Bomb lortet
Fra : Henri Gath

Dato : 18-02-06 17:40

Mere er der ikke at sige! Vis de forpulede islamister en gang for alle, hvem
der bestemmer. NU!
Bliver sjovt at se alle de riffelsvingende helte på gaderne dernede løbe for
livet, når kamphelikopterne er lige i røven på dem.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 18-02-06 17:45

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Bliver sjovt at se alle de riffelsvingende helte på gaderne dernede løbe
> for livet, når kamphelikopterne er lige i røven på dem.

tag nu din medicin, og lad være med at spille alle de voldelige
computorspil.

Du lyder nøjagtig som Bin Ladens efterfølger

Peter

Fra : Henri Gath

Dato : 18-02-06 17:52

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
>
> tag nu din medicin, og lad være med at spille alle de voldelige
> computorspil.
>
> Du lyder nøjagtig som Bin Ladens efterfølger

Ja, vil Bin Laden og alt det fascistiske muslimpak have krig, så lad dem for
helvede få det, så de overlevende dernede vil tale om det i generationer
fremover.

Fra : Allan Riise

Dato : 18-02-06 17:58

Henri Gath wrote:
> [...]
>
> Ja, vil Bin Laden og alt det fascistiske muslimpak have krig, så lad
> dem for helvede få det, så de overlevende dernede vil tale om det i

Føj for helvede, du går jo terroristernes ærinde dit lille pjok.

Begår du også røverier fordi der er nogen der vil det, og slår du også
småbørn?

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Henri Gath

Dato : 18-02-06 18:04

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Føj for helvede, du går jo terroristernes ærinde dit lille pjok.

Nej...nu skal du høre sandheden, Allan. Det er folk som dig, lede 5.kolonne
folk, der går terroristernes ærinde. Folk som dig, der kravler og
spytslikker, og iøvrigt er skideligeglad med alt det, dine forfædre har
kæmpet for at bygge op.
Så hold du bare din kæft, din forbandede halalidiot.

Fra : Allan Riise

Dato : 18-02-06 18:10

Henri Gath wrote:

> [...]
> forfædre har kæmpet for at bygge op.
> Så hold du bare din kæft, din forbandede halalidiot.

Eller hvad dit lille pjok, hvad havde du tænkt dig at gøre ved at jeg gør
brug af min ytringsfrihed?
Og forøvrigt så er det dig der går deres ærinde, da du gør det de allerhelst
ser, nemlig optrapper.

Fra : Henri Gath

Dato : 18-02-06 18:17

> Eller hvad dit lille pjok, hvad havde du tænkt dig at gøre ved at jeg gør
> brug af min ytringsfrihed?
> Og forøvrigt så er det dig der går deres ærinde, da du gør det de
> allerhelst ser, nemlig optrapper.
"
Igen ser vi dit ækle spytslikkeri udstillet." Hvis vi bare holder lav
profil, så holder de nok op med at være sure på os."
Du er ynkelig.

Fra : Allan Riise

Dato : 18-02-06 18:21

Henri Gath wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> "
> Igen ser vi dit ækle spytslikkeri udstillet." Hvis vi bare holder lav
> profil, så holder de nok op med at være sure på os."

Hvor står der at jeg mener vi skal holde lav profil?

> Du er ynkelig.

Og du er et pjok, der ikke engang kan skrive ordentlig til og om folk,
hvilket jo kun udstiller dig selv som det du er, en person med en rygrad som
en kop kakaomælk!

Fra : Henri Gath

Dato : 18-02-06 19:15

> [...]
>

> Og du er et pjok, der ikke engang kan skrive ordentlig til og om folk,
> hvilket jo kun udstiller dig selv som det du er, en person med en rygrad

Sagde dhimmien...........

Fra : Allan Riise

Dato : 18-02-06 20:03

Henri Gath wrote:

> Sagde dhimmien...........

For det første så *skriver* jeg hernde, for det andet er jeg ikke Dhimmie.

Og du forholder dig til kritik som vand til en and.

Fra : Rea721

Dato : 18-02-06 20:29

I news:43f76f7c$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
skrev Allan Riise følgende tekst:

>[snip] for det andet er jeg ikke Dhimmie.

Hmm,,,, ja så har du da snydt mig :)

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.

Fra : @

Dato : 18-02-06 23:31

On Sat, 18 Feb 2006 18:09:38 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>brug af min ytringsfrihed?
>Og forøvrigt så er det dig der går deres ærinde, da du gør det de allerhelst

det sidste muhammedanerne ønsker lige nu er at det her fører til en
fysik konfrontation her og nu -
en sådan konfrontation kan de nemlig kun tabe

nej denne gang bøjer de af hvis vi bare kan sørge for ikke at give dem
noget som helst i retning af begrænsninger i vores ytringsfrihed eller
andet de kan fremstille som en sejr over de vantro -

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-02-06 23:33

> [...]
> kæmpet for at bygge op.
> Så hold du bare din kæft, din forbandede halalidiot.

Og det siger du, om en mand som åbent fremstiller sine meninger, og som
iøvrigt har taget forfædrenes religion til sig.

Bor du tæt ved en benzintank? har du overvejet om du måske har
blyforgitning? svjv så er der visse måder man kan formindske mængden af bly
i organismen, så det er ikke ligegyldigt om man erkender problemet! Held og
lykke med analyserne.

Fra : Henri Gath

Dato : 19-02-06 00:42

> [...]
> blyforgitning? svjv så er der visse måder man kan formindske mængden af
> bly i organismen, så det er ikke ligegyldigt om man erkender problemet!

Jaja, og du er og forbliver en nar.....

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-02-06 00:57

> Jaja, og du er og forbliver en nar.....

nu har du skrevet det om så mange, at jeg bliver nødt til at spørge dig om
der:

1. findes nogen personer i denne gruppe der IKKE er en nar
2 findes nogen i dette land der ikke er en nar
3. findes nogen i denne verden der ikke er en nar.

bortset fra dig selv altså

Peter

Fra : Henri Gath

Dato : 19-02-06 01:42

> [...]
> 2 findes nogen i dette land der ikke er en nar
> 3. findes nogen i denne verden der ikke er en nar.

En ting står helt fast: Du er en nar....

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-02-06 02:32

> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> En ting står helt fast: Du er en nar....

så det findes altså ikke. Det var såmænd bare det jeg vide

Peter

Fra : @

Dato : 18-02-06 23:25

On Sat, 18 Feb 2006 17:51:30 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

> [...]
>helvede få det, så de overlevende dernede vil tale om det i generationer

hvilke overlevende

om tyve år vil børnene spørge:
muhammedanere - er det ligesom med nisser,
de findes slet ikke i virkeligheden vel?

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-02-06 17:46

> [...]
> Bliver sjovt at se alle de riffelsvingende helte på gaderne dernede løbe
> for livet, når kamphelikopterne er lige i røven på dem.

Hvad for nogen kamphelikoptere?

Fra : Barney Gumble

Dato : 18-02-06 18:25

Peter Larsen wrote:

> Hvad for nogen kamphelikoptere?

Hjemmeværnets?

BG

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-02-06 19:34

"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> skrev i en meddelelse

> Hjemmeværnets?

Fååårk! Har Hjemmeværnet fået kamphelikoptere? Duck and away...

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : GB

Dato : 18-02-06 20:37

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in news:43f768ae$0$67258
$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Fååårk! Har Hjemmeværnet fået kamphelikoptere? Duck and away...

ROTFL!

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 18-02-06 17:51

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bliver sjovt at se alle de riffelsvingende helte på gaderne dernede løbe
> for livet, når kamphelikopterne er lige i røven på dem.

Godt Henri....
Vi smider alt vores Tupperware efter dem..

Michael

Fra : Wilstrup

Dato : 18-02-06 19:48

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Godt Henri....
> Vi smider alt vores Tupperware efter dem..

Bedre endnu - vi smider Henri efter dem -uden faldskærm - så bliver de så
bange, så bange! Lige så snart han åbner gat - øeh røvhullet, flygter de
i stride strømme!
--
Wilstrup

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 18-02-06 20:01

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bedre endnu - vi smider Henri efter dem -uden faldskærm - så bliver de så
> bange, så bange! Lige så snart han åbner gat - øeh røvhullet, flygter
Nej, Gath beholder vi.
Vi mangler de rigtig gode landbytosser efter at Fremskridtspartiet blev til
Dansk Folkeparti.

Fra : Jim

Dato : 18-02-06 20:44

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Nej, Gath beholder vi.
> Vi mangler de rigtig gode landbytosser efter at Fremskridtspartiet blev
> til Dansk Folkeparti.

Folk der ikke kan skelne mellem DF og Z er ikke værd at diskutere med.
Farvel!

J.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 18-02-06 20:53

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Folk der ikke kan skelne mellem DF og Z er ikke værd at diskutere med.
> Farvel!
>
> J.

Folk der mener at et dansk flag ikke længere har status som flag fordi en
person med en bestemt religion har rørt ved det, er lige til den lukkede....

Farvel Jim.

Fra : Wilstrup

Dato : 18-02-06 21:22

> Folk der mener at et dansk flag ikke længere har status som flag fordi en
> person med en bestemt religion har rørt ved det, er lige til den
> lukkede....
>
> Farvel Jim.

Det var du længe om at opdage! Men bedre sent end aldrig!
--
Wilstrup

Fra : Wilstrup

Dato : 18-02-06 21:47

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nej, Gath beholder vi.
> Vi mangler de rigtig gode landbytosser efter at Fremskridtspartiet blev
> til Dansk Folkeparti.

Tænk -jeg synes godt nok at vi har landsbytosser nok i en af dem her - vi
behøver ikke ligefrem dyrke dem.
--
Wilstrup

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 18-02-06 22:13

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Tænk -jeg synes godt nok at vi har landsbytosser nok i en af dem her - vi
> behøver ikke ligefrem dyrke dem.

Nu synes jeg i skal standse hetzen mod gattet. Han er i forvejen hårdt NOK
ramt af fantasiløshed, angst, og åndeligt armod.

Peter

Fra : Wilstrup

Dato : 18-02-06 22:37

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Nu synes jeg i skal standse hetzen mod gattet. Han er i forvejen hårdt NOK
> ramt af fantasiløshed, angst, og åndeligt armod.

Jeg hetzer skam ikke - jeg konstaterer at en person, der benytter sig af så
latrinære udgydelser må være i pubertetsalderen - det er velkendt at drenge
i den alder ofter benytter sig af et sprogbrug som hans for at være "seje" -
det går normalt over med tiden.

Og når vi hele tiden forsøger at forklare ham at han bør tage sin medicin,så
er det da af omsorg for hans ve og vel - og når jeg sætter ham i mit filter,
så er det fordi jeg ikke ved hans blotte tilstedeværelse i denne gruppe kan
finde på at svare ham på en måde, der gør at han bliver ked af det.

Endelig vil det være fint, hvis han rejste til de varmere himmelstrøg - han
har jo sikkert brug for en ferie -og det kan jo være at han samtidig kan
udrette noget positivt i Mellemøsten - hvem ved?
--
Wilstrup

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-02-06 00:23

> [...]
> han har jo sikkert brug for en ferie -og det kan jo være at han samtidig
> kan udrette noget positivt i Mellemøsten - hvem ved?

he he.

Mine ord var en lettere omskrivning af Niels Hausgaards indledning til en
sang han har skrevet. Jeg ved ikke hvorfor jeg så ofte kommer til at tænike
på lige netop DEN sang hver gang jeg kommer her i gruppen:

Du får lige teksten til sangen her:

Han stammede sådan som barn, og det drillede de ham med

De grinede og gjorde nar

Han havde aldrig fred.

Pigerne var dem der grinte allermest,

Når han prøvede at snakke, og det var det værste

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind

"hans far var fordrukken, hans mor var lidt sær

selv vidste han aldrig hvordan han skulle være

han abede lidt efter , tog rollen som nar

til sidst vidste han knap nok hvem han selv var

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind

I skolen var han lidt "tung". De sagde han var dum

I timerne sad han som om han var stum

Det skete sommetider han blev sat til at læse højt.

Og så grinte hele klassen, for det syntes de var så sjovt

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind

Som ung var hans ansigt en stor filipens

Det blev værrer og værrer, skønt han klemte og klemte.

Han ville også gerne have været lidt størrer,

For pigerne ville ikke have noget med ham at gøre

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind

Han blev mobbet og drillet lige fra han var barn.

Var det ikke det ene, så var det det andet

Han trøstede sig med at en "skønne dag"

Så skulle de dæleme nok komme til at fortryde.

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind

Han lavede en liste, over dem der skulle skydes

Og en over dem der skulle pines ihjel

Så får han en ordre: læg an - fyr

Så stammer han ikke når han råber: Javel!

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind