Slår Saudi Arabien bak?
Fra : Per Rønne

Dato : 19-02-06 14:35

Tjae, i hvert fald har tre saudi-arabiske aviser trykt en annonce fra
JP, som giver en uforbeholden undskyldning, men som JP selv siger er et
falsum:

<http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=698676/>

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-02-06 14:40

> Tjae, i hvert fald har tre saudi-arabiske aviser trykt en annonce fra
> JP, som giver en uforbeholden undskyldning, men som JP selv siger er
> [...]

Jamen så er alle jo tilfredse. Barbarerne får deres undskyldning, og JP
undgår at tabe ansigt ved at nægte ejerskab til undskyldnings-annoncerne.

Det er vist det, man kalder en salomonisk løsning...

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Per Rønne

Dato : 19-02-06 14:50

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Jamen så er alle jo tilfredse. Barbarerne får deres undskyldning, og JP
> undgår at tabe ansigt ved at nægte ejerskab til undskyldnings-annoncerne.

Betalt af hvem? Eller blot beordret af den saudiske regering, for at få
en ende på optøjerne?

> Det er vist det, man kalder en salomonisk løsning...

Men JP kan ikke have betalt for den, hvis ikke det kommer ind i deres
bogholderi ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 19-02-06 20:25

On Sun, 19 Feb 2006 14:39:41 +0100, "Jens Bruun"
> [...]

>undgår at tabe ansigt ved at nægte ejerskab til undskyldnings-annoncerne.
>
>Det er vist det, man kalder en salomonisk løsning...

nej en rigtig salmonellaløsning lortet sprøjter i fede stråler -

for nu kommer vi igen i lang tid til at høre godhedsindustriens
hallalhippiernes og alle de frelstes mantraer:

racister

freemmedhadere

ingen forståelse for fremmede kulturer

bwwaddrrr

Fra : @

Dato : 19-02-06 20:03

On Sun, 19 Feb 2006 14:35:22 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Tjae, i hvert fald har tre saudi-arabiske aviser trykt en annonce fra
>JP, som giver en uforbeholden undskyldning, men som JP selv siger er et
> [...]

jeg tror ikke jeg vil bruge nogen arabisk avis som sandhedsvidne

Abu Laban lyver ergo lyver alle muhammedanere

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 19-02-06 22:02

@ skrev:

> jeg tror ikke jeg vil bruge nogen arabisk avis som sandhedsvidne
>
> Abu Laban lyver ergo lyver alle muhammedanere

Anders Fogh Rasmussen lyver, altså lyver alle danskere?

http://mogmich2.blogspot.com/2006/02/lgneren-fogh.html

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-02-06 23:23

Mogens Michaelsen wrote:
-snip-

> Anders Fogh Rasmussen lyver, altså lyver alle danskere?
>
> http://mogmich2.blogspot.com/2006/02/lgneren-fogh.html

Du fatter ikke hvad en smiley betyder?

Best regards / Med venlig hilsen
Martin Jørgensen

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 20-02-06 04:50

Martin Jørgensen skrev:
> Mogens Michaelsen wrote:
> -snip-

> Du fatter ikke hvad en smiley betyder?
>

> Best regards / Med venlig hilsen
> Martin Jørgensen

Jo, jeg glemte bare at tage en med selv :)

Det med at skære alle over en kam findes på begge sider.

De muslimer der skærer alle *danskere* over en kam er jo lige så
forkert på den.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Per Rønne

Dato : 20-02-06 07:08

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Tjae, i hvert fald har tre saudi-arabiske aviser trykt en annonce fra
> JP, som giver en uforbeholden undskyldning, men som JP selv siger er et
> [...]

Sagen er nu opklaret [Berlingske Tidende i dag, side 7]. Det var en
gruppe danske virksomheder der indrykkede annoncen, som blot er den
»undskyldning« bladet selv har på sin hjemmeside, på arabisk.

Den er indrykket uden JPs vidende. Men hvad gør man ikke for eksporten.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk