Amerikansk provokation?
Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 14-02-06 10:05

Er balladen om Muhammed-tegningerne en fed gang manipulation fra
USA's side - for at få europæerne med i, eller støtte, et angreb
på Iran?

Den amerikanske viceudenrigsminister Daniel Fried's besøg her i
Danmark kan forstås sådan!

http://www.prisonplanet.com/articles/february2006/130206usprovocation.htm
http://essayus.blogspot.com/2006/02/provocation-all-way-down.html
http://essayus.blogspot.com/2006/02/russian-ultranationalist-leader.html
http://mogmich.blogspot.com/2006/02/daniel-fried.html

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Kurt Lund

Dato : 14-02-06 10:57

"Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev:

> Er balladen om Muhammed-tegningerne en fed gang manipulation fra
> USA's side - for at få europæerne med i, eller støtte, et angreb
> på Iran?

Ja, ja. Der har heller ikke været nogen månelandinger. Og så er jorden i
øvrigt flad.

--
Kurt Lund

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 11:21

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote in message
> [...]

USAs udenrigsministerium har siden 1900 tænkt 10 skaktræk frem, imens
konkurenterne har tænkt kun 3 skaktræk frem, så USA er om ikke bagmand
til Kåre Bluitgen og JP/Rose/Juste,
men er måske en "fast second", der hæfter sig på en god sag og bruger
den til egen fordel og iranledernes ulempe

> Ja, ja. Der har heller ikke været nogen månelandinger. Og så er
> jorden i øvrigt flad.

Profettegning-sagen kan blive øjenåbner og en langt vigtigere sag for
menneskehedens trivsel end murens fald og WW1+2 udfald

Hvis Wernher von Braun ikke havde fået raket til månen havde ingens
trivsel været påvirket af det(GPS- og TV-sateliter er ikke så vigtige
som opfindelse af plast eller silikonechips.)

Jordens og havenes krumning var i årtitusider kendt , men
betydningsløs i alle henseender -
- men inspirede, så Columbus og Magellan (og dampmaskin og
vikingeskibopfindere mm) gjorde os til global landsby, men jeg har
ikke været nær Antarkis og Hawai, og hvis der på den bagside er bidt
af ½ af æblet ind til jordenkuglens centrum, er jeg ret ligeglad

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 14-02-06 11:53

Det var smuk og solrig dag da Bo Warming skrev
news:daiIf.23769$Ht1.394@fe05.usenetserver.com i dk.politik:

> Hvis Wernher von Braun ikke havde fået raket til månen havde ingens
> trivsel været påvirket af det(GPS- og TV-sateliter er ikke så vigtige
> som opfindelse af plast eller silikonechips.)

Silicium, ikke silikone...

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Martin

Dato : 14-02-06 11:04

Mogens Michaelsen skrev:

> [...]
> på Iran?
>
> Den amerikanske viceudenrigsminister Daniel Fried's besøg her i

Nu forholder du dig bare helt i ro, så lige om 10 minutter kommer der
en blå bil med 2-3 store venlige mænd i hvid uniform, og de vil
forære dig en fiiiiiiin vest. Så gå nu ingen steder!!!

Mvh
Emperor Shaddam Corrino the 4th, 82nd Padishah Emperor (ursus
imperator), Ruler of the known human universe

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 11:56

"Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in message
Nu forholder du dig bare helt i ro, så lige om 10 minutter kommer der
en blå bil med 2-3 store venlige mænd i hvid uniform, og de vil
forære dig en fiiiiiiin vest. Så gå nu ingen steder!!!

BW: Dette scenarie er Woody Allen inde på med sin joke

TOSSEN: Jeg ringer til dem, har psykiater, fordi min ven er blevet
helt tosset, han tror han er en høne
LÆGEN: Jeg sender en blå bil med det samme og henter ham.
TOSSEN: Nej, nej, hvordan skal jeg klare mig uden æggene
- og Woody Allens morale er "Vi har alle sammen brug for æggene"

Lidt alvorligere er følgende sande historie om en fri mands liv, der
blev smadret af jaloux søskende og min mor

Min farbror havde været vidunderbarn og skabt stor misundelse hos
søskende og kolleger, og mistede sit job som amanuensis på Kbhv Univ
Kemisk Institut og det var en skam for familien, der lige havde mistet
min farfar, der var professor.

Min intrigante, nygifte mor hørte, at min farbror havde været langt
nede og truet af sin mor med en knytnæve og sagt "Du har ødelagt mit
liv" og efter ugers snak om denne enkeltstående atypiske episode, fik
min mor overtalt min tøffelheltfar til at få lægerne til at
tvangsindlægge på Sct Hans

Pludselig kom SEKS STORE PORTØRER med en båre og en spændetrøje, og
det næste år blev min uskyldige, ufarlige farbror tvangsmedicineret
med kloral og barbiturater som forsøgskanin. Velfærd er om
jobskabelse, patienter er hønen der lægger guldæg, ligesom muslimer er
det idag.

Jeg har historien andenhånds fra så mange uafhængige kilder foruden
fra farbror, at jeg er sikker på, at den ikke er unøjagtig eller
mangelfuld, og når jeg har forelagt historien for psykiatere, har de
system-apologetisk garanteret mig, at sådant kan ikke ske i vort land
IDAG - kun i Norge(Arnold Juklerød-sagen 1980erne) og i Sverige - og i
Sovjetunionen før murens fald.
Ingen holdt af Farbror Enok, for han var totalt
*uden skuespiller nykker*
så han var lissom hverken fra Jorden, Mars eller Venus, hvilket jeg
ellers kun har oplevet hos min far og Glistrup ( hvis kontor på
Christiansborg jeg ofte sad i som stilfærdig , frivillig
papirsorterings-slave , og jeg erfarede, at han kun besøgtes af folk,
der ville opnå magt via partiet, og af hans kone og børn - aldrig af
folketingskolleger, hvis ikke en presserende sag SKULLE diskuteres.

"En stor mand er blot en skuespiller, der spiller rollen som sit eget
ideal. Friedrich Nietzsche

"Jeg kan ikke lide ham." - Hvorfor? - "Jeg kan ikke måle mig med
ham." - Har et menneske nogensinde svaret sådan? Nietzsche

Fra : HrSvendsen

Dato : 14-02-06 11:07

Mogens Michaelsen wrote:
> Er balladen om Muhammed-tegningerne en fed gang manipulation fra
> USA's side - for at få europæerne med i, eller støtte, et angreb
> på Iran?

Det er det ikke. Alene det forhold at der allerede fandtes masser af
billeder og tegninger forestillende Muhamed taler imod det. Det forhold, at
sagen først rullede efter topmødet i den Arabiske Liga - og efter lidt
forarbejde af Laban og Harakiri - viser også, at det ikke er Amerika, der
står bag dette stunt.

Situationen og hele reaktionen på tegningerne er bare så grotesk og så
barnlig og dum og primitiv, at en hel masse hjerner nægter at indse det
oplagte, at muhammedanismen og regimerne omkring den vitterligt bare er så
groteske, barnlige, dumme og primitive. Sandheden overgår fantasien så
meget, at en masse ganske enkelt vælger den moderation, fantasien om
Amerikansk skyld i miseren er.

Amerika og andre har jo også meget at tage på deres kappe og er derfor "the
usual suspect"; men denne gang - niks.

Fra : Martin

Dato : 14-02-06 11:13

HrSvendsen skrev:

> [...]
> groteske, barnlige, dumme og primitive. Sandheden overgår fantasien så
> meget, at en masse ganske enkelt vælger den moderation, fantasien om

Synes jeg er en fin analyse af problemet. Du mangler blot at tilføje
at islams negative holdning til alle videnskaberne, gør at de
muslimske befolkninger kan bibeholdes på et intelligensmæssigt
amøbestade der gør dem til uselvstændige viljeløse klumper af géle
der er ekstemt nemme at manipulere med.

Mvh
Martin

Fra : Anonym

Dato : 14-02-06 11:32

"Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på Iran?
>
> Den amerikanske viceudenrigsminister Daniel Fried's besøg her i

Den er ubetalig.
Føler du dig i godt selskab med Vladimir Zhirinovsky og Gennady Zyuganov?

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 14-02-06 12:41

Anonym skrev:
> "Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Den er ubetalig.
> Føler du dig i godt selskab med Vladimir Zhirinovsky og Gennady Zyuganov?

Jeg er udmærket klar over, at Zhirinovsky er ultranationalist, og
at hans ytringer derfor ikke kan stå alene.

Det gør de heller ikke. Jeg angiver flere kilder.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Martin

Dato : 14-02-06 11:55

Rune D. Jørgensen skrev:

> Det var smuk og solrig dag da Bo Warming skrev
> news:daiIf.23769$Ht1.394@fe05.usenetserver.com i dk.politik:

> Silicium, ikke silikone...

Ja, og så skrev han også Wernher. Han hed altså Werner

Fra : E.M.

Dato : 14-02-06 15:37

Ja, og så skrev han også Wernher. Han hed altså Werner

Nej, han hed Wernher, Werner er en tegneseriefigur.

E.M.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-02-06 12:17

> [...]
> Er balladen om Muhammed-tegningerne en fed gang manipulation fra
> USA's side - for at få europæerne med i, eller støtte, et angreb

Nej Israel er bagmanden i dette her, det siger Ahmejinidad selv i Teheran.

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 14-02-06 12:36

Poul Nielsen skrev:
> "Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nej Israel er bagmanden i dette her, det siger Ahmejinidad selv i Teheran.

Det er revnende ligegyldigt hvad tossehovedet Ahmedinejad siger.

Israel spiller nok kun en mindre rolle i denne sag. Men noget
tyder på, at de *muligvis* har fisket i rørte vande:

http://mogmich2.blogspot.com/2006/02/jerusalem-post.html

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-02-06 12:36

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Profettegning-sagen kan blive øjenåbner og en langt vigtigere sag for
> menneskehedens trivsel end murens fald og WW1+2 udfald

Det tror jeg du har ret i.
På lang sigt er sagen en fordel både for vesten og for befolkningerne
i de muslimske lande.

> Hvis Wernher von Braun ikke havde fået raket til månen havde ingens
> trivsel været påvirket af det(GPS- og TV-sateliter er ikke så vigtige
> som opfindelse af plast eller silikonechips.)

Silikone chips ?
Noget fra KIMS ?
Eller silicium måske ?

--

Christian

Fra : Max

Dato : 14-02-06 14:01

Hej

> Silikone chips ?

Silikonechicks ?

Mvh Max

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 20:18

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message
Bo Warming wrote:
> [...]

Det tror jeg du har ret i.
På lang sigt er sagen en fordel både for vesten og for befolkningerne

Jerntæppe over middelhavet vil faktisk gavne begge parter

> [...]
> trivsel været påvirket af det(GPS- og TV-sateliter er ikke så
> vigtige
> som opfindelse af plast eller silikonechips.)

Jeg sku lige se om I var vågne og om både bryst og snacks vitser ville
komme
--

Christian

Fra : Alucard

Dato : 14-02-06 15:30

On Tue, 14 Feb 2006 10:04:35 +0100, Mogens Michaelsen
<momi@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>på Iran?
>
>Den amerikanske viceudenrigsminister Daniel Fried's besøg her i

Har du nu glemt at tage din medicin igen......?

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 14-02-06 16:57

> [...]
> på Iran?
>
> Den amerikanske viceudenrigsminister Daniel Fried's besøg her i

Uuuuhhhhhh.....der er spøgelser......uhhhhh

Fra : GB

Dato : 15-02-06 13:32

Mogens Michaelsen <momi@stofanet.dk> wrote in news:43f19d22$0$11170

http://zapatopi.net/afdb/

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 15-02-06 16:51

GB skrev:
> Mogens Michaelsen <momi@stofanet.dk> wrote in news:43f19d22$0$11170
> $ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> http://zapatopi.net/afdb/

De fleste synes, at begivenhederne har antaget et sådant omfang,
at der må være nogle uafklarede og skjulte årsagssammenhænge.
Selv Dansk Folkeparti går ind for, at der skal foretages en
undersøgelse af sagen.

Hvis *du* synes årsagssammenhængene er enkle og klare, så behøver
du selvfølgelig ikke nogen aluminiumhat - der er ikke noget
at sætte den på.

Jeg påstår ikke jeg kan *bevise* det jeg skriver. Jeg er godt
klar over der er flere muligheder. Se her:

http://essaydk.blogspot.com/2006/02/mysteriet-om-de-12-tegninger.html

Men skru lige hovedet på først.

--
Mogens Michaelsen