Villy Søvndal
Fra : Henri Gath

Dato : 18-02-06 19:29

Efter murens fald, der fik de gamle østblok regimer til at forsvinde, har SF's
formand nu fundet nye totalitære regimer som han kan slikke i røven.

Jeg vil gerne fremsætte en kritik af den danske regering for at have
nægtet at mødes med de arabiske ambassadører", sagde Søvndal på den arabiske
tv-station al Jazeera. Han fastslog derudover, at Jyllands-Posten har sagt
undskyld for at have krænket profeten Muhammed.

Villy Søvndal er noget af det mest ubegavede dansk politik kan mønstre. Jeg
forlanger en undskyldning fra alle SF'ere for at have fornærmet alle
danskere med deres valg af formand

Fra : @

Dato : 19-02-06 00:24

On Sat, 18 Feb 2006 19:28:58 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Villy Søvndal er noget af det mest ubegavede dansk politik kan mønstre. Jeg
>forlanger en undskyldning fra alle SF'ere for at have fornærmet alle

er alt vedrørende SF ikke spild af tid?

Fra : Tony

Dato : 19-02-06 06:12

> er alt vedrørende SF ikke spild af tid?