Ni døde under Muhammed-protester
Fra : Mikael Mortensen

Dato : 17-02-06 22:51

Jeg syntes de skal fortsætte med deres demonstrationer
- jo flere jo bedre.

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3565132/

/Mikael

Fra : Trans

Dato : 18-02-06 00:06

Mikael Mortensen wrote:
> Jeg syntes de skal fortsætte med deres demonstrationer
> - jo flere jo bedre.

Ifølge den italienske avis CORRIERE DELLA SERA er antallet af øde nu
oppe på 11.

Bent

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-02-06 00:20

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse

> Ifølge den italienske avis CORRIERE DELLA SERA er antallet af øde nu
> oppe på 11.

Fedt. Så mangler vi bare, at de sidste 1.399.999.989 slår hinanden ihjel -
så har vi endelig fred på jord.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : ThomasB

Dato : 18-02-06 00:54

> Fedt. Så mangler vi bare, at de sidste 1.399.999.989 slår hinanden ihjel -
> så har vi endelig fred på jord.

Hvorfra ved man, at der er 1.399.999.989 muslimer i verden?

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-02-06 11:51

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfra ved man, at der er 1.399.999.989 muslimer i verden?

Aner det ikke, men det er dét tal, der slynges ud hele tiden. Vi har
angiveligt fornærmet samtlige 1,4 mia. muslimer med Muhammedtegningerne, har
jeg hørt igen og igen, så det må jo være rigtigt.

Fra : ThomasB

Dato : 18-02-06 18:59

> Aner det ikke, men det er dét tal, der slynges ud hele tiden. Vi har
> angiveligt fornærmet samtlige 1,4 mia. muslimer med Muhammedtegningerne,
> har jeg hørt igen og igen, så det må jo være rigtigt.

Fandt denne:
http://www.religioustolerance.org/isl_numb.htm

Mellem 700.000.000 og 1.200.000.000.

Fra : @

Dato : 18-02-06 16:24

On Sat, 18 Feb 2006 00:53:44 +0100, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvorfra ved man, at der er 1.399.999.989 muslimer i verden?

Allah måske?

det værste er at tallet er stærk stigende -
muhammedanere formerer sig som i sikkert ved en hel del hurtigere end
ordentilge mennesker

tre gange så hurtigt faktisk

Fra : ThomasB

Dato : 18-02-06 18:59

> [...]
>
> det værste er at tallet er stærk stigende -
> muhammedanere formerer sig som i sikkert ved en hel del hurtigere end

Muslimerne formerer sig med 2,9%.
Den totale formering i verden ligger på 2,3%

Så tre gange er måske lidt overdrevet.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-06 04:16

> "Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse

> Fedt. Så mangler vi bare, at de sidste 1.399.999.989 slår hinanden
> ihjel - så har vi endelig fred på jord.

I Per Laales ordsprog, hvis bondefornuft Holberg drev rovdrift på i
sine komedier, står der at de gode katte er ikke kun de, der slår
rotterne ihjel, men også de, der fordriver rotterne

Vi behøver et jerntæppe mellem Muhamedanien og EU - gennem
Middelhavet, og DK må for mig gerne miste al eksport til Mellemøsten ,
hvis vi kan få EU med sig i den glistrupske profetsag om, at de er
uden humor og situationsfornemmelse og bør udvises. I tide.

Skyldbetyngede Søvndal har ikke ret i at vi skal nages over at
tegningerne "koster liv". - her er jeg helt enig med Jens Bruun.(Men
at nul muslimer gir fred på jord, er nok overdrivelse. Det er
førsteprioritet og alle kloge skattenedsænkninger osv har lav
prioritet i sammenligning, og det har skatteekspert Glistrup indrømmet
siden 1979 og især siden sin fængsling 1984-86, hvor han brugte den
frihedsberøvede ventetid til virkelig at få kanonerne i stilling.)

En itailensk minister har T-shirt med dansk profettegning på i jobbet,
sejt.

Jeg skriver "Al ytringsfrihed er respekt" på mit plankeværk, og hver
dag fjerner de autonome tapet-banneret.

Fra : @

Dato : 18-02-06 16:55

On Sat, 18 Feb 2006 04:16:25 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>En itailensk minister har T-shirt med dansk profettegning på i jobbet,
>sejt.

Bo se nu godt efter _ENIG_

>Jeg skriver "Al ytringsfrihed er respekt" på mit plankeværk, og hver
>dag fjerner de autonome tapet-banneret.

de autonome har noget til fælles med nazierne

den ene slags bruger armen til "en slags hilsen"

den anden slags bruger armens kraft til at udslynge brosten

hvis man skar højre arm af autonome og nazier -
ville det så være at begrænse deres ytringsfrihed?

Fra : @

Dato : 18-02-06 15:58

On Sat, 18 Feb 2006 00:19:57 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse

>Fedt. Så mangler vi bare, at de sidste 1.399.999.989 slår hinanden ihjel -
>så har vi endelig fred på jord.

nej, der vil efter en tid opstå et nyt ondskabens imperium, en ..isme
af en eller anden slags, folk vil have en tegneseriehelt at tilbede,
sociologerne kan sikkert komme med en lang og uforståelig forklaring
på dette fænomen

folk _KAN_ ikke lære af historien,

eller
er det manglende vilje?
eller
for lidt historieundervisning i skolen?

de er skøre de folk - hvem sku' ellers være det

Fra : @

Dato : 18-02-06 15:10

On Fri, 17 Feb 2006 22:50:31 +0100, "Mikael Mortensen"
<bugs@danbbs.dk> wrote:

>Jeg syntes de skal fortsætte med deres demonstrationer
>- jo flere jo bedre.
>

>http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3565132/

muhammedanerne siger jo at de vil dø for Allah

jeg skal ikke holde dem tilbage, snarere sige værs'go