endnu et angreb
Fra : @

Dato : 17-02-06 00:51

http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3560406/
<citat>
Kig ud ad vinduet
»Det ville være totalt kva-jet, hvis man ikke tog forbehold for den
befolkningssammensætning, vi har i dag i forhold til ytringsfriheden.
Enhver form for lov bygger jo på, at man engang imellem lige kigger ud
ad vinduet og ser, hvordan virkeligheden ser ud,« tilføjer Klaus
Slavensky.
<\citat>

ja kig ud ad vinduet, kig helt til diverse dromedarstater og se hviken
velsignelse det er at være fri for alle disse systemkritiske ytringer

jeg synes det burde vække til eftertanke at når man ser hvilken vej
folk over hele verden flygter så er _ALTID_ til et demokratisk land,
aldrig den modsatte vej,

så hvorfor ændre på et af de fundamentale ting i demokratiske lande
nemlig ytringsfriheden

så står vi nemlig snart med et problem

hvor skal vi flygte hen når den tid kommer?

de er skøre de forfattere

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-02-06 01:55

@ fortalte:

> [...]
> Enhver form for lov bygger jo på, at man engang imellem lige kigger ud
> ad vinduet og ser, hvordan virkeligheden ser ud,« tilføjer Klaus

Klaus Slavensky er gammel stalinist DKP'er og han sidder og feder sig i
institut for menneskerettigheder.
Vi må glæde os over at det næppe kan blive mere perverst.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : @

Dato : 17-02-06 15:13

On Fri, 17 Feb 2006 01:55:20 +0100, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>@ fortalte:

>Klaus Slavensky er gammel stalinist DKP'er og han sidder og feder sig i
>institut for menneskerettigheder.
>Vi må glæde os over at det næppe kan blive mere perverst.

nå så er det derfor,

manden savner simpelthen en despot at dyrke nu da ondskabens imperium
er væk Kina godt på vej mod markedsøkonomi og enhver kan regne ud at
Casto ikke holder ret meget længere

gad vide hvorfor kan så lefler for Muhammedanismen
denne næstekærlige fredelige og selvundskyldende religoin

Allah er stor meget stor endda

det er bevist ved at folk som tror på Allah ikke kan rumme andet i
deres hoveder

som f.eks. tanker

ny måleenhed 1 allah = rumindholdet af en muhammedanerhjerne

Fra : Egon Stich

Dato : 17-02-06 14:20

> [...]
> institut for menneskerettigheder.
> Vi må glæde os over at det næppe kan blive mere perverst.

K.S. er i den grad prostitueret.
Det eneste han tænker på, er bevarelsen af eget job.
Det der "institut".
Er det stadig skatteyderfinancieret?

MVH
Egon

Fra : Trans

Dato : 17-02-06 20:43

@ citerede Klaus Slavensky:

> [...]
> Enhver form for lov bygger jo på, at man engang imellem lige kigger ud
> ad vinduet og ser, hvordan virkeligheden ser ud,« tilføjer Klaus

Næh, enhver lov i Danmark bygger på, at man kan tælle til 90 blandt
de folkevalgte.

Bent

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-06 20:56

"Trans" <kongaead@my-deja.com> wrote in message
@ citerede Klaus Slavensky:
> [...]
> Slavensky.
Næh, enhver lov i Danmark bygger på, at man kan tælle til 90 blandt

Kam´pen mod censur bør føres på flere fronter. Dels om friere lov,
dels om færre moraliserende krav om selvcensur
EB fortæller idag at Simpson Familie ville have lavet et afsnit "Dont
have a pig" men pga den danske profetsag har de måtte skrotte det

§266b skulle styrke journalisters og især debatredaktørers
selvcensur - men det er uærligt. Vi bør være åbne, hvis vi skal
integrere de fremmede, Ærlighed varer længst. Der er respekt i ikke at
pakke tingene ind. Man BLIR stærkere af hvad ikke nedbryder.
EB anerkender idag at profetsag er guld værd.

Fra : Sune

Dato : 18-02-06 03:04

On Fri, 17 Feb 2006 20:55:45 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>EB fortæller idag at Simpson Familie ville have lavet et afsnit "Dont
>have a pig" men pga den danske profetsag har de måtte skrotte det

Den historie har de fået fra et satire website.
http://www.chaser.com.au/content/view/2998/26/

Hvis man læser kilden er man ikke i tvivl om at den ikke er sand.
Satiren er simpelthen for tyk.

Har skrevet til EB og gjort dem opmærksom på det.

Mvh
Sune

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-06 04:22

"Sune" <januar2001@tdcadslx.dk> wrote in message

> [...]
> Satiren er simpelthen for tyk.
>
> Har skrevet til EB og gjort dem opmærksom på det.

Øv, jeg troede EB var både sjove OG intelligente.

Msdsen og Madsen var alle pengene værd da de stod for bagsiden,
Jeppesen er også OK, og side 2 er også dansk humor når den er bedst,
men Simpson-notitsen var altså en svipser.

Ikke at man mangler grunde til at forlange muslimerne udvist, men
alligevel.

Fortæl her hvad EB svarer.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-06 05:04

> [...]

> http://www.chaser.com.au/content/view/2998/26/
> Hvis man læser kilden er man ikke i tvivl om at den ikke er sand.

Barts "Have a cow" er ikke særlig sjov, "Dont have a pig" er for langt
ude og amerikanere går ikke op i disse industrisilo-dyr, så jeg tænkte
også der var noget der skurrede i ørene ved notitsen

Der er stor nietzschesk moralrelativistisk og indirekte muslimkritisk
VISDOM I HOMER&Co

FLANDERS: Hi diddly ho, neighbour!HOMER: Get lost Flanders!
FLANDERS: OKl-ee doklee! David Richardson, Homer Loves Flanders`,
The Simpsons, Fox TV, 1994

" Det er morsomt fordi det er sandt. Homer Simpson

" Millhouse(friend of the more clever kid, Barts friend) "We
got to spread this stuff around. Let us put it on the internet" Bart:
"No - we have to reach people , whose opinion actually matter." The
SimpsonsFamily, TV3+

Hvis alt andet slår fejl, så skyd skylden på ham, der ikke taler
engelsk. Homer Simpson

When are people going to learn? - Democracy doesn't work!" Homer J.
Simpson

Dræbe min chef? Tør jeg virkelig udleve den amerikanske drøm? Homer
Simpson "Simpson Family" af Matt Groening

QUIMBY, if you were running for mayor, he´d vote for you.
Bill Oaktey and Josh Weinstein, election campaign slogan in `Sideshow
Bob Robert´s,The Simpsons, Fox TV, 1994

I'm not popular enough to be different!.." says Bart Simpson

To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!
Homer Simpson

Ved en sportsbegivenhed drejer det sig ikke, om du vinder
eller taber, men om hvor fuld du bliver. Homer Simpson

The answers to life's problems aren't at the bottom of a
bottle: they're on TV!.. Television: teacher, mother, secret lover!
Homer Simpson

OM HUMOR

" Humour is the contemplation of the finite from the point of
view of the infinite. Christian Morgenstern

" Hvor der er lykke, er der glæde ved vrøvl. Nietzsche

Højere stærkere mere sejrssikre, mere vel til mode, uden
krumspring og retlinede i liv og sjæl, LEENDE LØVER må der komme.
Nietzsche

If I can get you to laugh with me, you like me better, which makes
you more open to my ideas. And if I can persuade you to laugh at the
particular point I make, by laughing at it you acknowledge its truth.
John Cleese

In modern life nothing produces such an effect as a good platitude
..It makes the whole world kin. Oscar Wilde, An Ideal Husband,1895

Ingen ville være blevet inviteret til middag så ofte som Jesus
blev det, uden at være interessant og have humoristisk sans. Charles
Schultz

Jeg tror, at humoren sidder mere i hovedet end i hjertet. Tåber har
ingen humor. Lee Remick

Jesters do often prove prophets.Shakespeare

Kierkegaard mente at "Skal man finde en kristen her i verden, gå
man ikke helt galt i byen ved at lede efter en humorist."

Korthed er viddets sjæl. Shakespeare i Hamlet

Latteren er en affekt af den pluselige forvandling af en spændt
forventning til intet. Kant

----------------
Hvem er idag klogere end Matt Groening, leder og bagmand for
Simpson-teamet?

Glistrup når ikke ud i samme grad. Den 11 årige Tønderpige var fri nok
til at nyde fordomsfrit at piger i den alder kan få den opmærksomhed ,
som alle higer efter. Hun var ikke selektiv eller matrialistisk. Uden
at kende detaljer, vil jeg sætte hendes IK, mod, og evne til at
realisere sig selv højt. Normdannende, frigørende og pionerværdi
ligger nok ikke lige for, men omtalt er hun, så måske. Pædofil-brugte
børn er ofte kuede og forsømte. Næppe hun.

"Hvad du evner kast af i de nærmeste krav - ikke i det Indiske Ocean"
Glistrup

Fra : ThomasB

Dato : 18-02-06 15:44

> Barts "Have a cow" er ikke særlig sjov, "Dont have a pig" er for langt ude
> og amerikanere går ikke op i disse industrisilo-dyr, så jeg tænkte også
> der var noget der skurrede i ørene ved notitsen

Du er off-topic i dk.snak.seksualitet.

Fra : @

Dato : 17-02-06 21:08

On 17 Feb 2006 11:43:09 -0800, "Trans" <kongaead@my-deja.com> wrote:

>@ citerede Klaus Slavensky:

>Næh, enhver lov i Danmark bygger på, at man kan tælle til 90 blandt
>de folkevalgte.
>
>Bent

der skal betydeligt mere til for at ændre grundloven