Muslimska gravar vandaliserade i Danmark
Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 15-02-06 20:03

Pia Kjærsgaards Rasistdanmark utmärker sig igen:
http://english.aljazeera.net/NR/exeres/FD8A7A9A-487C-4D19-9343-662C9FD5E464.htm

Fast vandalisering av muslimska gravar ligger säkert inom yttrandefrihetens
ramar i Pia Kjærsgaards Rasistdanmark.

Fy fan för Pia Kjærsgaards Rasistdanmark!

--
This row is intentionally left blank.

"Jag ser inte mig själv som rasist eller nazist.
Jag tyckte bara inte om invandrare."
- John Ausonius "Lasermannen"

Fra : Henry

Dato : 15-02-06 20:11

K.W. Persson v4.11 <svalbardifast@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com>, Wed, 15 Feb 2006 20:02:38 +0100, <hku6v152q3olcgrt9kth1c093lpufuhgks@4ax.kom>:

>Pia Kjærsgaards Rasistdanmark utmärker sig igen:
>http://english.aljazeera.net/NR/exeres/FD8A7A9A-487C-4D19-9343-662C9FD5E464.htm

Där har vi ju DanmarKKK.
Visa karta för de sårade muslimerna....

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 15-02-06 22:06

"Henry" ha scritto nel messaggio

>K.W. Persson v4.11 <svalbardifast@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com>, Wed, 15 Feb 2006 20:02:38 +0100, <hku6v152q3olcgrt9kth1c093lpufuhgks@4ax.kom>:

> [...]

En som fattade, fast du räknas inte eftersom du är swnet:are.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 15-02-06 20:13

skrev i en meddelelse news:hku6v152q3olcgrt9kth1c093lpufuhgks@4ax.kom...

> [...]
> yttrandefrihetens
> ramar i Pia Kjærsgaards Rasistdanmark.
>

> Fy fan för Pia Kjærsgaards Rasistdanmark!

Hvad har Pia med det at gøre??

Desuden har der flere gange været vandalisme på kristne gravpladser.
- har du en kommentar til det?

/Mikael (Astronaut)

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 16-02-06 08:54

Fra : Westai Posten

Dato : 15-02-06 20:17

jk.com> skrev i melding news:hku6v152q3olcgrt9kth1c093lpufuhgks@4ax.kom...

> [...]
>
> --
> This row is intentionally left blank.
>
> "Jag ser inte mig själv som rasist eller nazist.

Medel Svensson i Sverige skal konvertere til Islam ved næste riksdagsvalet.
Han vil da indføre sharialovene på en måde at enhver etniske mandlige
svensker der bare så meget som åbner munden vil få hugget sit lem af!

Dette vil igen medføre at IQ i sverige igen vil være for nedadgående, da de
mandlige svenskere så kun har et hoved at tænke med, hvilket er ikke nok i
dagens sverige.

Huf...da. Svenskere har altid været et kujonagtig folkefærd, og det vil de
blive ved med at være.

Fy faen for en stinkende hovedløs medel svensson!

W.P

Fra : Mark Jensen

Dato : 15-02-06 21:42

On Wed, 15 Feb 2006 20:16:48 +0100, "Westai Posten" <ingen@mailfor.me>
wrote:

>Huf...da. Svenskere har altid været et kujonagtig folkefærd, og det vil de
>blive ved med at være.

Præcis. Stikker hovedet i busken under anden verdenskrig, og lader
tyskland vade igennem landet og tage Norge. Flink nabo.

Fra : Bjorn Olsson d.ä

Dato : 15-02-06 22:03

In article <me47v1hctqul3au24nndl5er4eo4erge6h@4ax.com>,
Mark Jensen <MR00@it.dk> wrote:

> Præcis. Stikker hovedet i busken under anden verdenskrig, og lader
> tyskland vade igennem landet og tage Norge. Flink nabo.

Ungefar lika mycket motstand som Danmark bjod, med andra ord.

Fra : Sten Schou

Dato : 15-02-06 22:30

"Bjorn Olsson d.ä" <bjorn@justingenstans.com> skrev i en meddelelse

> Ungefar lika mycket motstand som Danmark bjod, med andra ord.

Nope, vores socialdemokratisk.radikale regering tillod to nimbusmotorcykler,
hver ekviperet med et maskingevær i sidevognen, at møde de tyske tropper ved
grænsen. Det kostede vist nok 8 soldater livet.

Hilsen Sten

Fra : Roger Eriksson

Dato : 16-02-06 10:50

Mark Jensen <MR00@it.dk> wrote in

> Præcis. Stikker hovedet i busken under anden verdenskrig, og lader
> tyskland vade igennem landet og tage Norge. Flink nabo.

Du har missuppfattat det hela. Tyskarna hade redan tagit Norge när de fick
lov att åka genom landet.

Angrepper på Norge var förmodligen en miss från tyskarnas sida. De hade
bara tänkt ta Danmark men eftersom det inte var något större motstånd i att
marschera på danska vägar än på tyska så hamnade de i Norge av bara
farten...

/RE

Fra : hanzen

Dato : 16-02-06 11:17

"Roger Eriksson" <roger.erixon@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> att
> marschera på danska vägar än på tyska så hamnade de i Norge av bara

Det er faktisk lige modsat.
Det var de norske fjorde tyskerne var interesserede i.

--
hilzen
hanzen

Fra : Roger Eriksson

Dato : 16-02-06 11:55

"hanzen" <hanzen@mailmeNOT.dk> wrote in

> [...]

Jag ber om ursäkt, jag glömde smileyn. Det hela var ju naturligtvis inte
helt allvarligt menat utan jag ville bara retas lite med mina nordiska
bröder och systrar.

> Det er faktisk lige modsat.
> Det var de norske fjorde tyskerne var interesserede i.

Det stämmer delvis, tyskarna ville ha en skyddad kust ut mot de stora
haven men de hade också fått starka indikationer på att framförallt
britterna men också fransmännen avsåg att besätta de svenska malmfälten
och på så sätt stoppa järnleveranserna till Tyskland. Det visade sig dock
senare att tack vara Frankrikes snabba fall så fanns det tillräckligt med
järn och järnmalm från de franska gruvorna för att malmen från de svenska
inte skulle behövas.

Britterna hyste dock mycket riktigt dessa planer. Mycket av den utlovade
hjälpen till finnarna under det Finska vinterkriget var egentligen avsett
för att besätta de svenska malmfälten. Sverige visste om detta och därför
fick inte britterna gå genom svenskt territorium för att nå Finland. Även
hjälpen till Norge var delvis avsett för detta ändamål.

När dessutom den tyska krigsmakten och framförallt dess
transportkapacitet till sjöss var upptagen för fälttågen mot Norge (och
Danmark) så var det i realiteten enbart britterna (fransmännen var inte
full lika intresserade av ett äventyr så långt borta när landet hotades)
som var ett hot mot Sverige och hade så varit sedan innan britterna
erbjöd hjälp till Finland.

Ni norrmän och danskar kämpade väl med de resurser ni hade att tillgå och
det måste man framhålla. Väl kämpat!

Sverige hade ungefär 10 gånger så höga utgifter för militären, ett större
försvar med modernare utrustning, större befolkning och är dessutom
större till ytan. Det hade naturligtvis inte räckt till för att försvara
sig mot den tyska krigsmakten men troligen så hade det tagit minst lika
lång tid som det norska fälttåget och det hade behövts större resurser så
förmodligen så ansåg tyskarna inte att det var värt besväret. Man skall
komma ihåg att innan angreppen så hade befolkningen och regeringen i
respektive länder ungefär samma inställning till tyskarna.

Jag höjer gärna mitt glas tillsammans med både norrmän och danskar men
jag förbehåller mig rätten att retas lite med er

/RE

Fra : @

Dato : 16-02-06 22:04

On Thu, 16 Feb 2006 09:50:22 +0000 (UTC), Roger Eriksson
<roger.erixon@gmail.com> wrote:

>Mark Jensen <MR00@it.dk> wrote in

>Du har missuppfattat det hela. Tyskarna hade redan tagit Norge när de fick
>lov att åka genom landet.

et land som lader en krigsførende magt uhindret bruge dets territorium
til troppetransport kan ikke kaldes neutralt det har valgt side,
idette tilfælde tysk side

Fra : Roger Eriksson

Dato : 18-02-06 09:58

"@" <1@invalid.net> wrote in

> et land som lader en krigsførende magt uhindret bruge dets territorium
> til troppetransport kan ikke kaldes neutralt det har valgt side,
> idette tilfælde tysk side

Det var dock inte vad du skrev inledningsvis.

Visst togs det en del praktiska hänsyn i hur neutraliteten i praktiken
genomdrevs. Andra uppenbara avsteg från den är t.ex. utbildningen av sådär
14.000 norska soldater i Sverige, under förevändningen att det rörde sig om
poliser. Redan 1940 fick norska representanter själva ta hand om flyktingar
från Norge som de kunde rekrytera. Allteftersom tiden fortskred så växte
dessa aktiviteter i omfattning.

Naturligtvis hade det varit bättre om tyskarna inte fått lov att åka genom
landet men i praktiken så spelade det ingen roll. Norge hade kapitulerat
och engelsmännen hade lämnat landet. Tror du att det i praktiken hade varit
bättre för Norge och Danmark om Sverige också hade ockuperats av tyskarna?

/RE

Fra : @

Dato : 18-02-06 19:10

On Sat, 18 Feb 2006 08:57:53 +0000 (UTC), Roger Eriksson
> [...]

>bättre för Norge och Danmark om Sverige också hade ockuperats av tyskarna?

ja, det ville have "bundet" en masse tyske tropper, som så ikke kunne
kæmpe hverken på østeller vestfronten,

det ville have været en god hjælp til dem der var i færd med at banke
nazisterne

Fra : B. Nice

Dato : 15-02-06 20:29

On Wed, 15 Feb 2006 20:02:38 +0100, K.W. Persson v4.11
wrote:

> [...]
>ramar i Pia Kjærsgaards Rasistdanmark.
>

>Fy fan för Pia Kjærsgaards Rasistdanmark!

Ja, det *er* forkasteligt, men hærværk mod gravpladser er desværre
ikke noget nyt fænomen i Danmark, så den kan du ikke rigtig bruge,
overlæge Helmer.

Fra : Peter Mogensen

Dato : 15-02-06 20:30

K.W. Persson v4.11 wrote:
> [...]
> ramar i Pia Kjærsgaards Rasistdanmark.
>

> Fy fan för Pia Kjærsgaards Rasistdanmark!

1) Vi kan hurtigt blive enige om at enhver skænding af gravsteder (også
muslimske er forkasteligt.

2) Hvorfor skal Danmark som helhed dømmes på en flok møgungers
vandalisme? Det er praktisk taget umuligt at forhindre folk, der vil
begå gravskændinger at gøre det og desværre har der gennem de sidste par
år været flere gravskændinger i Danmark. Oftest alm. kristne grave og
kun 2 gange (inkl. denne) muslimske.

Hvor er objektiviteten i dit indlæg?

Peter

PS: Al Jazeera ved åbenbart heller ikke hvor Esbjerg ligger.

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 15-02-06 22:06

"Peter Mogensen" ha scritto nel messaggio

>PS: Al Jazeera ved åbenbart heller ikke hvor Esbjerg ligger.

Första dansken som fattade.

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 16-02-06 09:03

Fra : Svend Poulsen

Dato : 15-02-06 21:11

> [...]
>
> --
> This row is intentionally left blank.
>
> "Jag ser inte mig själv som rasist eller nazist.

Næ, men Svenskerne er for eftertiden kendt i verden som det første
skandinavisk land der har indført censur og hvor staten bestemmer hvad i må
sige

Svend

Fra : hanzen

Dato : 15-02-06 21:14

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Næ, men Svenskerne er for eftertiden kendt i verden som det første
> skandinavisk land der har indført censur og hvor staten bestemmer hvad i

Det er nok også det klogeste. Vurderet ud fra de indlæg der kommer her i
gruppen afsendt fra vores gamle halvasiatiske koloni.
--
hilzen
hanzen

Fra : Svend Poulsen

Dato : 15-02-06 21:21

> [...]
>
> --
> This row is intentionally left blank.
>
> "Jag ser inte mig själv som rasist eller nazist.

Glemte lige, når du nu ikke ved mere om Danmark, end som Aljazeera gør, men
stiller din uvidenhed til offentlig beskuelse, så må man nok hellere lige
fortælle dig, at Esbjerg ikke ligger på Sjælland, men i Jylland på
vestkysten.

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 15-02-06 22:06

"Svend Poulsen" ha scritto nel messaggio news:<y2MIf.787$%P.486@news.get2net.dk>

> [...]
>stiller din uvidenhed til offentlig beskuelse, så må man nok hellere lige
>fortælle dig, at Esbjerg ikke ligger på Sjælland, men i Jylland på

Andra dansken som fattade (fast efter lite betänketid).

Jag bör nog överväga använda smilies i fortsättningen när jag korsar till
dk.politik för att kompensera för den låga bildningsnivån i gruppen. De flesta
av Danmarks "patrioter" vet uppenbarligen lika lite om Danmark som
muhammedanerne på al-Jazeera.

Fra : Sten Schou

Dato : 15-02-06 22:32

skrev i en meddelelse news:hm57v1ti5kolumts7rsmqjeg4tfrrcs9tp@4ax.kom...

> [...]
> flesta
> av Danmarks "patrioter" vet uppenbarligen lika lite om Danmark som

Tillykke med de to guldmedaljer i OS igår. Gå nu ind at fejr videre. Nup en
Carlsberg mere.

Hilsen Sten

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 20-02-06 13:01

"Sten Schou" ha scritto nel messaggio

> [...]
>
>Tillykke med de to guldmedaljer i OS igår. Gå nu ind at fejr videre. Nup en

Jag köpte Harboe "Bjørnebryg" i lördags. Den är bättre, godare och billigare än
svenskeren "Pripps Blä".

Fra : Martin

Dato : 16-02-06 09:08

Peter Mogensen skrev:

> [...]
>
> Hvor er objektiviteten i dit indlæg?
>
> Peter
>
> PS: Al Jazeera ved åbenbart heller ikke hvor Esbjerg ligger.

Hvor ligger det da?

Mvh
Martin

Fra : Martin

Dato : 16-02-06 11:07

Roger Eriksson skrev:

> [...]
> bara tänkt ta Danmark men eftersom det inte var något större motstånd i att
> marschera på danska vägar än på tyska så hamnade de i Norge av bara

Godt at vi Skandinaver så havde jer svenskere til at stå som en
stærk solid neutral. I Norden kan vi takke sverige for jeres heroiske
indsat i ww2. Bla hvordan I med stor fare for at Hitler måske ikke
ville købe malm, tillod dansKKKere at fragte jøder og frihedskæmpere
over sundet.

Mvh
Martin

Fra : Martin

Dato : 16-02-06 11:30

Svend Poulsen skrev:

> [...]
>
> Næ, men Svenskerne er for eftertiden kendt i verden som det første
> skandinavisk land der har indført censur og hvor staten bestemmer hvad i må

Efter "sige" glemte du "og tænke". Det er ikke for at korreksere eller
smagsdommére, men men blot en hyklerisk venlig tilføjelse.

Fra : Tveskaeg

Dato : 16-02-06 15:44

wrote:

> [...]
>ramar i Pia Kjærsgaards Rasistdanmark.
>

>Fy fan för Pia Kjærsgaards Rasistdanmark!

Op i røven med dig din skide kommunist!!

Kristene grave blev skændet mindst 4 gange i 2005 uden du
prostesterede.

Det er dig der er iacisten her din svin!!!

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 20-02-06 13:01

"Tveskaeg" ha scritto nel messaggio

> [...]
>
>Op i røven med dig din skide kommunist!!
>
>Kristene grave blev skændet mindst 4 gange i 2005 uden du

Jag är inte någon jävla gravskändningspolis här, dumfan.

Fra : Per Rønne

Dato : 18-02-06 11:08

K.W. Persson v4.11
fghijk.com> wrote:

> [...]

> ramar i Pia Kjærsgaards Rasistdanmark.

> Fy fan för Pia Kjærsgaards Rasistdanmark!

Det er så anden gang der her i landet sker vandalisering af islamiske
grave. Det skal så sammeholdes med at der jævnligt sker vandalisering af
/kristne/ grave.

Jeg påstår ikke at det er muslimer der står bag disse vandaliseringer;
der er nok snarere tale om drengestreger og ungdommelige elementer, der
leger med satanisme.

I øvrigt har Søren Krarup, der er præst og folketingsmedlem for Dansk
Folkeparti, i en pressemeddelelse taget kraftigt afstand fra
gravskænderierne:

<javascript:SW_popUp('url=/sw/frontend/newsletterpreview.asp?id=368&temp
late_id=13&mbid=19123,name=newsletter,width=650,height=600,scrollbars=ye
s,resizable=yes');>

Og jeg bringer så pressemeddelelsen her:

==
Christiansborg, mandag den 13. februar 2006/kaho

PRESSEMEDDELELSE

Dansk Folkeparti tager afstand

fra hærværk mod gravsteder

Gerningsmændene skal findes, siger Søren Krarup

- At krænke gravfreden er en alvorlig forbrydelse, og jeg håber,
politiet vil gøre alt for at finde de afstumpede gerningsmænd, som i går
skændede muslimske grave i Esbjerg.

Det siger medlem af Folketingets kirkeudvalg, Dansk Folkepartis Søren
Krarup, efter at ukendte gerningsmænd natten til søndag skændede 25
gravsteder på en muslimsk gravplads i Sædding ved Esbjerg.

Søren Krarup understreger, at krænkelse af gravfreden er uacceptabel, og
at Dansk Folkeparti i forbindelse med julens vandaliseringer af
gravsteder i blandt andet Fredericia har krævet øget overvågning af
kirkegårde.
==

Men noget sådant passer måske ikke ind i Perssons primitive og dybt
racistiske billede af Danmark, danskerne og Dansk Folkeparti.

Mon han i øvrigt er klar over at »racistisk vold«, begået af etniske
danskere mod indvandrere, er så godt som ukendt i Danmark, mens
racistisk vold, begået af etniske svenskere mod indvandrere i Sverige,
er ganske hyppigt forekommende?

Måske som følge af censuren i svensk presse?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk