Omar Shampshoon med Badr uden Moe
Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-06 06:23

Et år har araberne drevet blasfemi og nedgjort og forhånet
Simpson-serien ved at fjerne Moes alkoholudskænkning

Men det er godt at de primitive, der troede, at barmfagre jomfruer er
paradis, får et indblik i åndsfyrsternes afvekslende, kreative
VIRKELIGE paradis. Politiken d.d. beretter om serien med
arabersmåkager i stedet for doughnots osv.

"Badr" vil være opkastlyd snarere end navn , når du og jeg ser
forvanskningen af den gule helteætling - og milde stregtegninger, hvor
har de magt.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-06 06:48

> [...]
>
> "Badr" vil være opkastlyd snarere end navn , når du og jeg ser
> forvanskningen af den gule helteætling - og milde stregtegninger,

"The Shamsoons" er rette stavemåde. Barts baseball hue er en rød
pilleæske-fetz, Homer ligner kamelrytter og Marge er i sort lang kjole
og slør dækker det blå høje hår og alt andet end øjnene.
Hun har stor magt i USA-versionen og formodentlig også i den
muslimske.
Muslimmatroner er ikke undertrykt af mænd, kun af koran.
De tvinger mænd ud i gadens bøsseverden, for i hjemmet skal mænd ikke
tro de er noget, fx vedr partnerudvælgelse vedr den unge generation.
Hvad vil de gøre ved indslaget hvor hun opdager at Omar og Badr går på
bordel og hun vælter dette med bulldozer og som straf må være
stand-up-komiker med bugtalerdukke på bordellet?