humor (intet med islam at gøre)
Fra : Keldo

Dato : 16-02-06 17:56

Fra : GB

Dato : 16-02-06 18:20

"Keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in news:43f4ae93$0$78286$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> http://movies.crooksandliars.com/com_tds_dead-eye_dick_060213a.wmv

Faaarvellll.... (splat.waw)

Fra : Norma

Dato : 16-02-06 18:23

"Keldo" <keldo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43f4ae93$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> http://movies.crooksandliars.com/com_tds_dead-eye_dick_060213a.wmv

Det er da ikke sjovt!

Og jeg hader stadig amerikansk lovgivning, dog mindre end Sharia.

Norma

Fra : Elliot

Dato : 16-02-06 22:58

"Keldo" <keldo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://movies.crooksandliars.com/com_tds_dead-eye_dick_060213a.wmv

Øhhhhhh ????

Jagtulykker? Er det nu sjovt?

Helt ærligt - hvad nu hvis det havde været Akkari, Laban eller Wahid
Petersen? Havde det så været ligeså sjovt? Havde du så også 'skreget af grin
og brølet af latter'? Hva'?

Du er da vist temmelig primitiv, skam dig.....

Elliot

Fra : Konrad

Dato : 17-02-06 11:49

"Elliot" <elliot_46@aone.com> wrote in message

> [...]
>
> Helt ærligt - hvad nu hvis det havde været Akkari, Laban eller Wahid
> Petersen? Havde det så været ligeså sjovt? Havde du så også 'skreget af

Der er pudsigt sammenfald mellem vicepræsidenten Cheeneys ugennemtænkte
angreb på Irak, og jægeren Cheeneys
skyd-først-og-se-bagefter-hvad-du-har-ramt vane Han vendte sig om, og
troede han skød efter en fugl, fordi han havde hørt én - i egenskab af
vicepræsident vendte han sig om, og troede han skød efter nogle terrorister,
fordi han havde hørt om dem...

Fra : Norma

Dato : 17-02-06 17:44

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> troede han skød efter en fugl, fordi han havde hørt én - i egenskab af
> vicepræsident vendte han sig om, og troede han skød efter nogle

Jeg synes da, han skal anklages for mord, hvilket måske kan vise sig at være
uagtsomt manddrab.
Men, jeg synes bare ikke det er sjovt!

I øvrigt har du ret. Det er da nok en del af hans personlighedsstruktur, at
angribe/skyde, inden han har tænkt sig godt nok om.

Norma

Fra : Lyrik

Dato : 17-02-06 13:52

"Keldo" <keldo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://movies.crooksandliars.com/com_tds_dead-eye_dick_060213a.wmv
++++++++++++++
Ret sjovt. Ægte satire.
Mange amerikanere bliver skudt med "assault weapon"-angrebsvåben.
En far til et sådant offer havde håbet at Dick Cheney havde forlænget eller
udvidet forbudet mod den slags våben.
det skete ikke.
Cheney mødte op hos en lobbyist for at skyde tamme opfodrede vagtler.
Han skød efter sigende 70 vagtler. Ikke for at spise dem, men for at dræbe
dem med fornøjelse.
Ved siden af det skød han en anden lobbyist Harry Wittington.
Sheriffen afhørte ikke Cheney i 14 timer.
Der kunne være alkohol involveret idet han overtrådte samtlige skyderegler.
Skyderiet blev snakket ned, men ofret er nu indlagt igen med et hagl i
hjertet, benævnt et mindre hjerteanfald.

sååååå.. hvis ikke det kalder på satire, hvad så?

Hilsen
Jens