Vilstrup: DF stormer frem
Fra : Per Rønne

Dato : 18-02-06 18:21

Så er der også en Vilstrup-måling, bragt i Politiken:

<http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=439119>

Også her stormer DF frem med hele 5,1%point i forhold til sidste måned,
hvilket dog så kun giver 16,4% af stemmerne. Men her skal man så huske
på at Vilstrup/Politiken altid giver DF forholdsvist lave tal, og
tilsvarende bedre til S. Som i øvrigt står til at miste knap 4%point.

Ja, lad os se Gallups resultat i morgen tidligt [ja, jeg vil også kunne
se den på Berlingerens e-avis fra klokken 3:00].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Mark Jensen

Dato : 18-02-06 19:12

On Sat, 18 Feb 2006 18:20:48 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>
>Ja, lad os se Gallups resultat i morgen tidligt [ja, jeg vil også kunne
>se den på Berlingerens e-avis fra klokken 3:00].

Hvis du er oppe på det ukristelige tidspunkt, så smid lige en notits.

Jeg er nemlig tvunget til at være længe oppe i dag, så det kunne være
lidt interessant læsning i en sen nattetime.

Fra : Per Rønne

Dato : 18-02-06 19:36

Mark Jensen <jesperj@it.dk> wrote:

> Hvis du er oppe på det ukristelige tidspunkt, så smid lige en notits.

Næppe, jeg er allerede ved at falde i søvn. Jeg vågner nemlig ved 3-4
tiden ;-(.

Derfor går jeg nu i gang med at optage Deadline 22:30 og den
efterfølgende Jersild og Spin på en af mine computere [som er forsynet
med tv-tunerkort.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk