Ku Klux Khan
Fra : Trans

Dato : 17-02-06 20:56

Kors brændt af foran dansk ambassade i Iran

Bent

Fra : Wilstrup

Dato : 17-02-06 20:57

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
Kors brændt af foran dansk ambassade i Iran

Til det kan man kun sige: Kors!
--
Wilstrup

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 17-02-06 21:16

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> Kors brændt af foran dansk ambassade i Iran
>

> Til det kan man kun sige: Kors!
> --
> Wilstrup

Ja, kors i nummeren....
Summa summarum....De iranske demonstanter er ikke meget klogere end de
syriske...

Fra : Jesper

Dato : 17-02-06 21:12

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> "Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> Kors brændt af foran dansk ambassade i Iran
>

> Til det kan man kun sige: Kors!

....i røven.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Snurrberget

Dato : 18-02-06 00:11

Trans wrote:
> Kors brændt af foran dansk ambassade i Iran
>
> Bent

Herregud, hvis det nu gør landets infødte glade, så lad dem da.

- cep

Fra : Flemming K

Dato : 18-02-06 00:46

Trans wrote:
> Kors brændt af foran dansk ambassade i Iran
>
> Bent

Jammen der er slående ligheder med KKK:

- Vold, terror og aggression mod anderledes tænkende
- Blind tro på at man selv har den eneste rigtige overbevisning
- Og så naturligvis kors afbrænding

Måske vores udenrigsminister skulle begynde at komme med nogle mere
klare udtalelser om deres opførsel i de lande...

Det ville naturligvis ikke være taktisk klogt, så hvis/når stregen skal
trækkes i sandet, skal det gøres som en fælles handling fra vesten.

Fra : @

Dato : 18-02-06 16:20

On Sat, 18 Feb 2006 00:46:23 +0100, Flemming K
<fkofjern@fjernemail.dk> wrote:

>Jammen der er slående ligheder med KKK:
>
>- Vold, terror og aggression mod anderledes tænkende
>- Blind tro på at man selv har den eneste rigtige overbevisning
>- Og så naturligvis kors afbrænding

og en tro på at alt er en jødisk sammensværgelse

>Måske vores udenrigsminister skulle begynde at komme med nogle mere
>klare udtalelser om deres opførsel i de lande...

spild af tid, de forbrydere som styrer disse lande er ikke modtagelige
for argumenter, det eneste de forstår er magt,

bemærk - der var ikke noget stort drama med ambasadeafbrændinger da
USARMY folk bruge sider fra koranen til at tørre r*v med

prøv selv at forestille dig at USA's ambasade i f.eks. Syrien var
blevet angrebet g sat i brand - mon ikke nogle af USA's soldater som
befinder sig lige i nabolandet var kommet og havde sagt:

fy fy skamme

>Det ville naturligvis ikke være taktisk klogt, så hvis/når stregen skal
>trækkes i sandet, skal det gøres som en fælles handling fra vesten.

hvorfor det, Danmark er en selvstændig nation, vi burde da selv kunne
sige fra -

jo jeg er klar over at hvis flere siger det bliver signalværdien
større

men hvis man hver gang skal vente på andre kommer man ikke ud af
stedet - i denne her sag kommer man nok til at vente forgæves efter
svenskerne

Fra : GB

Dato : 18-02-06 20:48

Flemming K <fkofjern@fjernemail.dk> wrote in news:43f66050$0$113
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Jammen der er slående ligheder med KKK:

Du har allerede tabt diskussionen. KKK er fede, fordrukne HVIDE MÆND,
mens fanatikerne i mellemøsten er veluddannede, unge genier, som iøvrigt
tilhører en forfulgt minoritet.

Tag lige & skam dig, hva'????

Fra : GB

Dato : 18-02-06 21:00

GB <nospam@nospam.invalid> wrote in news:Xns976ED38E679FBYouremail@
62.243.74.162:

> Du har allerede tabt diskussionen. KKK er fede, fordrukne HVIDE MÆND,

Jeg glemte lige at de også er KRISTNE! Addddddd!

Fra : stenderdk@gmail.com

Dato : 18-02-06 01:55

Skulle vi så ikke starte en indsamling af danske flag, de kan brænde
af?
Jeg mener det faktisk!

Vi (jeg) kunne sagtens lave et site, hvor de 'forurettede' kunne stille
sig i kø, og - når det blev deres tur - modtage en sending danske
flag, de kunne brænde af.

For vi synes ikke de skal bruge deres sparsomme midler på den slags
pjat. I stedet burde de prioritere ordentlig mad og anstændig
skolegang til deres børn ... Pointe: hvis I ikke vil have vores
bistand, så brug dog i det mindste pengene til et bedre formål. Så
kan det måske være de begynder at forstå lidt ...

Fra : @

Dato : 18-02-06 16:40

On 17 Feb 2006 16:55:01 -0800, stenderdk@gmail.com wrote:

> [...]
>bistand, så brug dog i det mindste pengene til et bedre formål. Så
>kan det måske være de begynder at forstå lidt ...

jeg er aldrig helt blevet klar over om det var en bevist handling at
brænde Dannebrog, og hvad de ønskede at opnå -

hvis de havde håbet på noget kæmperamaskrig fra Danmark må de være
slemt skuffede - så vidt jeg kan vurdere har reaktionerne været næsten
nul

hvad bilder vi os også ind sådan at skuffe alle disse rare menneskers
forventninger - når de nu havde gjort sig så stor umage for rigtig at
få danskerne op af sofaen

vi må jo totalt mangle kulturforståelse