Islamister saboterer vestlige websider
Fra : Erik J. Helgesen

Dato : 18-02-06 01:33

http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/article562955.ece

Hackere har under navnet "Abu Arab" sabotert og slettet innhold på
flere servere. Ifølge www.adressa.no har hackerne fredag stått bak
minst ni tilsvarende angrep, med det samme ekstremistiske budskapet.

www.unbad.com er blant nettstedene som tidlig fredag har blitt grundig
sabotert og erstattet med en anti-dansk tegning som åpenbart spiller
på konflikten om de omstridte Muhammed-karikaturene, som først ble
satt på trykk i danske Jyllands-Posten. Tegningen viser en sabel med
arabisk skrift og den mørke grønnfargen som ofte blir brukt av
islamister, som hogger en tegnerpensel tvert av. Penseltuppen er
fargelagt med det danske flagget.

Ifølge www.adressa.no har nettstedet Zone-H.org, som kontinuerlig
registrerer synlige hackerangrep i verdensveven, registrert at "Abu
Arab" har sørget for å krasje ni nettsteder så langt. Flere av dem er
danske og/eller kristne organisasjoner.
- - - - -

Kanskje på tide å hacke islamistenes egne websider?

--
Erik

Darkness cannot drive out darkness, only light can do that.
Hate cannot drive out hate, only love can do that.
-- Martin Luther King, Jr.

Fra : Dankert

Dato : 18-02-06 09:07

Erik J. Helgesen wrote:
> http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/article562955.ece

> Kanskje på tide å hacke islamistenes egne websider?

Det kunne såre deres følelser = rasisme, nazisme, fascisme og masse
annen styggedom.
--
Dankert

Fra : @

Dato : 18-02-06 19:00

On 18 Feb 2006 00:06:59 -0800, "Dankert" <dankert@operamail.com>
wrote:

>Det kunne såre deres følelser = rasisme, nazisme,

der tager du grueligt fejl, muhammedanismen kræver faktisk racisme
deres koran er hellig og i koranen siger pædofeten Muhammed
<fri oversættelse>:
Af alle verdens racer er den arabiske beduin den ædleste og er derfor
udset til at herske over hele verden

uforfalsket racisme

ein volk ein fuhrer ein gott

et folk en gud og en profet

hvor er forskellen på muhammedanisme og nazime?

nazistenes fører var AFAIK ikke pædofil og kunne godt li' hunde og
sweinbraten
men det er vist hvad kan kaldes en marginal forskel

Fra : Herman Robak

Dato : 18-02-06 10:49

On Sat, 18 Feb 2006 01:33:17 +0100, Erik J. Helgesen <gamle_erik@hell.no> wrote:

> http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/article562955.ece
> Kanskje på tide å hacke islamistenes egne websider?

Hvis noen ville gjort seg møyen med å skrive dem om
på en så diskret måte at eierne ikke merker det før
en dag eller to er gått, så kanskje... The SCO Group
ble utsatt for en sånn defacement, der sidens layout
og generelle tone var beholdt, men noen litt satiriske
ingresser hadde blitt lagt inn.

Defacing av nettsteder er fjortis-oppførsel, og vil
som regel bekrefte det bildet leserne av nettstedene
allerede har av «fienden».

Det eneste som duger, hvis man ønsker å påvirke
leserne, er å snike inn (des)informasjon som blir
regnet for å være ekte. Etterretningsorganisasjoner
er gjerne flinke til sånt. Men det er ikke akkurat
en tradisjon vi er stolte av ...

--
Herman Robak

Fra : Erik Naggum

Dato : 18-02-06 15:15

Fra : Henry

Dato : 18-02-06 15:50

Erik Naggum <erik@naggum.no>, Sat, 18 Feb 2006 14:15:26 +0000, <yYnHD5URfpdH8V4UUOXVNfeGA6M=2006-049-50430@news.naggum.no>:

> [...]
>flere størrelsesordener mer siviliserte enn de er, er det ingen som kan
>konkludere noe annet enn at islam er noe primitivt svineri fra et
>stadium normale mennesker i skikkelige kulturer etterlot for flere
>hundre, om ikke tusener av år siden. Så lenge de ter seg som opprørte
>chimpanser, viser de hele verden hvor langt menneskeheten har kommet
>siden muslimer og mennesker skilte lag. Vi burde på vår side gi ekte
>chimpanser rettigheter som de gale hundene fra islam må nektes fordi de
>ikke har fått med seg utviklingen siste 40'000 år.

Amen

--

When a new empire rises we won't forget the man
who took a stand for europe when everybody ran.

Fra : Anneli

Dato : 18-02-06 19:10

@ skrev:

> [...]
> sweinbraten
> men det er vist hvad kan kaldes en marginal forskel

Du är modig som vågar säga det. Det är ju inte politiskt korrekt
och glöm föralldel inte att Koranen inte får kritiseras. Det är det
bara andra religioners Heliga Skrifter det är tillåtet att kritisera.

Anneli

"A long and wicked life followed by five minutes of perfect grace
gets you into Heaven. An equally long life of decent living and
good works followed by one outburst of taking the name of the Lord
in vain - then have a heart attack at that moment and be damned
for eternity. Is that the system?

-- Robert A. Heinlein

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 18-02-06 21:18

"Anneli" skrev i en meddelelse
@ skrev:

"Dankert" wrote:

> [...]

och glöm föralldel inte att Koranen inte får kritiseras. Det är det
bara andra religioners Heliga Skrifter det är tillåtet att kritisera.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Velkommen i klubben !

Ruth

Fra : @

Dato : 19-02-06 00:07

On 18 Feb 2006 10:09:52 -0800, "Anneli" <Anneli.halme@gmail.com>
wrote:

>Du är modig som vågar säga det.

næh, disse muhammedanere aner ikke hvad de gør hvis de begynder at
bruge vold i stor stil mod danskerne, det vil rent faktisk blive deres
endeligt

>Det är ju inte politiskt korrekt

nu vil jeg ikke sige hvad jeg mener op politisk korrethed mens der er
damer tilstede

>och glöm föralldel inte att Koranen inte får kritiseras.

kritiseres, pædofetens torturfantasier og beskrivelser af hvordan han
begår overgreb på et niårigt barn,
nej jeg kunne aldrig drømme om at kritisere sådandt svineri jeg
forbander det: Gid Thors hammer må smadre koranen

>Det är det
>bara andra religioners Heliga Skrifter det är tillåtet att kritisera.

visse passager i GT er heller ikke godnatlæsning for børn,
og at bilde tørstige sjæle ind at man bare lige laver vand til vin -
det er jo ren tortur hvis man ikke har mere vin

@

Fra : HKH

Dato : 19-02-06 01:46

"@" <1@invalid.net> skrev i melding
..

> [...]
> endeligt

> nu vil jeg ikke sige hvad jeg mener op politisk korrethed mens der er

Hvor mange millioner danskere; hvor mange milliarder "muhammedanere"-:)

LOL

Fra : @

Dato : 19-02-06 13:48

On Sun, 19 Feb 2006 01:46:23 +0100, "HKH" <dullan@peri.net> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i melding

>Hvor mange millioner danskere; hvor mange milliarder "muhammedanere"-:)

er de fleste de bedste eller bare de fleste

jeg lader mig ikke skræmme af en bande skrigende kamelkneppere,
de kan da højest slå mig ihjel

at slå ihjel er vist også det eneste de kan finde ud af selv,
alt andet skal de have hjælp til hos de sociale myndigheder

nåh jo de kan også finde ud af at formere sig,
men hva' det kan de dummeste dyr i skoven også