Laban er min elev. 'Ytringsfrihed er lig r~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-06 10:45

Laban er min elev. 'Ytringsfrihed er lig respekt'

Sig ikke at det ikke nytter at stå op imod voldsmændene. Siden
muslimernes første ambasadeafbrænding har jeg hængt tapetbanner på mit
plankeværk med ordene

'Ytringsfrihed er lig respekt'

"Ytringsfrihed = respekt"

"Ytringsfrihed er altid respekt"

"Al ytringsfrihed er respekt"

ELLER

"Ytringsfrihed er uvægerlig respekt"

Hver nat, næsten har ungdomshusbøllerne eller deres muslim-kampfæller
begået hærværk mod min ytringsfrihed , og jeg har næste dag skrevet
nyt banner og sat det op.

Som fremgår af nedenstende link, så har Abu Labans "Netværk" der
demonstrerede under AllahErStor råb kopieret netop min formulering på
deres bannere

'Ytringsfrihed er lig respekt'

Det minder om erkendelsen ved muslimsk stor-demo om at Kampen mod
terror er kamp mod Islam" altså bekræftelse af den mest vulgære af
JP-tegningerne - som jo egentlig blot er om at SANDSYNLIGHED for
voldeligt overfald er mangedoblet når du er nær en muhamedaner, jvf
statistikken, og ikke andet

http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=439201

Tusinder marcherede for fred på Nørrebro
Flere tusinde borgere deltog i optoget for fred og dialog mellem
kulturer og religioner på Nørrebro i København. Kun en enkelt episode
truede med at ødelægge den fredelige stemning.
Af Laura Ellemann-Jensen og Inge Methling Send artikel

Omtrent 2.500 mennesker deltog ifølge Københavns Politi i dagens
fredsmarch. - Foto: Jacob Ehrbahn

De startede ved pølsevognen på Dronning Louises Bro i København og
fortsatte så derudad - ud mod Nørrebro Station.
Omtrent 2.500 mennesker deltog ifølge Københavns Politi i lørdagens
fredsmarch med budskabet om 'mere dialog og fred mellem religioner,
kulturer og muslimer'.
Den - på papiret - tværkulturelle march, forløb ganske fredeligt med
undtagelse af en enkelt episode, hvor en gruppe på 20 muslimer
begyndte at råbe »Allah Akhbar« - Gud er stor - midt i
menneskemylderet.
»De råbte trosbekendelsen, og det er meget normalt under sådanne
forsamlinger«, siger talsmanden for arrangørerne The Network, Tanwir
Ahmad.
Episoden vakte imidlertid vrede hos flere af de øvrige deltagere. Især
var SF-politikeren Magrethe Auken skuffet. Hun forsøgte at få gruppen
til at stoppe råbene og truede med at forlade marchen i protest.
Også arrangørerne var skuffede over slagordene, der brød det
tværkulturelle budskab fra arrangørerne.
Arrangørerne - et netværk af muslimske akademikere der går under
navnet 'The Network - valgte at svare gruppen igen på fredelig vis via
megafoner:
»Vi vil i dialog, vi vil fred«, lød svarene
Det hjalp efter hensigten, og det blev ikke nødvendigt at trække
gruppen ud af optoget.
Alle slags nationaliteter og aldre syntes repræsenteret ved gåturen
for fred, der i løbet af de knap to timer, den varede, fik flere og
flere deltagere.
Ved starten på Dronning Louises Bro på det indre Nørrebro fik
deltagerne udleveret forproducerede hvide papskilte med ordlyde som

'Ytringsfrihed er lig respekt'

og 'Dialog'.

The Network havde til lejligheden inviteret repræsentanter fra
forskellige trossamfund samt fagbevægelser, foreninger og politiske
partier til at deltage i marchen.
»Hvis alle trossamfund - fra hinduister til muslimer - havde været til
stede, så havde vi været overordentligt tilfredse«, sagde Tanwir Ahmad
efter optoget, der ikke havde deltagelse af eksempelvis Mosaisk
Trossamfund.
»Men alt i alt er vi glade for fremmødet og fortsætter nu med dialog
og møder«.

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3566088/