Vi er rørende enige - muslimerne og jeg
Fra : Jens Bruun

Dato : 18-02-06 18:52

Jeg er 112% enig med de engelske muslimer, der under dagens demonstration
bar skilte med slagordene "Krigen mod terror er en krig mod islam":

http://www.berlingske.dk/grid/udland/artikel:aid=698536

Aner vi en fælles forståelse pible frem i det spæde forår?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Rea721

Dato : 18-02-06 19:22

I news:43f75eb4$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk
skrev Jens Bruun følgende tekst:

> Jeg er 112% enig med de engelske muslimer, der under dagens
> demonstration bar skilte med slagordene "Krigen mod terror er en
> krig mod islam":

Jeg tror ikke at de har opdaget skudhullerne i fødderne

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.

Fra : @

Dato : 19-02-06 00:11

On Sat, 18 Feb 2006 19:21:41 +0100, "Rea721" <skod3[remove]@721.dk>
wrote:

>I news:43f75eb4$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk

>Jeg tror ikke at de har opdaget skudhullerne i fødderne

er der nogen der nænner at fortælle dem det - hæ hæ hæ

skadefryd er da bedre end slet ingen fryd

Fra : Mark Jensen

Dato : 18-02-06 22:35

Den studsede jeg også meget over.

Fra : @

Dato : 18-02-06 23:52

> [...]

>http://www.berlingske.dk/grid/udland/artikel:aid=698536
>
>Aner vi en fælles forståelse pible frem i det spæde forår?

<sakset fra Berlingske>
Demonstranterne bar skilte med slagordene: "Krigen mod terror er en
krig mod islam" og "Europa mangler respekt for andre".
< >

deres første slogan:

Krigen mod terror er en krig mod islam
----------------

gad vide hvad alle de andre terro øhhh muhammedanere siger til at
blive afsløret så tydeligt af deres egne trosfæller?

det andet slogan:

Europa mangler respekt for andre
---------------

til det kan man stille mange spørgsmål:

hvor er det at mænd har lov til at prygle deres hustruer -
i Europa er i Muhammedansk styrede lande?

Hvor er det det er forbudt at vise et kristent kors offentligt -
i Europa eller i Saudi-Arabien?

Hvor er det at man har en pædofil racistisk kvindeundertrykkende
voldsfikseret massemorder som profet for sin tro -
i det overvejende kristne Europa eller i muhammedansk styrede lande?

respekt for andre

muhammedanere hvordan synes i selv det går?

Fra : GB

Dato : 19-02-06 04:11

"@" <1@invalid.net> wrote in

> Europa mangler respekt for andre

LOL! Vil de ikke have alle de penge vi giver dem? Flere milliarder om året
til det pragtfulde "palæstinensiske selvstyre", bare for at tage et af de
mere groteske eksempler?

Fra : Svend Poulsen

Dato : 19-02-06 06:58

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> til det pragtfulde "palæstinensiske selvstyre", bare for at tage et af de

Fakta er at Hamas ikke på nogen måde behøver pengene og Hamas har udtalt, at
Hamas ikke på nogen måde som ny regering i den palæstinensiske selvstyre,
har nogen forpligtelser over for allerede indgåede aftaler med Israel.
Hamas har også udtalt, at der er andre lande der gladeligt vil støtte dem
økonomisk hvis den vestlige verden ikke længere vil støtte det
palæstinensiske selvstyre.

Svend

Fra : GB

Dato : 19-02-06 12:40

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in

> Hamas har også udtalt, at der er andre
> lande der gladeligt vil støtte dem økonomisk hvis den vestlige verden
> ikke længere vil støtte det palæstinensiske selvstyre.

Så længe MINE surt sammenskrabede skattekroner ikke går til at støtte
terrorister i den politiske korrektheds navn, er jeg sådan set tordnende
ligeglad.

Fra : @

Dato : 19-02-06 15:20

On 19 Feb 2006 03:11:07 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>til det pragtfulde "palæstinensiske selvstyre", bare for at tage et af de

får Palestiabstinenserne mere end ca. 300 millioner om året fra DK?

IMNSHO er det ca. 400 millioner for meget

Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-06 01:40

> [...]
> krig mod islam":
> Aner vi en fælles forståelse pible frem i det spæde forår?

Muslimerne slipper måske af med at tage EU uden terror.
At male dem til extrem-djævle er uklogt, for det er vor egen
flinkeskolethed/tossegodhed der er den største fare.

Som Glistrup elsker jeg alle verdens 6 mia medmennesker. At gøre
Osama, Saddam, Naser Khader o lign til fjendebilleder og projicere al
skyld over på sådanne voodoo-dukker er at være overtroisk og
urealistisk.

Min nevø hvis løftebrydende hjemmehjælp jeg p.t. klager over er
eksempel på at "den man elsker tugter man" og at tugte en
socialborgmester er lidt sjovere end ved familiekomsammen at drille
ham med EL-selvmodsigelser kun

Fra : NoTrabajo

Dato : 19-02-06 19:11

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i
> [...]
> At male dem til extrem-djævle er uklogt, for det er vor egen
> flinkeskolethed/tossegodhed der er den største fare.

Nemlig. Det er for dårligt, at vi danskere/europæere ikke kan stå sammen
med hensyn til at bekæmpe muhamedanismen her i Europa. Mange opfører sig
endda som landsforrædere og kæmper på muhamedanernes side, når det drejer
sig om at overtage Danmark og omdanne det til Danimarkistan.
--
NoTrabajo

Fra : GB

Dato : 19-02-06 04:09

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> Aner vi en fælles forståelse pible frem i det spæde forår?

Det var da på tide at vi fik en krig i stedet for allle de løgne, vi nu er
spundet ind i.

Lad dem da bare komme an med eres selvmordsbombere, så skal vi, der er for
vestligt demokrati, nok gøre det, vi har loyalitet og ansvarsfølelse til.

Fra : NoTrabajo

Dato : 19-02-06 19:03

> [...]
>
> Lad dem da bare komme an med eres selvmordsbombere, så skal vi, der
> er for vestligt demokrati, nok gøre det, vi har loyalitet og

Ja, nu begynder muhamedanismens grusomhed at komme så tydeligt frem, at det
er svært at skjule den længere.

Vi er jo nogle der i årevis har kendt til muhamedanismens grusomhed, men vi
blev jo bare kaldt "racister".
--
NoTrabajo

Fra : @

Dato : 19-02-06 22:18

On Sun, 19 Feb 2006 19:03:16 +0100, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>Vi er jo nogle der i årevis har kendt til muhamedanismens grusomhed, men vi
>blev jo bare kaldt "racister".

det er fordi disse "freste" havde et mægtigt argumentunderskud,

det har de endnu