Total ytringsfrihed!
Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 16-02-06 02:38

For tilhængerne af den totale ytringsfrihed er der mere guf her:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4718328.stm

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : HrSvendsen

Dato : 16-02-06 02:48

Mogens Michaelsen wrote:
> For tilhængerne af den totale ytringsfrihed er der mere guf her:
>
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4718328.stm

Gad vide om det er noget Allan og Kim og Arne og Konrad (akak) vil ha' at
man bør lade være med at vise? Det ophidser jo folk. Det sårer folk. Folk
bliver kede af det. Det er noget med følelser.

Fra : Niels

Dato : 16-02-06 04:00

Mogens Michaelsen skrev:

> For tilhængerne af den totale ytringsfrihed
Det er mig

> er der mere guf her:
>
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4718328.stm

Det er jo ikke så overraskende, at de prøver at bekæmpe symptonerne.
Allerede efter de første billeder kom frem, besluttede de at gøre noget ved
problemerne: ikke flere kameraer i fængslerne. Det måske endda "virket", de
her billeder er også gamle.

Fra : Jim

Dato : 16-02-06 15:25

"Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> For tilhængerne af den totale ytringsfrihed er der mere guf her:
>
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4718328.stm

Gamle billeder i en gammel sag.
Intet nyt under solen.

J.

Fra : Aksel

Dato : 16-02-06 17:03

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Gamle billeder i en gammel sag.
> Intet nyt under solen.
>
> J.

Og amerikanerne sørgede for at retsforfølge de "skyldige" hende er der med
på billederne blev dømt, men folk højere oppe i systemet gik fri, hun er da
simpelthen for dum til at finde på sådan noget alene, jeg tror ikke hun kan
stå på et ben og tygge tyggegummi på en gang.

Hilsen Aksel

Fra : Jim

Dato : 16-02-06 17:30

"Aksel" <akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> [...]
> da simpelthen for dum til at finde på sådan noget alene, jeg tror ikke hun
> kan stå på et ben og tygge tyggegummi på en gang.

Jeg kender hende ikke godt nok til at afgøre, hvadenten hun har IQ over
eller under 100.

J.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-02-06 19:59

On Thu, 16 Feb 2006 17:30:20 +0100, Jim wrote:

> Jeg kender hende ikke godt nok til at afgøre, hvadenten hun har IQ over
> eller under 100.

For at melde sig til militæret kræves der vel en IQ der er større end det
skonummer du bruger, og mindre end 100.

/|\
/\
Bruno

Fra : Jim

Dato : 16-02-06 22:10

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> For at melde sig til militæret kræves der vel en IQ der er større end det
> skonummer du bruger, og mindre end 100.

Må den ikke være over 100?