Ku Kuks Klan
Fra : @

Dato : 17-02-06 17:25

muhammedanere i Ku Kuks Klan! ! ! !

der er vist nogen i Iran som både skal huske deres tabletter, få
slukket piben og endelig tage deres sølvpapirshat på

de er skøre de muhammedanere

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 17-02-06 17:53

> muhammedanere i Ku Kuks Klan! ! ! !
>
> der er vist nogen i Iran som både skal huske deres tabletter, få
> slukket piben og endelig tage deres sølvpapirshat på
>
> de er skøre de muhammedanere

Jeg ser ingen med hvide kutter på.
Hvor er de, Buller.
Gad vide om de brænder korset af, fordi det er et kristent symbol, din
elendige lille narrøv..
Har du fået Ku Kuk?

Fra : Henri Gath

Dato : 17-02-06 19:26

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Jeg ser ingen med hvide kutter på.
> Hvor er de, Buller.
> Gad vide om de brænder korset af, fordi det er et kristent symbol, din

Pak dig bort, din debile halal-masocist

Fra : @

Dato : 17-02-06 20:08

On Fri, 17 Feb 2006 17:53:02 +0100, "Michael Kirkegaard"
<flirtinggoose@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Gad vide om de brænder korset af, fordi det er et kristent symbol,

i Iran,

nej da, deres regering har overfor vores allesammens spasminister jo
netop temmelig klart påpeget at man ikke skal håne religiøse symboler

Fra : Jim

Dato : 18-02-06 02:25

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Jeg ser ingen med hvide kutter på.

Iransk Ku Klux Klan Kluns er burqa og hvad der ellers er af islamiske klude.
Den hvide dragt er hovedsagligt forbeholdt den vestlige udgave.
Om islamiske KKK'ere har taget den til sig, skal jeg ikke kunne sige.
Islamisterne tog jo også swastika til sig.

Fra : C. Overgaard

Dato : 17-02-06 21:43

Der er nu ikke tale om ens situationer. KKK har aldrig været sanktioneret af
USA's centrale regeringsorgan. Man kan tale om at eksistesen af KKK til
tider var været tålt. Men derfra og til egenligt støtte er der et stykke
vej. Når talen falder på Iran, så har landet være lidt i ilden med hensyn
til udviklingen af deres såkaldte energiprogram og andre emner som kunne
give noget tænkepause er velkommen og fra Iranernes synspunkt er
Jyllandspostens store, samt flotte indsats lige noget, man kunne misbruge.

Nej - Man kan ikke sammenligne KKK med Iran.

Man kan tage eksempel i nedenstående billeder fra lokale folketræf. Bemærk
knuderne. Bemærk tilskuerne.

http://direland.typepad.com/direland/images/iran_hanging_outrage_2.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Lynching-of-michael-donald.jpg

Knuderne er ikke professional lavet i den Iranske udgave. Den historiske
tradition i USA fornægter sig ikke. De laver gode knuder til formålet
udviklet over et helt århunderede.

Tilskuerne er tilstede i den Iranske udgave. Man føler nærmest at KKK
medlemmerne er flove over resultatet af deres handling.

Dernæst er der ingen tvivl om at de Iranske tilfælde bærer præg af at være
sanktioneret af staten. Man har tid til at stille op og de nødvendige
materialer er tilstede. Men her er også tale om et tilfælde, hvor en domstol
har været ind over og har bedømt sagens materiale. Vi må lige se bort fra at
dommens karakter er lige så afvigende fra dansk kultur, som en norsk
fartbøde. Men en retsag har der været tale om.

Konklusion: KKK - godt håndværk, men ulovlig handling.
Iran - dårligt håndværk, men lovlig handling.

Med venlig hilsen
Carsten Overgaard

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 18-02-06 06:09

> Konklusion: KKK - godt håndværk, men ulovlig handling.
> Iran - dårligt håndværk, men lovlig handling.

ROFL!!
Vanvittigt emne, god analyse

Michael