Blokerede Bo Warmng
Fra : Tim

Dato : 18-02-06 01:19

Har lige geninstalleret Windows på min PC efter at have fået nyt
motherboard, CPU o.a. Det indebærer naturligvis, at Bo Warming dukker op
igen, og at jeg er nødt til at kill-filtre tågehovedet (sorry Croc... bruger
dit ord).

Antallet af beskeder faldt fra 27006 til 25614. Galningen har skrevet knap
1400 messages om pis, lort og Arne H. Wilstrup-lignende fornægtelser.

1.400!!!!

Man skulle tro det var løgn.

Tim

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 18-02-06 10:43

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Antallet af beskeder faldt fra 27006 til 25614. Galningen har skrevet knap
> 1400 messages om pis, lort og Arne H. Wilstrup-lignende fornægtelser.

Og hvor mange messages om pis og lort har du så skrevet?
3000?

Fra : @

Dato : 18-02-06 16:27

On Sat, 18 Feb 2006 01:19:11 +0100, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Antallet af beskeder faldt fra 27006 til 25614. Galningen har skrevet knap
>1400 messages om pis, lort og Arne H. Wilstrup-lignende fornægtelser.

antallet eller det han skriver?

Fra : Wilstrup

Dato : 18-02-06 19:44

> [...]

Timsebassedrengen er blevet blokeret forlængst af begavede mennesker her.
--
Wilstrup

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 18-02-06 16:34

> [...]
>
> Antallet af beskeder faldt fra 27006 til 25614. Galningen har skrevet knap
> 1400 messages om pis, lort og Arne H. Wilstrup-lignende fornægtelser.

Alle skal da have lov til at skrive det de vil!!!

Fra : Rea721

Dato : 18-02-06 16:41

I news:43f73e7f$0$2439$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
skrev Kristian Damgaard følgende tekst:

> Alle skal da have lov til at skrive det de vil!!!

Ja...men ikke _hvor_ de vil.

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 18-02-06 16:51

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Rea721 AKA Leon Andrea
> Denmark needs your support.
> Show that you care and put one of these banners on your website.

Kender du da ikke til ytringsfriheden??

det her er et offentligt forum!!!

Der kan alle sige hvad de har lyst når de har lyst!!!!

Fra : Rea721

Dato : 18-02-06 17:10

I news:43f7426c$0$2478$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
skrev Kristian Damgaard følgende tekst:

> Kender du da ikke til ytringsfriheden??

Jo.

> det her er et offentligt forum!!!

Og? Et biblotek er også et offentligt sted...det betyder da ikke at du må
råbe og skrige om what ever.

Fortovet uden for din gade dør er offentlig.... må du og dine venner sætte
jer og sk*de der?

> Der kan alle sige hvad de har lyst når de har lyst!!!!

I den virklige verden er der nogle sociale færdsels regler, man går feks
ikke hen til værtinden og hiver tøjet af for at famle på hendes patter. Man
prutter ej heller værten op i hovedet under middagen, bare fordi man lige
skal af med lidt luft vel?

På usenet er der også nogle færdsels regler, de heder fundatser og dem kan
du læse her:
http://www.usenet.dk

Når jeg læser dk.politik vil jeg ikke læse om anal sex, skide i en avis,
voldtægt er dejligt osv... det findes der andre grupper til.

Så lad være med at trække ytringsfriheden frem når du ikke ved hvad den
betyder.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 18-02-06 17:15

> [...]
> voldtægt er dejligt osv... det findes der andre grupper til.
>
> Så lad være med at trække ytringsfriheden frem når du ikke ved hvad den

ROFL...!!
Du er sgu da en tegning......

Fra : GB

Dato : 18-02-06 20:36

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in

> Man skulle tro det var løgn.

Tjah. Jeg generes ikke af BW, da jeg ikke læser hans indlæg (eller dem som
svarer på samme). Hans subject-lines er ret let genkendelige (en gang
usammenhængende mega-linjer).