Bring antisemitiske tegninger og film fra ~
Fra : Per Rønne

Dato : 16-02-06 20:16

I gårsdagens Berlingske Tidende kunne man i Magasinet, over Groft Sagt,
se følgende læserbrev:

Muslimernes jødehad
Jeg er en førstegenerations jødisk indvandrer fra USA. Jeg mistede store
dele af min familie under nazisternes jødeudryddelse. Derfor opfordrer
jeg Berlingske Tidende til at bringe ucensurerede tegninger, der gør
grin med Holocaust i konkurrencen udskrevet af Irans præstestyre. Som
led i bekæmpelsen af det udbredte jødehad blandt muslimer mener jeg
endvidere, at det ville være nyttigt, at danske aviser og TV-stationer
viderebringer fyldestgørende dele af den daglige strøm af jødehadske
tegninger og filmproduktioner, som fabrikeres med statsstøtte i
mellemøstlige og nordafrikanske lande.
Herbert Rosenbaum, Jahnsensvej 5,
Gentofte
==

Ja, her ser vi så en jøde der /gerne/ vil have bragt de islamiske,
jødehadske tegninger i dansk presse - så vi bliver klare over hvad der
finder sted i disse lande.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 17-02-06 14:35

> Ja, her ser vi så en jøde der /gerne/ vil have bragt de islamiske,
> jødehadske tegninger i dansk presse - så vi bliver klare over hvad der
> [...]

Øh--
Det vil da vist ikke være politisk korrekt?
Hvad vil PEN og center for menneskerettigheder ikke sige?

ES