Lyvende politi "udelukker overfald"(EB 13f~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 08:34

NV-Nørrebro: Blodspor flere hundrede meter gennen rækkehuskvarteret
ledte til såret mand med meget lidt tøj på og han havde lav
legemstempratur efter at have ligget i timevis i sneen

Ved at fejlbenævne delvis afklædthed som "nøgenhed" antyder EB 13 feb
at han er en særling, og selvom der var masser af sår i ansigtet
mm

Når man er i boksershorts er man ikke nøgen, men Ekstrabladet lyver
gerne lodret og stort, når muslimer hjælpes derved.

udelukker politiet overfald. Hvordan kan de det? Mange enlige mænd i
NV-kvarteret er sølle og vil ikke kunne forklare ordentligt en timer
efter de har haft legemstemperatur 30 grader.

Muslimer kan have væltet ham bagfra uden at offeret så dem og stjålet
alt. Men politi ønkser underrapportering af sådan vold.

Min lejer Max Gammelgaard Jensen blev i 2000 overfaldet her på
Nørrebro af en bande, der var formummet, så signalement var svært, og
de tog hans tegnebog, mobiltelefon og en del af hans tøj. og han fik
slæbt sig hjem til sit værelse nær min lejlighed, hvor jeg hørte ham
stønne og jeg brød ind og så hans 6 dybe knivstik og hjalp ham at
rapportere til politiet pr fremmøde.(og efterfølgende også pr email)

Politiet gad ikke skrive Max's navn , CPR eller mobiltelefonnummer
ned, selvom de måske kunne have pejlet og fundet banden via nummeret
..De skrev intet ned overhovedet, for det var en taber og en dansker ,
altså ikke en person der interesserer politiet positivt, som fx
muslimerne gør, deres kommende chefer.
Måske betjenten persnligt godt GAD men ikke turde for der er strenge
instrukser om at statistikken skal gøres LAV

Mange unge mænd i NV-kvarteret og på Nørrebro, incl min lejer, er ofte
alkoholiseret, og så har politiet en undskyldning til at mene , at man
selv er ude om alt. Der bør tages blodprøver vedr alle rusmidler i en
sådan situation, og de mange aviser der skriver om sådan historie (evt
politiet) bør på nettet bringe follow op om analyse-svarene - ellers
har vi ikke et demokrati.

Muslimbander er som ulvebander og kan se om det er en person der vil
blive troet - voldtægstforbrydere vælger også egosvage piger der ikke
gør modstand

Taquia er bl.a. at afprøves og og trætte os og tilvænne os overgreb,
så vi passiviseres og giver op, og indser at vantro har ingen chance
mod Allahs hærskarer der er sikre på hånden og har forbindelserne
iorden, i år 700 og i år 2006.

HER LIDT OM IRANERNES GIVEN OP omkring 700

Udrag af en historisk ordveksling da araberne overvandt det persiske
rige omkring 700.

"..........I really understand how the west feel against muslims when
the west see that these bunch of uncivilized people who has barely
done any thing positive in the materialictic life and beleive in bunch
of imaginary things are attacking their civilization and the harmony
of their societies which is formed through centuries by lots of
effort.

the same thing has happend before in the history when the muslims
attacked the Persia and defeated the great empire . at that time the
king of persia wrote a letter in response to Omar( the second leader
of muslims after Muhammad) ,who had invited him to islam, that you
bunch of uncivilized people who dont have any thing to eat other than
the milk of cammel and living in the hot deserts are inviting us to
your faked religion ! we have been living in cities for centuries and
have a long history of civilization.(I think this letter which was
written in persian is one of the greatest documents in the history. I
will try to find a link for its english translation and send it to you
in another email)

then these bunch of uncivilized people attacked the persia and thrown
away the big empire and iranian accepted the ideas of the new
religion. then the golden time of the islamic culture and civilization
started on the shoulders of the persian culture. after that muslims
entered to the civilization and the rest of the history....

I personally beleive that Islam has not brought any new thing for
humanity other than repeating the previous religions in a different
language but it is designed solely and accuratly so Muhammad can build
its own empire by using the emotions of poor people.

after all, I think it is not true to injure the feelings of muslims by
drawing the picture of Muhammad but it is too early if the west want
to accept what they say and what they beleive...."

http://www.kavehroom.com/Yazdgerd_en.html

Fra : AF

Dato : 14-02-06 08:48

Bo Warming skrev i news:0KfIf.11264$CL5.10302@fe09.usenetserver.com

[ ... ]
> Muslimer kan have væltet ham bagfra uden at offeret så dem og stjålet
> alt. Men politi ønkser underrapportering af sådan vold.

Du har jo ikke skyggen af dokumentation for den påstand.

Lad være med at beskylde dem for noget du ikke har vished for at de er
skyldige i.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://bibeltro.dk + http://ravsted.dk/ + *DebatForum*

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 09:25

"AF" <dewnull@tiscali.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Du har jo ikke skyggen af dokumentation for den påstand.
>
> Lad være med at beskylde dem for noget du ikke har vished for at de

Hvis jeg var ansat som politianklager, havde jeg forpligtelser som dem
du fabler om
("vished" !!! )

Dette er et brainstormings-forum og hvis nogen kan påvise
USANDSYNLIGHED i at min alvorlige anklage mod politiet holder vand, så
sig frem.

Når staklen som en tilfældig familiefar opdagede om natten pga de
hundred meter lange blodspor i sneen på en øde vej, har sæbeøje og
mange sår - hvem kan se om han har fået dem ved hårdt puf bagfra eller
ved at være fuld og falde over sine egne ben.?

Jeg tror at betjentene godt ved at "sæbeøje" får man af slag (eller
spark på liggende fuld mand, der ikke stadig ikke ser angriberne, idet
han værger for sig) -

MAN FÅR DET
I K K E
ved at få en dør i hovedet og slet ikke ved fald i en snedrive eller
mod kant af rendesten der netop rammer øjet (sandsynlighed lig med een
ud af 50000 ved tilfældigt fald på fortov, hvad er dit bud? )

Fra : AF

Dato : 14-02-06 14:29

Bo Warming skrev i news:RtgIf.200$A62.156@fe02.usenetserver.com

> Hvis jeg var ansat som politianklager, havde jeg forpligtelser som dem
> du fabler om

Så du mener at du er i din gode ret til at fremføre udokumenterede
nedgørende påstand alene baseret på dine racistiske fordomme?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 21:58

> Bo Warming skrev i news:RtgIf.200$A62.156@fe02.usenetserver.com

> Så du mener at du er i din gode ret til at fremføre udokumenterede
> nedgørende påstand alene baseret på dine racistiske fordomme?

Ytringsfrihed er total på nettet så jeg har god ret til både sådan
videnskabelighed og tankespild
- og til injurierende og racistiske sandheder - og usandheder.

Kendskab til kvarteret og statistik om helligkrigerne betyder at
hypoteserne har nul overlap med fordom eller racisme

Læs Kurt Nedergaard indlæg i denne tråd og drop autoritetstro overfor
den anti-kristne, faris´æiske, gerningsretfærdige,
afladskræmmeriagtige, anti-lutherske, skadelige godhedsindustri

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 14-02-06 11:53

"AF" <dewnull@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du har jo ikke skyggen af dokumentation for den påstand.
>
> Lad være med at beskylde dem for noget du ikke har vished for at de er

Bo har ret i sin antagelse om hændelse forløbet og konklusionen er rigtig.
Politibetjente arbejder ud fra den tese som bo har beskrevet, som to
betjente har bevist her i Nordjylland for kort tid siden da de tog livet af
Jens Arne ved at kalde ham et fed læs, uden at yde ham det fornødne hjælp,
jeg har oplevet det samme her uden for min hoveddør, blev 2 betjente
overfaldet af en muslimbande, ved min mellemkomst stak de af, jeg havde et
rand af kriminalpolitiet på min dør for afhøring jeg var på politistationen
et par gange, den gang sagen kom i retten holdte de det hemmelig, jeg blev
ikke indkaldt som vidne.

Kurt

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 14:09

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in
message news:43f1b6a0$0$27516> Politibetjente arbejder ud fra den tese
> [...]
> afhøring jeg var på politistationen et par gange, den gang sagen kom
> i retten holdte de det hemmelig, jeg blev ikke indkaldt som vidne.

Hvorfor døde danske betjente som fluer i de få måneder hvor tyskerne
tog en ottendedel af de nyansatte menige betjente til Neuengamme og
Buchenwald?
De fik rødekorspakker i massevis og ikke hårdt arbejde.

Fordi det er et underbetalt kedsommeligt lortearbejde som man skal
være helte-sindsyg for at gide - har man selvtillid og omtanke, er man
for selvstændig til at kunne bruges som kanonføde af
justitsministeriet

De to stupide kæmpebrød der dagen efter den korte besigtigelse af
lejligheden over mig, som afrikanerinden udførte problemfrit, stod her
og skreg DU LYVER til mig, var lidt af en åbenbaring for mig.

De var hjernevasket af deres chefer til at se fjendebilled i mig og
derved gøre karriere og alt afhang for dem af at presse mig til en
tilståelse.

Nedergaards historie er også tankevækkende - politiet er som kvinder

"Der findes kun tre ting i verden som kvinder ikke forstår: frihed,
lighed, broderskab. G. K. Chesterton

De ville ikke kunne erkende hvad godt politiarbejde er, selv hvis det
bed dem bag i. De har kun eet i tankerne, at beholde jobbet og være
macho så de kan få fisse, hvad de let får, for mange piger kan lide
uniformer.

Tom Behnke, nu MF for K, tidligere for FRP , har jeg snakket i timevis
med, dengang han kunne bruge mig, og en så autoritetstro betjent
troede jeg længe ikke fandtes.

Hvis han skal be til Mekka en dag, så gør det næppe nogen forskel for
ham - han har en lækker (også småborgerlig, fangevogter- )kone og
villa og børn og skyklapper på og er lykkelig om det er K eller FRP
der er hans boss.

Fra : AF

Dato : 14-02-06 14:33

Kurt Harald Nedergaard skrev i

> Bo har ret i sin antagelse om hændelse forløbet og konklusionen er rigtig.

Har Bo ret i at antage at det var muslimer der forøvede den vold han
beskrev, og som han hidtil ikke har været i stand til at fremføre nogen som
helst dokumentation for!!??

Og så skal det lige tilføjes at jeg bestemt ikke har noget til overs for
kriminelle indvadrere, eller andre kriminelle. Sådanne har vi ikke plads til
i vort samfund.

Alle de mange invandrerer der opfører sig pænt og ikke er kriminelle, har
jeg overhovedet ikke noget imod. Dem har vi fint plads til i vort samfund

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 20:56

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message
(klip)
> ..betjente har bevist her i Nordjylland for kort tid siden da de tog livet
> af Jens Arne ved at kalde ham et fed læs

Ord, der dræber?

> uden at yde ham det fornødne hjælp

Jens-Arne VAR fed og det blev hans mor sur over at høre han var blevet
kaldt, fordi hun dels blev såret over at høre sin døde søn omtalt på den
måde, og dels fordi hun selv er ret overvægtig. Som jeg husker historien fra
medierne, var Jens-Arne i en kæmpe rus af sprut og stoffer gået fuldstændig
amok, og når en mandsperson i hans vægtklasse gør det, så skal der nogle
hårde midler til at pacificere ham. Det har uden tvivl været en ubehagelig
kamp, så da han endelig faldt til ro, har betjentene sikkert blot været
glade for at han endelig var rolig. Desværre for alle, lidt for rolig.

Mvh, Ulrik

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-06 07:49

"Ulrik" <v o n d a h e AT u s a DOT c o m> wrote in message
> [...]
> faldt til ro, har betjentene sikkert blot været glade for at han
> endelig var rolig. Desværre for alle, lidt for rolig.

Der er ingen undskyldnig for at en besværlig person DER ER I HÅNDJERN
PÅ POLITIBILBAGSÆDE tages ud på jorden for at han kan passiviseres pr
lammetæv eller anden vold

Fra : dmcn42@gmail.com

Dato : 15-02-06 22:54

Bo Warming wrote:
> [...]
> mod kant af rendesten der netop rammer øjet (sandsynlighed lig med een
> ud af 50000 ved tilfældigt fald på fortov, hvad er dit bud? )

Definér sæbeøje. Hvis du mener hævet, blåt/rødt område omkring
øjet, så har jeg to gange oplevet at få det ved at falde. Allerede
nu er politibetjentenes historie sandsynliggjort, er din?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-06 05:58

<dmcn42@gmail.com> wrote in message

Bo Warming wrote:
> [...]

øjet, så har jeg to gange oplevet at få det ved at falde. Allerede
nu er politibetjentenes historie sandsynliggjort, er din?

BW: Intet som helst har sandsynliggjort politiet historie, som de
formodentlig for at bagatelissere voldskriminalitet og lyve
statistikken lav, har digtet.

Kik på et fortov-cykelsti gangareal som det i NV-kvarteret hvor
offeret """faldt""".
Et øje-bredt bælte ved rendestenskanten er 1% af det samlede areal,
hvor man kan ramme når man tilfældigt falder som drukken fodgænger.
Jeg er lidt fumler tumler når jeg går på fortove, fordi det er de
eneste gange, jeg kan finde på at have sko på, udover under besøg, dvs
99,9 af døgnets vågne timer er jeg barfodet, og derfor er skoene
distraherende og faldbefordrende for mig, skønt jeg altid er ædru.(Jeg
går i sko jeg har haft i 15 år, jeg slider dem ikke)
Når jeg så ofte falder så har jeg god statistik på, hvad rammer
stenbroen. Det gør mine hænder og mine knæ (evt en albue, den rager
også ud), aldrig mit hoved.
Kun to gange har jeg slået hovedet i mit 59 årige liv, begge når
bilist væltede cyklen jeg kørte på. Det gav hjernerystelse men ikke
sæbeøje, for øjet stikker jo ikke frem som næse, hage og pande og i
mindre grad nakke. At kantstenen skulle ramme offerets øje har samme
sandsynlighed som, at granitkanten rammer hans adamsæble.
Så jeg har været extremt venlig mod politiet, når jeg siger at i EET
ud af 50000 tilfælde kunne deres røverhistorie være sand.

Sæbeøje er en typisk slagsmåls-læsion hvor knyt´næve evt stumt redskab
der sigtede ind mod øjenkrogen havde held at ramme dette godt gemte
men ultra sårbare punkt hos den nedlagte.
Folk med andre slags blåt øje kan i en promille af tilfældene godt
tale sandt, når de siger at "de gik ind i en dør" men dør giver heller
ikke sæbeøje. Faktisk tror jeg ikke at blåt øje og sæbeøje er
fuldstændig synonymer, men at sæbe-associationen skyldes væske der
kommer ud fra selve øjet ved de særlig dybe stød mod selve øjeæblet