Hvad foregår der egentligt ?
Fra : Tommy

Dato : 15-02-06 17:49

dk.politik.indvandring,er den blevet slettet fra jordens overflade,eller det
kun mig der ikke kan se den?,desuden er der masser af indlæg der også er
slettet fra dk.politik
TC

Fra : HrSvendsen

Dato : 15-02-06 18:02

Tommy wrote:
> dk.politik.indvandring,er den blevet slettet fra jordens
> overflade,eller det kun mig der ikke kan se den?

Dk.politik.indvandring har flere indlæg og deltagere end længe, så vidt jeg
kan se.

>,desuden er der
> masser af indlæg der også er slettet fra dk.politik

Prøv dtext.news.tele.dk

Fra : Svend Poulsen

Dato : 15-02-06 18:03

"Tommy" <dsl41983@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det kun mig der ikke kan se den?,desuden er der masser af indlæg der også

Har ikke nogen problemer med dk.politik.indvandring eller mangler indlæg.

Svend

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 15-02-06 20:30

"Tommy" skrev i en meddelelse

> [...]
> kun mig der ikke kan se den?,desuden er der masser af >indlæg der også er

Apropos dk.politik.indvandring nogen der ved hvad der er kommet til Michael Laudahn <ml@worldimprover.net>

er han gået under jorden eller hvad

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bruno Christensen

Dato : 15-02-06 23:22

On Wed, 15 Feb 2006 20:30:10 +0100, Michael Meidahl Jensen wrote:

> Apropos dk.politik.indvandring nogen der ved hvad der er kommet til Michael Laudahn

Aner det ikke, men det jeg har set fra hans hånd i de dage hvor jeg har
forsøgt at "læse tilbage" i gruppen, så kan jeg godt undvære ham.
/|\
/\
Bruno

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-02-06 15:42

"Bruno Christensen" skrev i en meddelelse

> Aner det ikke, men det jeg har set fra hans hånd i de >dage hvor jeg har
> forsøgt at "læse tilbage" i gruppen, så kan jeg godt >undvære ham.

Ja Ja jeg er faktisk enig med dig ,men undre mig bare
med så mange indlæg om ugen , og så pludslig ingen !

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-02-06 20:10

On Thu, 16 Feb 2006 15:42:24 +0100, Michael Meidahl Jensen wrote:

> Ja Ja jeg er faktisk enig med dig ,men undre mig bare
> med så mange indlæg om ugen , og så pludslig ingen !

Har Schwitz en "terrorlovgivning", det kunne være en årsag.

/|\
/\
Bruno

Fra : Tony

Dato : 15-02-06 23:24

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:43f3813f$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Apropos dk.politik.indvandring nogen der ved hvad der er kommet til
> [...]

Kan måske tænkes at Rea 721 har fået ham blacklistet.

Tony

Fra : @

Dato : 15-02-06 20:37

On Wed, 15 Feb 2006 17:49:04 +0100, "Tommy"
<dsl41983@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>kun mig der ikke kan se den?,desuden er der masser af indlæg der også er

hentede lige hvad der var af headers (TDC's server)

1540 stk.

ældste 17./11. 2005 klokken 19.55

nyeste 15./02. 2006 klokken 20.22

kan selvfølgelig ikke se om der mangler nogen derimellem

spørg dem som følger gruppen regelmæssigt