Så kan vi slappe af igen
Fra : B. Nice

Dato : 17-02-06 00:19

Så fik vi inviteret islamisten Anjem Choudhary fra London indenfor i
deadline på DR2.

Og var det dog befriende at få bekræftet at vores bekymringer
vedrørende islam er så voldsomt overdrevne.

Islamister er jo i virkeligheden rare, veltalende, velformulerede og
velintegrerede mennesker som vil os alle det bedste. Vi skal blot have
indført sharia-lovgivning, om nødvendigt med vold ganske vist - men
det er en mindre detalje.

Når sharia og den islamiske stat er indført vil vi alle, også
ikke-muslimer, få lov at leve fredeligt sammen, så der er slet ikke
noget at være bekymret for.

Godt nok nævnte den venlige islamist, at Jyllandspostens tegnere
selvfølgelig skal behørigt henrettes, men altså først når sharia er
indført (med mindre der er nogen der skulle finde på at tage loven i
egen hånd selvfølgelig), så her kan vi altså også ånde lettet op
foreløbig.

Jeg er glad for at have fået bekræftet at min islam-skepsis er
fuldstændig ubegrundet, og jeg takker deadlines journalist for at
behandle Choudhary med den respekt han fortjener. Der er jo ingen
grund til at stille kritiske og ubehagelige spørgsmål til en så venlig
og lærd mand.

Iøvrigt var det paradoksalt at man umiddelbart efter samtalen med den
fredelige islamist bringer et indslag med et frustreret kvindemenneske
som gudhjælpemig vil have blasfemi-paragraffen ophævet af frygt for at
man ikke længere kan kritisere islam. Det er jo helt hen i vejret når
vi lige umiddelbart inden har fået bekræftet at islam er fuldstændig
ufarlig.

Fra : Anonym

Dato : 17-02-06 01:33

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man ikke længere kan kritisere islam. Det er jo helt hen i vejret når
> vi lige umiddelbart inden har fået bekræftet at islam er fuldstændig

Naturligvis.
Og lidt til at styrke dig på:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/hardtalk/3014703.stm

Fra : Svend Poulsen

Dato : 17-02-06 19:10

"Anonym" <anonym@anonym.com> skrev i en meddelelse

> "B. Nice" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Naturligvis.
> Og lidt til at styrke dig på:
> http://news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/hardtalk/3014703.stm

Synes at BBC og CNN bla. er ved at ændre deres måde at dække på, de blot
stiller mange imamer i, hvor intolerent imamerne egentlig er.

Imamerne er gode til at fortælle hvor fredelig en religion islam er og
øjeblikket efter siger imamerne, at hvis de ikke får det som de vil have, er
det en gang jihad og hellig krig der trues med.

Svend