Support denmark
Fra : Rea721

Dato : 15-02-06 21:36

....nu oversat til 51 forskellige sprog.... måske det website i hele verden
der er oversat til flest forskellige sprog, og så hurtigt ....og med
mulighed for at købe stickers til billige penge. 1,20 Eur for 15 stk..alt
incl...det er da værd at vise sin support.

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 15-02-06 22:11

On Wed, 15 Feb 2006 21:36:27 +0100, Rea721 wrote:

> ...nu oversat til 51 forskellige sprog.... måske det website i hele verden
> der er oversat til flest forskellige sprog, og så hurtigt
Imponerende
>....og med
> mulighed for at købe stickers til billige penge. 1,20 Eur for 15 stk..alt
> incl...det er da værd at vise sin support.
Joh, har du et link til hvor der kan købes?

/|\
/\
Bruno

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-02-06 22:34

"Bruno Christensen" wrote

> Joh, har du et link til hvor der kan købes?

http://www.supportdenmark.com/

- Peter

Fra : Bruno Christensen

Dato : 15-02-06 23:14

On Wed, 15 Feb 2006 22:33:52 +0100, Peter Lykkegaard wrote:

> "Bruno Christensen" wrote

> http://www.supportdenmark.com/
>
> - Peter

Jeg kommer ind på en sort side med nogle meget små røde bogstaver, det er
faktisk derfor jeg gerne vil have et direkte link til salgssiden.

Prøver lige InternetExpolrer.

Det ser større ud i skrifterne, jeg kan dog stadig ikke finde et
"salgssted", medmindre der er :
Order SupportDenmark.com stickers.

som står halvt nede på det jeg kan se af siden og på ingen måde er markeret
så man kan finde det.

Jeg har lige været inde på bestillingssiden, der er ikke mulighed for
"danske stickers" og den mand der har lavet det "site" ville jeg betale for
at undlade at male. (Siden virker enorm forvirrende)
/|\
/\
Bruno

Fra : Rea721

Dato : 16-02-06 00:14

I news:mkw664cujlrw.10kwxcpxjen6u$.dlg@40tude.net

Dirrekte link https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr

> Prøver lige InternetExpolrer.

Bruger den...og det virker perfekt.

> [...]
> "salgssted", medmindre der er :
> Order SupportDenmark.com stickers.
> som står halvt nede på det jeg kan se af siden og på ingen måde er

Jeg tror du har en opsætnings "fejl" et eller andet sted.

> Jeg har lige været inde på bestillingssiden, der er ikke mulighed for
> "danske stickers" og den mand der har lavet det "site" ville jeg
> betale for at undlade at male. (Siden virker enorm forvirrende)

Smag og behag.... Men nej de har ikke lavet stickers på alle 51 forskellige
sprog. Hollansk og Engelsk kan du købe.

Fra : Rea721

Dato : 16-02-06 00:17

I news:43f3b650$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

Ups...duer ikke... brug http://www.supportdenmark.com/shop.html

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-02-06 01:06

On Thu, 16 Feb 2006 00:14:00 +0100, Rea721 wrote:

> Bruger den...og det virker perfekt

Det gør jeg så ikke (men har den liggende "hvis der er noget jeg meget gerne
vil". Det er rimeligt sjældent at jeg bruger IE. Jeg brugte den egentlig kun
for at se forskellen.

Hvis de ikke har produktet på dansk, så glem det.

/|\
/\
Bruno

Fra : Rea721

Dato : 15-02-06 22:43

I news:dc1gcwesrux0$.1c04ngtkjpfoy.dlg@40tude.net
skrev Bruno Christensen følgende tekst:

> Joh, har du et link til hvor der kan købes?

Det stod jo i min signatur