En erklæring fra Nato
Fra : Henri Gath

Dato : 17-02-06 23:55

Vi er blevet bekendt med, at visse kredse i den muslimske verden har udlovet
en dusør på 1.000.000 dollars og en ny bil for at dræbe Muhammed-tegnerne.
Det er meget vigitgt at forstå, at såfremt der krummes et hår på tegnernes
hovede, vil der omgående blive svaret igen fra Vesten. Der vil blive svaret
igen i en grad, I ikke forestiller jer. Nato vil efterfølgende forpligte sig
til at sørge for, at de ansvarlige ikke ser solen næste dag...med alle
midler. Drab, terrorbombninger og hæmningsløs adfærd i de muslimske lande
vil være Vestens svar.

Fra : ThomasB

Dato : 18-02-06 00:02

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forpligte sig til at sørge for, at de ansvarlige ikke ser solen næste
> dag...med alle midler. Drab, terrorbombninger og hæmningsløs adfærd i de

Er det noget du selv har fundet på, eller har du fået hjælp?

Fra : Henri Gath

Dato : 18-02-06 00:07

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er det noget du selv har fundet på, eller har du fået hjælp?

Jooo....jeg har jo selv fundet på det, men ville ønske at Nato havde gjort
det.....

Fra : ThomasB

Dato : 18-02-06 00:22

> Jooo....jeg har jo selv fundet på det, men ville ønske at Nato havde gjort
> det.....

Det lød heller ikke lige, som noget der kom fra Nato

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 18-02-06 00:36

"Henri Gath" skrev i en meddelelse

Der vil

> Jooo....jeg har jo selv fundet på det, men ville ønske at Nato havde
gjort
> det.....

Nå, jeg troede det måske havde noget at gøre med den organisation WTO,
som Saudi Arabien for nylig er kommet med i efter at have ansøgt om det
meget længe.

Nogen mente for et par dage siden, at hvis det betyder rigtig meget for
dem at være med i WTO, kan man også via denne organisation tale dunder
til Saudi Arabien om at de skal sørge for at al boycot af danske varer
ophører og ligeså indspåsættelser og alt den anden vildskab.

Men er der mon nogen der har gjort regning uden vært. Og er værten i det
her tilfælde George Busch?

Ruth

Fra : TBC

Dato : 18-02-06 00:23

Henri Gath skrev:

> Jooo....jeg har jo selv fundet på det, men ville ønske at Nato havde gjort
> det.....

Ja, med den indstilling ville udgøre en rigtig god terrorist. Godt at
Bin Laden findes på den anden side af hegnet, og vi [endnu] ikke har
nogen tilsvarende på vores side du kan tilbede og vi dit liv og din
sag til, ...heller ikke NATO

TBC

Fra : Henri Gath

Dato : 18-02-06 00:33

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
Henri Gath skrev:

> [...]

Bin Laden findes på den anden side af hegnet, og vi [endnu] ikke har
nogen tilsvarende på vores side du kan tilbede og vi dit liv og din

Akja, endnu er værdirelativist.

Fra : TBC

Dato : 18-02-06 00:48

Henri Gath skrev:

> Akja, endnu er værdirelativist.

"Drab, terrorbombninger og hæmningsløs adfærd" ligger mere en bare
relativt nær terrorhandlinger min ven. Er det din lyst, så er din
lyst terror. Pure and simple.

TBC

Fra : Henri Gath

Dato : 18-02-06 00:58

Henri Gath skrev:

> Akja, endnu er værdirelativist.

"Drab, terrorbombninger og hæmningsløs adfærd" ligger mere en bare
relativt nær terrorhandlinger min ven. Er det din lyst, så er din
lyst terror. Pure and simple.

Jamen, så læs du op af rødhætte for dem i stedet.....

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 18-02-06 01:24

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
> [...]
> forpligte sig til at sørge for, at de ansvarlige ikke ser solen næste
> dag...med alle midler. Drab, terrorbombninger og hæmningsløs adfærd i de

Nu rabler det da vist for dig.

at lide af storhedsvanvid i en grad så man tror man ikke alene kan udtale
sig på NATOs vegne, emn også ligefrem erklære krig på vegne af NATO det er
da noget der vil noget

Peter

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 18-02-06 16:38

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sig på NATOs vegne, emn også ligefrem erklære krig på vegne af NATO det er

Han kan da bare føre sin egen krig imod den muslimske verden!!!

Gad så nok vide hvor langt han når med det!!

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 18-02-06 17:06

"Kristian Damgaard" <kdamgaard@privat.dk> wrote in message

> Han kan da bare føre sin egen krig imod den muslimske verden!!!

uha sig ikke det - med den tilstand han er i lige nu kunne han finde på det

Peter

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 18-02-06 17:20

> [...]
>
> "Kristian Damgaard" <kdamgaard@privat.dk> wrote in message

> uha sig ikke det - med den tilstand han er i lige nu kunne han finde på

Lad ham bare, bare han ikke siger at han kommer fra DK.

Fra : Trans

Dato : 18-02-06 01:35

Henri Gath wrote:
> [...]
> til at sørge for, at de ansvarlige ikke ser solen næste dag...med alle
> midler. Drab, terrorbombninger og hæmningsløs adfærd i de muslimske lande

I første omgang burde vi vel forlange at få udleveret imamen, Maulana
Yousaf Qureshi, til strafforfølgelse i Danmark for dennes grove
overtrædelse af straffelovens § 21, der handler om straf til den, der
forsøger at fremme eller bevirke udførelsen af en forbrydelse.

Efter samme lovs § 81, 7) er det en skærpende omstændighed, at
imamens gerning havde baggrund i de forurettedes lovlige ytringer i den
offentlige debat.

Ved nærmere eftertanke: Lad dem beholde den religiøse nar i Pakistan.
Vi har nok af muslimske forbrydere siddende i danske fængsler
allerede. Giv i stedet pakistanerne besked på, at de ikke skal regne
med flere penge til jordskælvsofrene i Kashmir. De kan bruge imamens
dusør i stedet.

Bent

Fra : TBC

Dato : 18-02-06 01:41

Henri Gath skrev:

> [...]
> lyst terror. Pure and simple.
>

> Jamen, så læs du op af rødhætte for dem i stedet.....

Nu kunne jeg jo også bare nøjes med ikke at nedlade mig til deres
niveau, og give dem endnu mere opbakning til deres sag og had.

TBC

Fra : Per Rønne

Dato : 18-02-06 06:43

> [...]

> til at sørge for, at de ansvarlige ikke ser solen næste dag...med alle
> midler. Drab, terrorbombninger og hæmningsløs adfærd i de muslimske lande

Har du totalt mistet enhver form for dømmekraft?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Svend Poulsen

Dato : 18-02-06 11:00

> Har du totalt mistet enhver form for dømmekraft?
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

Bryder mig heller ikke om meget af det Gath skriver, beklager Gath, men det
han har skrevet der, er et dybt ironisk/sarkastisk indlæg af mange imamers
muslimers udtalelser eksempelvis på BBC, der har den holdning.

Svend

Fra : @

Dato : 18-02-06 15:34

On Fri, 17 Feb 2006 23:55:15 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Vi er blevet bekendt med, at visse kredse i den muslimske verden har udlovet
>en dusør på 1.000.000 dollars og en ny bil for at dræbe Muhammed-tegnerne.

såe såe såe der er kun tale om et enkeltstående tilfælde, og så må du
jo også lære at forstå disse menneskers kulturelle baggrund, og tage
hensyn til hvilken svær barndom de har haft,
de mener det helt sikkert ikke så slemt,
du må have misforstået det hele

<det er ikke mig der har skrevet ovenstående, mit tastatur er bare
blevet offer for en virus - en rigtig slem en endda>

den ska' fjernes:

C:\>deltree /Y C:\phedofile_Muha_bad >nul:

sådan, goe gamle DOS

>Det er meget vigitgt at forstå, at såfremt der krummes et hår på tegnernes
>hovede, vil der omgående blive svaret igen fra Vesten.

hvor blev svaret fra NATO af efter bomberne i London?

dusøren er blevet udsat af en forbryder i Pakistan, tror du virkelig
NATO vil angribe Pakistan på grund af drabet på en dansk tegner som
vist oven i købet en en vantro profetskænder

> [...]
>til at sørge for, at de ansvarlige ikke ser solen næste dag...med alle
>midler. Drab, terrorbombninger og hæmningsløs adfærd i de muslimske lande

hæmningsløs adfærd !!

det behøver NATO såmænd ikke anstrenge sig med,
det klarer de fint selv