Totaldhimmisering
Fra : Henri Gath

Dato : 13-02-06 22:22

Fra : Erling

Dato : 13-02-06 22:29

Henri Gath skrev:
> http://politiken.dk/visArtikel.iasp?PageID=438359

Fandme nej.
Gider ikke det "hundeæde" de laver.
Lad os få noget flæskesteg!

/Erling

Fra : Jim

Dato : 13-02-06 23:39

"Erling" <e.virker@ikek.com> skrev i en meddelelse
news:43f0f9ff$0$120$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Henri Gath skrev:
>> http://politiken.dk/visArtikel.iasp?PageID=438359
> Fandme nej.
> Gider ikke det "hundeæde" de laver.
> Lad os få noget flæskesteg!

Hundeæde? skal du fornærme min hund? ;0)
Ikke engang min hund skal udsættes for det svineæde kaldet Shawarma, Kebab
og Cous Cous.. Man ved jo ikke, hvad de har puttet i af firbenede kryb.

J.

Fra : @

Dato : 14-02-06 00:18

On Mon, 13 Feb 2006 23:38:54 +0100, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> [...]
>og Cous Cous.. Man ved jo ikke, hvad de har puttet i af firbenede kryb.

værre med mangebenet kryb
eller noget uden ben

det vil dog været ret nemt at spise arabisk, man køber da bare noget
der står ARLA på

Fra : Jim

Dato : 14-02-06 00:49

> værre med mangebenet kryb
> eller noget uden ben
>
> det vil dog været ret nemt at spise arabisk, man køber da bare noget
> der står ARLA på

Står der 'friskmalket' på, og står kamelerne udenfor, så springer jeg over..

Fra : Tony

Dato : 14-02-06 11:41

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og Cous Cous.. Man ved jo ikke, hvad de har puttet i af firbenede kryb.

Svineæde ? skal du fornærme de Danske svin ?
Ikke engang vore Danske svinefarme skal udsættes for det kamelæde.

Tony

Fra : Jim

Dato : 14-02-06 11:51

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Svineæde ? skal du fornærme de Danske svin ?
> Ikke engang vore Danske svinefarme skal udsættes for det kamelæde.

Kamelæde? Skal de fornærme de stakkels kameler? :0)
Ikke engang kameler skal udsættes for det muslimæde.

Tag den! ;)

J.

Fra : Tony

Dato : 14-02-06 12:12

> [...]
>>

> Kamelæde? Skal de fornærme de stakkels kameler? :0)
> Ikke engang kameler skal udsættes for det muslimæde.

Det bliver svært

Tony

Fra : Jim

Dato : 13-02-06 23:37

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://politiken.dk/visArtikel.iasp?PageID=438359

Og skulle det ske, at man fik en kædemail, hvori man opfordres til at spise
arabisk, så ændrer man det bare til "Spis dansk-dag" og sender den videre.