hysteri
Fra : Joakim von And

Dato : 15-02-06 16:54

hysteri -en (-et) (nylat. hysteria, t. gr. hysterikos af hy'stera livmoder)
psykisk betinget forstyrrelse med voldsomme reaktioner på indtryk, ofte
ledsaget af funktionsforstyrrelser i hjerte, tarm osv.; hysteriker -en, -e
person der lider af hysteri; hysterisk som stammer fra el. minder om
hysteri; lidende af hysteri.

Ja, ja, kære, hysteriske Arla mfl. Det er rigtigt. Læg jer endelig helt ned
i sølet, træk bukserne ned om anklerne og skyd rumpetten i vejret for ikke
at vække fornyet vrede hos ham, som ej må afbilledes.

Fra : HrSvendsen

Dato : 15-02-06 17:54

Joakim von And wrote:
> [...]
> helt ned i sølet, træk bukserne ned om anklerne og skyd rumpetten i
> vejret for ikke at vække fornyet vrede hos ham, som ej må afbilledes.

DBU kan også : "Men jeg vil sige det på den måde, at hvis nogen føler, at
navnet Arla er forbundet med provokation, så er der ingen grund til at
provokere unødigt«, siger Jim Stjerne Hansen."

PC-logik for nosseløse får.

Fra : Joakim von And

Dato : 15-02-06 19:44

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> PC-logik for nosseløse får.
Nemlig!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 15-02-06 20:02

On Wed, 15 Feb 2006 16:54:09 +0100, Joakim von And wrote:

> Ja, ja, kære, hysteriske Arla mfl. Det er rigtigt. Læg jer endelig helt ned
> i sølet, træk bukserne ned om anklerne og skyd rumpetten i vejret for ikke
> at vække fornyet vrede hos ham, som ej må afbilledes.

De har vel ikke råd pga boycotten.
Eller også tør bosserne ikke tage derned på turistrejse for at se fodbold,
og så skal der da heller ikke bruges penge.

/|\
/\
Bruno

Fra : @

Dato : 15-02-06 20:11

<ncm_ab@hotmail.com> wrote:

> [...]
>i sølet, træk bukserne ned om anklerne og skyd rumpetten i vejret for ikke
>at vække fornyet vrede hos ham, som ej må afbilledes.

<sakset - DONG>
»Vi er ikke en del af konflikten. Men hvis Arla beslutter sig for, at
de ikke vil have logo på tøjet, så gør vi det heller ikke. Vi
betragter vores sponsorat hos DBU som et samarbejde mellem tre parter,
og i den forbindelse vil vi gerne opføre os politisk korrekt«, siger
Søren Biune fra DONG's marketingafdeling.
< >

jeg bliver snart nødt til at bestille brækposer direkte på fabrikken

Fra : Bruno Christensen

Dato : 15-02-06 23:48

On Wed, 15 Feb 2006 20:10:35 +0100, @ wrote:

> siger
> Søren Biune fra DONG's marketingafdeling.

En mere der ikke kunne få biletten betalt.

/|\
/\
Bruno