Re: Shia- sunnimuslimsk krig
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 17-02-06 00:00

"Jesus-loves-you" skrev
5095 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb) 13,17 ...
(sent 2006-02-16, CET 19:01)

> "Jesus-loves-you" skrev
> 5088 news:gdEIf.7631$Cl2.136873@news000.worldonline.dk

> ... > Jesus siger:
> ... >
> ... > "Gør mod andre mennesker sådan,
> ... > som I vil, at de skal gøre mod jer!"
> ... > (Luk.6,31)
> ... >
> ... > Det er mig således IKKE tilladt at opføre mig tarveligt overfor jer
> ... > og andre ...

> DADDY-Break:
> (2006-02-16, CET 18:30)
> - "You shall NOT kill ...!"

News:

=== citat start ===

DR2 s151 tor 16 feb (2006, CET) 23:41:30

20:44

Irak afterforsker dødspatrulje

Iraks indenrigsministerium efterforsker
rapporter om en dødspatrulje inden for
det irakiske politi, som retter angreb
mod Iraks sunnimuslimske mindretal.

Det sker efter, at det er kommet frem,
at 22 politifolk blev anholdt, da de
var ved at henrette en sunnimuslim i
Bagdad i slutningen af januar.

Den britiske major Alex Wilson siger,
at dødspatruljerne har stået bag mange
drab i den sydirakiske by Basra.

Ifølge Wilson har der fundet over 140
drab sted mellem november og januar,
mange af dem udført af "mænd forklædt
som irakiske politifolk eller medlemmer
af en afdeling af Indenrigsministeriet.

=== citat slut ====

DADDY-Break:
(2006-02-16, CET 23:43:44, delay 0)
- "Gå ... (ud i svinestien (Luk.15,15-16) og kald Mine børn hjem)."

Yes, my Lord!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-03-06 19:29

"Jesus-loves-you" skrev
5100 news:cu7Jf.7690$Cl2.136939@news000.worldonline.dk

[ ... ]

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-03-06 20:16

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> wrote in message
> "Jesus-loves-you" skrev
> 5100 news:cu7Jf.7690$Cl2.136939@news000.worldonline.dk
>
> [ ... ]

Jesus til Jesus, hold humøret oppe Jesus Kall, vi er alle jesuser i herren!