Dansk moddemonstration i Paris
Fra : GB

Dato : 15-02-06 11:46

Fra : Martin

Dato : 15-02-06 14:01

GB skrev:

> Instruktiv video:
>
> http://www.dailymotion.com/search/islamistes/video/46200

Jeg er forarget!!!!!!!!!!!!! Nogle muslimer laver en fredelig
demonstration, og så kommer der sådan et par klaphatte og ødelægger
det hele, bare ved at stå og se dum ud. Det kan de klaphatte ikke
være bekendte. Dumme pruttemænd!

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 15-02-06 19:56

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

GB skrev:

> [...]

>demonstration, og så kommer der sådan et par klaphatte og ødelægger
>det hele, bare ved at stå og se dum ud. Det kan de klaphatte ikke

Du brillere rigtigt med dit ordforråd hva?

/Mikael (Astronaut)

Fra : GB

Dato : 17-02-06 23:06

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> wrote in news:43f37938$0$2508
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Du brillere rigtigt med dit ordforråd hva?

Det gør du vist ikke. Det staves brillierer (bril-li-e-rer).

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 18-02-06 13:57

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> wrote in news:43f37938$0$2508
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Det gør du vist ikke. Det staves brillierer (bril-li-e-rer).

Men hvad har det med ordforråd at gøre?

I min ordbog - Politikens Nudansk ordbog - står der: brillere (bril-le-re)
- så din hjælp til Martin var en bjørnetjeneste.

/Mikael

Fra : GB

Dato : 18-02-06 20:34

> I min ordbog - Politikens Nudansk ordbog - står der: brillere
> (bril-le-re) - så din hjælp til Martin var en bjørnetjeneste.

OK, ligesom det faktisk staves "billard", det der med køerne og kuglerne og
det grønne klæde. Man lærer noget nyt hver dag. Det stammer måske fra
fransk.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 18-02-06 22:03

> [...]
> og
> det grønne klæde. Man lærer noget nyt hver dag. Det stammer måske fra

Lidt tam undskyldning, men lad nu det ligge...

Tak for informationen om billard!

/Mikael

Fra : GB

Dato : 18-02-06 23:35

> Lidt tam undskyldning, men lad nu det ligge...

Det var sgu da ikke nogen undskyldning, men en tak for ny oplysning, din
tandbørste!

> Tak for informationen om billard!

Jaja, bare du holder dig fra lommerne, så...

Fra : HrSvendsen

Dato : 15-02-06 16:41

GB wrote:
> Instruktiv video:
>
> http://www.dailymotion.com/search/islamistes/video/46200

Minder utroligt om den måde de venstreorienterede autonome demonstrerer
deres foragt for alle andres rettigheder på.

Fra : Norma

Dato : 15-02-06 18:34

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Minder utroligt om den måde de venstreorienterede autonome demonstrerer
> deres foragt for alle andres rettigheder på.

Indrømmet. Jeg er blevet forelsket :)

Norma

Fra : Bruno Christensen

Dato : 15-02-06 20:21

On Wed, 15 Feb 2006 18:33:39 +0100, Norma wrote:

> Indrømmet. Jeg er blevet forelsket :)

Hvis det er i en af de to "hånd i hånd" drenge, så forvent ikke for meget.
Heller ikke hjerneaktivitet, 2 drenge der stiller sig op overfor 5000
fanatikere.

/|\
/\
Bruno

Fra : Norma

Dato : 15-02-06 22:26

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er i en af de to "hånd i hånd" drenge, så forvent ikke for meget.
> Heller ikke hjerneaktivitet, 2 drenge der stiller sig op overfor 5000
> [...]

Sejt!

Og de så søde ud.

Det er rigtige mænd af mod i mine øjne. Rolige, men sikre i deres sag.

Åh, det var godt at se.

Norma

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-02-06 00:11

On Wed, 15 Feb 2006 22:25:41 +0100, Norma wrote:

> Og de så søde ud.
>
> Det er rigtige mænd af mod i mine øjne. Rolige, men sikre i deres sag.
>
> Åh, det var godt at se.

De er skam dine, begge to, men så skal du også være en sød pige

Desværre, de virkede på mig som den unge mand der blev kørt ned af en
kampvogn i Peking for efterhånden nogle år siden.

Der er al mulig grund til at kæmpe, der er ingen grund til at slå sig selv i
hjel. Det er kun den katolske kirke der har martyrer.

/|\
/\
Bruno

Fra : Norma

Dato : 16-02-06 19:21

> [...]
>
> Der er al mulig grund til at kæmpe, der er ingen grund til at slå sig selv
> hjel. Det er kun den katolske kirke der har martyrer.

De blev jo heller ikke slået ihjel!
Men stod bare der lige så søde og modige og forvirrede hele demonstrationen.

Flere af dem.
Tak.

Jeg elsker den slags mænd.

Norma

Fra : Poul Nielsen

Dato : 15-02-06 20:27

> Instruktiv video:
>
> http://www.dailymotion.com/search/islamistes/video/46200

Det er simpelthen utroligt at de turde gøre det, at to mand tør gå imod en
hel demonstration af tusinder af indvider der befinder sig på nærmest dyrisk
bevidsthedsniveau. Selvmordere er det nærmeste jeg kan komme i tanke om.

Fra : HrSvendsen

Dato : 15-02-06 20:30

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> imod en hel demonstration af tusinder af indvider der befinder sig på
> nærmest dyrisk bevidsthedsniveau. Selvmordere er det nærmeste jeg kan

Nogen der til deres død er villige til at kæmpe for ytringsfriheden. Lyder
faktisk som det klassiske slagord for retten til at udtrykke sin mening.

Fra : @

Dato : 15-02-06 21:14

On Wed, 15 Feb 2006 20:30:14 +0100, "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

>Nogen der til deres død er villige til at kæmpe for ytringsfriheden. Lyder
>faktisk som det klassiske slagord for retten til at udtrykke sin mening.

så har præsten fra Verdersø da ikke levet helt forgæves

Fra : HrSvendsen

Dato : 15-02-06 21:35

@ wrote:

> så har præsten fra Verdersø da ikke levet helt forgæves

Tænkte nu mere på Voltaire.

Fra : hanzen

Dato : 15-02-06 21:11

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dyrisk
> bevidsthedsniveau. Selvmordere er det nærmeste jeg kan komme i tanke om.

Men det lykkedes dem at skabe nærmest panik i flokken af
middelaldermørkemænd.
Tænk hvis de havde været 10 eller 20.
--
hilzen
hanzen

Fra : Tony

Dato : 15-02-06 21:38

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Instruktiv video:
>
> http://www.dailymotion.com/search/islamistes/video/46200

Ha ha ha.- det kalder jeg en happening for selvmordskandidater : o D

Tony

Fra : @

Dato : 15-02-06 22:38

On Wed, 15 Feb 2006 21:38:14 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

>Ha ha ha.- det kalder jeg en happening for selvmordskandidater : o D
>
>Tony

hvorfor

alle ved da at Islam er fredens religion
-
-
-
-
-
-
-
-
-

og alle der løgnagtigt påstår det modsatte vil mærke Allahs vredes
sværd

Fra : Tony

Dato : 15-02-06 22:43

> hvorfor
>
> alle ved da at Islam er fredens religion

Selvfølgelig, men det kunne jo også tænkes at de gik rundt med sprængstof på
maven , som ikke virkede.
Muslimerne har vel ikke eneret på den slags.

Tony

Fra : @

Dato : 15-02-06 23:05

On Wed, 15 Feb 2006 22:43:04 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Selvfølgelig, men det kunne jo også tænkes at de gik rundt med sprængstof på
>maven , som ikke virkede.
>Muslimerne har vel ikke eneret på den slags.

ak ak ak

sådan et par vantro hunde,
kan de ikke engang finde ud af at blive martyrer

vi er skøre vi danskere

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-02-06 00:15

On Wed, 15 Feb 2006 23:04:48 +0100, @ wrote:

> vi er skøre vi danskere

Jeg tror ike de var danskere, men skøre det var de.

/|\
/\
Bruno

Fra : Tony

Dato : 16-02-06 00:30

> Jeg tror ike de var danskere, men skøre det var de.

Så har det nok bare været et par tæskesvanse.

Tony

Fra : C. Overgaard

Dato : 17-02-06 10:09

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Instruktiv video:
>
> http://www.dailymotion.com/search/islamistes/video/46200

Flot og modigt. Det er flere af den slags typer, vi har brug for, hvis vores
børn skal have et velfærdssamfund at leve i.

Med venlig hilsen
Carsten Overgaard

Fra : Martin

Dato : 17-02-06 12:37

Mikael Mortensen skrev:

> "Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

> Du brillere rigtigt med dit ordforråd hva?

Samt til forskel fra dig er jeg også i stand til at stave.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 17-02-06 18:46

Mikael Mortensen skrev:

> "Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

> Du brillere rigtigt med dit ordforråd hva?
>

>Samt til forskel fra dig er jeg også i stand til at stave.

Det er også svært at stave til "klaphatte" og "pruttemænd"

/Mikael (Astronaut)

Fra : Martin

Dato : 20-02-06 08:41

Mikael Mortensen skrev:

> "Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

> Det er også svært at stave til "klaphatte" og "pruttemænd"

Du er så fornærmet at du næsten ikke ved hvad du skal skrive.

Mvh
Martin

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 20-02-06 12:57

Mikael Mortensen skrev:

> "Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

> Det er også svært at stave til "klaphatte" og "pruttemænd"
>
>Du er så fornærmet at du næsten ikke ved hvad du skal skrive.

Fornærmet?! Over hvad?

/Mikael