Tal ikke på mine vegne
Fra : The Last Dane

Dato : 13-02-06 20:48

Javier Solana tager nu på mine og de andre millioner af indbyggere i
Eurpopas vegne til mellemøsten for at slikke islam i røven, og overbevise
dem om at hele vesten har den dybeste respekt for islam.
Øhh, jeg er da ked af jeg bliver indrulleret i dette klynkende medieshow,
for jeg respekterer ikke islam, hverken dybt eller lavt. Det er så vidt jeg
ved uskik og politisk ukorrekt at generalisere, så jeg vil højest strække
mig til at respektere enkeltpersoner.
Det vil svare til at jeg bedyrer at jeg har den dybeste respekt for
eksempelvis alle kinesere, grønlændere, politikere, venstrehåndede, eller
alle der er døbt Jimmy Tim.

Jeg kan faktisk ikke lige umiddelbart komme på nogen muhamedaner som jeg
respekterer, Khadar er vel den nærmeste der har gjort sig fortjent til min
respekt, ikke ved at true mig eller forlange min respekt, men ved at opføre
sig ordentligt, virke intelligent og udvise humor og mod.

Krigen er uundgåelig, kristne mod muhamedanere, vantro mod rettroende,
vesten mod islam, det er ikke et spørgsmål om den kommer, men kun hvornår,
og hvor mange døde.
12 ligegyldige tegninger ( twelve monkeys ) og krigen er næsten i gang,
historien beviser jo hvor lidt der kræves for at udløse menneskets
selvdestruktive tendenser. ét skud startede første verdenskrig. Bang, 65
millioner soldater i kamp, 10 millioner døde, et helt nyt europakort, og så
havde Serbien endda sagt undskyld, men undskyldningen blev som bekendt ikke
accepteret

Og selvfølgelig var det enlige skud ikke den egentlige grund til krigen, den
ulmede i overfladen, forskellige tegn viste mere eller mindre tydeligt at
den var på vej, og at den ikke kunne stoppes. Ganske som i dag, de 12
tegninger var lige som skuddet der dræbte Franz Ferdinand ikke den
egentlige grund, man manglede bare en årsag til at prøve modstanderen af,
en lille styrkeprøve inden det store slag kommer.
Hvor mange døde næste gang, 100 millioner? 1 milliard?
--
The Last Dane
- - - - - - - - - -

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 03:17

"The Last Dane" <the_last_daneNOISLAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> modstanderen af,
> en lille styrkeprøve inden det store slag kommer.
> Hvor mange døde næste gang, 100 millioner? 1 milliard?

Journalister er ganske rigtigt forrykte med deres
een-Ã¥rsag-een-virkning forenklinger og Sarajevo-romantik

Journalister har monopol på at skabe falske nyheder, og det er umuligt
at starte en tredie verdenskrig, for USA er uovervindelig.

Iran eller NordKorea ville så lidt som Irak kunne få en alvorlig bombe
ud til et fjernt land gennem luften eller via ubåde.

Men med muslimer i alle storbyer kan de let bringe atombombesamlesæt
til sprængning, overalt , samtidig - og det er hvad gammelpolikerne
har inviteret til

Uffe Ellemann der var journailst og blev politiker gnækker jo idag "De
har menneskerettighederne på deres side . - al fejl er vor" Den hvide
mands selvhad, kaldes det

Hvis du vil have 2. verdenskrigs dødstal op når 100 millioner skal du
gøre som man gør med holocaust og tælle alt tænkeligt med, incl de
oldinge der ville være døet alligevel.