDEN at kunne fornærme
nogen, men derfor kan derjo godt være lidt "bid" i det.

anyone??

Peter

P.S. jeg smider lige teksten her, så alle kan se den

.. vers:
De tegnede jo en profet
Det var kun humor, nu er det sket
I truer os med hellig krig
og siger at vores liv er forbi

Men hvis I virkelig ikk' ka' se komikken
sku I få hovedet tjekket ned' på klinikken.
Så hør hvad jeg siger...

Omkvæd:
Om det er Jesus, Buddah, Muhammed eller Gud
Der' ingen grund til at I skejer sådan ud
Det var kun tegninger avisen bragte ud
Så slap dog af, læn jer tilbage og sluk vores flag.

2. vers:
At I er bitre det kan ses,
men alt det andet er noget pis.
De tegninger de var for sjov
De bryder ik' den danske lov
Så hvis I virkelig ikke kan se komikken
så skynd jer, løb nu bare ned på klinikken.
[...]

Bro:
I brænder vores minister og vores danske flag
og forventer at I får en masse undskyldninger tilbage
Men det får I ikk', nej det får I ik....
I kan leve uden mælk og uden insulin
og vi finder nok et andet sted at få vores benzin
så det går jo nok ja det går jo nok