Undskyld!!
Fra : Henri Gath

Dato : 16-02-06 18:53

Åbent brev til Kaliffen (eller hedder det kongen?) af Saudi Arabien.

Som en stor beundrer af deres land der har skabt så store bidrag til
menneskeheden inden for læge og naturvidenskab og som har skabt verdenskunst
inden for teater, musik, opera, ballet, billedkunst, design og som til
stadighed skaber nye landvindinger inden for filmkunst og som skaber stor
litteratur og poesi, hermed en dybfølt undskyldning til deres land der har
skabt så store filosoffer og politiske tænkere og som har omdannet landet
til en fredfyldt grøn oase, beboet af demokratiske, ukorrupte og fredelige
indbyggere med en udpræget humoristisk sans.

Undskyld fordi vi i mere end 50 år har postet penge i ulandsbistand til
islamiske lande.
Undskyld fordi vi har forgyldt det palæstinensiske hjemmestyre, og hjulpet
med at bygge en selvstændig palæstinensisk stat.
Undskyld fordi vi i 30 år har modtaget islamiske flygtninge og givet dem et
trygt hjem og mulighed for at dyrke deres tro i overensstemmelse med retten
til trosfrihed.
Undskyld fordi vi fjernede en diktator i Irak således at irakerne for første
gang kunne dyrke sin religion uden indblanding fra staten.
Undskyld fordi vi var med til at fjerne et fascistisk regime i Afghanistan.
Undskyld fordi vi støttede Kuwait i deres frihedskamp mod et skånselsløst
diktatur.
Undskyld fordi vi oprettede et institut i Damaskus der skulle oplyse
danskerne om islamisk kultur og være med til at støtte mellemfolkeligt
samvirke.
Undskyld fordi vi hjalp Pakistan i forbindelse med jordskælvkatastrofen.
Undskyld fordi vi hjalp Indonesien i forbindelse med flodbølgen.
Undskyld fordi Danmark altid har kæmpet for demokrati og ytringsfrihed i
hele verdenen.
Undskyld fordi vi årligt rejser til islamisk lande som turister.
Undskyld fordi vi ikke i tusindtallige skarer vredt demonstrerer, når der
brændes kirker af i Indonesien og Pakistan.
Undskyld fordi vi bøjer nakken i Danmark når i brænder vort helligste
symbol, Dannebrog.
Undskyld fordi vi altid har støttet FN.
Undskyld fordi vi ikke brænder jeres flag af når saudiske terrorister dræber
uskyldige vesterlændinge.

På vegne af Minut vil jeg godt meddele deres majestæt at hvis det stod til
os ville det aldrig ske igen.

Til sidst vil jeg godt undskylde fordi vi eksisterer. Heldigvis så ved jeg
at det vil deres land i samarbejde med den syriske og den iranske
efterretningstjeneste gøre alt for at ændre på

Fra : Ingolf

Dato : 17-02-06 11:47

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> Undskyld fordi vi altid har støttet FN.