Hmm, muhammed tegningerne er det samme som~
Fra : Svend Poulsen

Dato : 18-02-06 22:38

http://www.zaman.com/?bl=international&alt=&trh=20060214&hn=29765

Altså Danmark har begået et terror angreb mod alle muslimske lande ved at JP
har bragt muhammed tegningerne, udtaler Ekmeleddin Ihsanoglu,
Secretary-General of the Organization of Islamic Conference.

Så er Danmark jo et arne sted for terrorister, efter en moderat muslims
udtalelser.

Svend

Fra : Wilstrup

Dato : 19-02-06 11:12

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Secretary-General of the Organization of Islamic Conference.
>
> Så er Danmark jo et arne sted for terrorister, efter en moderat muslims

Hold mit sted uden for, tak!

--
Arne

Fra : Svend Poulsen

Dato : 19-02-06 12:44

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hold mit sted uden for, tak!
>
> --
> Arne

Og hvordan har du så tænkt dig at få den moderate muslim der er general
sekretær for OIC til at holde dit sted uden for ?

Svend

Fra : Wilstrup

Dato : 19-02-06 13:36

> Og hvordan har du så tænkt dig at få den moderate muslim der er general
> sekretær for OIC til at holde dit sted uden for ?

Der er forskel på arnested og Arne sted. Blot så du ved det.
--
Wilstrup

Fra : Svend Poulsen

Dato : 19-02-06 13:42

> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er forskel på arnested og Arne sted. Blot så du ved det.
> --
> Wilstrup

Nå, griber noget i luften og er voksen og følsom.

Der vil altid være et arne sted og sådan er det.

Svend

Fra : Wilstrup

Dato : 19-02-06 15:04

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Nå, griber noget i luften og er voksen og følsom.
>
> Der vil altid være et arne sted og sådan er det.

Et arnested i et ord, tak! et arne(s) sted er et sted for mig og alle andre
Arner. At man glemmer genitivs-s og skriver egennavnet med lille
begyndelsesbogstav er kun en af de sædvanlige smuttere her på usenet.
--
Wilstrup

Fra : Svend Poulsen

Dato : 19-02-06 15:54

> [...]
> andre Arner. At man glemmer genitivs-s og skriver egennavnet med lille
> begyndelsesbogstav er kun en af de sædvanlige smuttere her på usenet.

Jep, voksen og følsom.

Svend

Fra : @

Dato : 19-02-06 19:04

On Sun, 19 Feb 2006 12:43:57 +0100, "Svend Poulsen"
<svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote:

>"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

>Og hvordan har du så tænkt dig at få den moderate muslim der er general
>sekretær for OIC til at holde dit sted uden for ?
>
>Svend

smøre blod på døren så vidt jeg husker fra GT

hmm, mon ikke jeg lige skulle ringe op og bede om at få gentaget
Egyptens plager, de havde en vis virkning sidste gang,
Gud kan godt - når det skal være