Boykot Arla
Fra : Henri Gath

Dato : 19-02-06 00:24

Hermed en opfordring til alle danskere om at undgå at købe Arlas produkter
fremover. De forpulede møgsvin skulle kraftedme stilles op ad en mur.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-02-06 00:39

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
> Hermed en opfordring til alle danskere om at undgå at købe Arlas produkter
> fremover. De forpulede møgsvin skulle kraftedme stilles op ad en mur.

Han stammede sådan som barn, og det drillede de ham med

De grinede og gjorde nar

Han havde aldrig fred.

Pigerne var dem der grinte allermest,

Når han prøvede at snakke, og det var det værste

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind

"hans far var fordrukken, hans mor var lidt sær

selv vidste han aldrig hvordan han skulle være

han abede lidt efter , tog rollen som nar

til sidst vidste han knap nok hvem han selv var

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind

I skolen var han lidt "tung". De sagde han var dum

I timerne sad han som om han var stum

Det skete sommetider han blev sat til at læse højt.

Og så grinte hele klassen, for det syntes de var så sjovt

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind

Som ung var hans ansigt en stor filipens

Det blev værrer og værrer, skønt han klemte og klemte.

Han ville også gerne have været lidt størrer,

For pigerne ville ikke have noget med ham at gøre

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind

Han blev mobbet og drillet lige fra han var barn.

Var det ikke det ene, så var det det andet

Han trøstede sig med at en "skønne dag"

Så skulle de dæleme nok komme til at fortryde.

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind

Han lavede en liste, over dem der skulle skydes

Og en over dem der skulle pines ihjel

Så får han en ordre: læg an - fyr

Så stammer han ikke når han råber: Javel!

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind

peter

Fra : Henri Gath

Dato : 19-02-06 00:45

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
>
> Han stammede sådan som barn, og det drillede de ham med

Ja, du er dygtig til at citere......men det er svin som dig...lede
landsforrædere, der har ødelagt mit Danmark....det kommer I en dag til at
betale for...men grin du bare indtil videre.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-02-06 01:01

> [...]
> landsforrædere, der har ødelagt mit Danmark....det kommer I en dag til at
> betale for...men grin du bare indtil videre.

du tager HELT fejl hvis du tror jeg sidder og griner.

Jeg sidder og forbander den regering der giver de psykisk syge SÅ dårlige
forhold som dem du har

Peter

Fra : Johnny Andersen

Dato : 19-02-06 01:07

> [...]

> du tager HELT fejl hvis du tror jeg sidder og griner.
>
> Jeg sidder og forbander den regering der giver de psykisk syge SÅ dårlige

Er du psykisk syg? - Så giver det hele jo mening....

/Johnny

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-02-06 01:17

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> Er du psykisk syg? - Så giver det hele jo mening....

nu er det jo lissom ikke mig der spammer gruppen med det ene næsten
enslydende indlæg efter det andet hovr folk skal bombes og stilles op ad en
mur.

men at du så ihærdigt forsvarer og støtter den slags indlæg får mig da til
at spekulere over om du og gattet deler stue sammen

Peter

Fra : Henri Gath

Dato : 19-02-06 01:07

> [...]
>
> du tager HELT fejl hvis du tror jeg sidder og griner.
>
> Jeg sidder og forbander den regering der giver de psykisk syge SÅ dårlige

Ja....det sagde man også i sovjet om systemkritikerne. det var vel også et
regime efter din smag?

Fra : Henri Gath

Dato : 19-02-06 01:09

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

det sædvanlige dhimmi-pladder

Hvad Søren, i øvrigt, er du nu begyndt at vove dig frem sammen med de andre
halaller herinde....? Haahahahah....I er sgu en anakronisme....først elske I
Nazityskland, så Sovjet, og nu Islam...

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-02-06 01:21

> [...]
> andre halaller herinde....? Haahahahah....I er sgu en anakronisme....først
> elske I Nazityskland, så Sovjet, og nu Islam...

at jeg skulle have kunet elske alle de 3 nævnte regimer??

mon ikke du liiiiige skulle sæte dig ind i hvad de gik/går ud på, og hvad
forskellene er for det ved du da heller ingen ting om

Peter

Fra : Henri Gath

Dato : 19-02-06 01:28

> [...]
>
> mon ikke du liiiiige skulle sæte dig ind i hvad de gik/går ud på, og hvad
> forskellene er for det ved du da heller ingen ting om

Tak, jeg er udmærket klar over, hvilken type, du er og hvad du står for. Det
behøver du ikke uddybe yderligere.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 19-02-06 01:00

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

<snip> - en masse vrøvl...

Er du evnesvag? - Du formår ikke at kommenterer, det du svare på.

- Men vi kan jo heldigvis ikke allesammen være som dig. Du klappe hælene
sammen og bøje nakken - hvis alt ikke er perfekt.

FØJ

/Johnny

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-02-06 01:11

> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
>
> <snip> - en masse vrøvl...
>
> Er du evnesvag? - Du formår ikke at kommenterer, det du svare på.

nej det er ikke nødvendigt. alle der kender mig ved at jeg ike går ind for
at stille folk op ad en mur blot fordi de er ansat i Arla

> - Men vi kan jo heldigvis ikke allesammen være som dig. Du klappe hælene
> sammen og bøje nakken - hvis alt ikke er perfekt.

gør jeg det?? aha!!

Peter

Fra : Johnny Andersen

Dato : 19-02-06 01:17

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> nej det er ikke nødvendigt. alle der kender mig ved at jeg ike går ind for
> at stille folk op ad en mur blot fordi de er ansat i Arla

Det giver jeg dig ret i. Men vores ytringsfrihed kan det IKKE handles om.

> gør jeg det?? aha!!

Ja

/Johnny

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-02-06 01:28

> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> Det giver jeg dig ret i. Men vores ytringsfrihed kan det IKKE handles om.

kan du finde bare ET enste indlæg hvor jeg argumenterer for det???

> Ja

LOL

er du sød lige at finde bare et eneste indlæg hvor jeg klapper hælene sammen
i forhold til den krise vi her diskuterer??

Kan du finde et eneste indlæg hvor jeg har kritiseret JP for at have bragt
de tegninger??

eller slynger du bare ligesom din stuekammerat gattet om dig med påstande
grebet ud af den blå luft??

Peter

Fra : Johnny Andersen

Dato : 19-02-06 01:35

> er du sød lige at finde bare et eneste indlæg hvor jeg klapper hælene
> sammen i forhold til den krise vi her diskuterer??

Nej - jeg er ikke sød mod folk, som giver køb på vores ytringsfrihed.

> Kan du finde et eneste indlæg hvor jeg har kritiseret JP for at have bragt
> de tegninger??

Læs dine egne indlæg.

> eller slynger du bare ligesom din stuekammerat gattet om dig med påstande
> grebet ud af den blå luft??

Igen mudder

/Johnny

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-02-06 02:29

> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> Nej - jeg er ikke sød mod folk, som giver køb på vores ytringsfrihed.

> Læs dine egne indlæg.

så det kunne du altså ikke

> Igen mudder

nej blot en konstatering af facts. og et selvmål af rang, som ikke engang
gooogle kunne beskytte dig imod

Peter

Fra : Tony

Dato : 19-02-06 06:02

> [...]
> de tegninger??
>
> eller slynger du bare ligesom din stuekammerat gattet om dig med påstande

KA' VI SNART FÅ RO PÅ STUEN.

ELLERS ER DET SPÆNDETRØJEN.

GO'NAT

Fra : @

Dato : 19-02-06 15:39

On Sun, 19 Feb 2006 06:02:27 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>KA' VI SNART FÅ RO PÅ STUEN.
>
>ELLERS ER DET SPÆNDETRØJEN.

var det den hvis bud er skevet på stentavler, der talte her?

Fra : TBC

Dato : 19-02-06 01:38

Henri Gath skrev:

> Ja, du er dygtig til at citere......men det er svin som dig...lede
> landsforrædere, der har ødelagt mit Danmark....det kommer I en dag til at
> betale for...men grin du bare indtil videre.

Du bliver da også mere og mere ubehagelig og syg at høre på.

Hvad mener du egentligt med ovenstående ubehageligheder og trusler?

Vil du bygge en KZ-lejr til dem der er anderledes politisk indstillede
en dig, og tage ud og sparke på dem engang imellem, eller hvad?

TBC

Fra : Henri Gath

Dato : 19-02-06 01:51

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

Henri Gath skrev:

> [...]
> betale for...men grin du bare indtil videre.

Du bliver da også mere og mere ubehagelig og syg at høre på.

Beklager, hvis "tonen" er for hård for sarte sjæle som dig.....det er den jo
også i andre sammenhænge.

Fra : TBC

Dato : 19-02-06 02:04

Henri Gath skrev:

> [...]
>
> Du bliver da også mere og mere ubehagelig og syg at høre på.
>

> Beklager, hvis "tonen" er for hård for sarte sjæle som dig.....det er den jo

En ting er tonen, noget andet er hvad du egentligt mener med hævn og
"dommens time". Vil du ud og slå dine politiske modstandere ihjel
eller hvad for hævnfantasier er det du insinuerer?

TBC

Fra : Jim

Dato : 19-02-06 11:48

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hermed en opfordring til alle danskere om at undgå at købe Arlas produkter
> fremover. De forpulede møgsvin skulle kraftedme stilles op ad en mur.

Ja, og så skulle de overdænges med bacon, skulle de...