Så er den gal igen med Akkari
Fra : stenderdk@gmail.com

Dato : 13-02-06 20:02

Først: jeg har som udgangspunkt intet imod Akkari udtaler sig til den
udenlandske presse, men som altid kniber lidt med at fortælle
sandheden.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/02/12/AR2006021201087.html

Så vidt jeg ved, er muslimske kirkegårde aldrig blevet skæmmet
herhjemme før. og Akkari er absolut ingen prominent muslims leder.

Fra : E.M.

Dato : 13-02-06 20:12

Så vidt jeg ved, er muslimske kirkegårde aldrig blevet skæmmet
herhjemme før. og Akkari er absolut ingen prominent muslims leder.

Rottefjæset ser sig selv som en stor leder, hvad angår sandheden: han har
bare lært af Abu Løgnhals at fortælle sandheden + moms.

E.M.

Fra : LR

Dato : 13-02-06 20:29

> Så vidt jeg ved, er muslimske kirkegårde aldrig blevet skæmmet
> herhjemme før. og Akkari er absolut ingen prominent muslims leder.

Han gør og jo en tjeneste! Vi får mindre illegal indvandring fra muslimske
lande og danske firmaer vil outsource mindre arbejdskraft til gavn for
arbejdsløsheden og lønninger

Lasse

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-02-06 20:49

stenderdk wrote

> Så vidt jeg ved, er muslimske kirkegårde aldrig blevet skæmmet
> herhjemme før

Beklager men der blevt skændet muslimske gravpladser i starten af 2005
(København)

- Peter

Fra : stenderdk@gmail.com

Dato : 13-02-06 21:19

Peter: nu du siger det, så var der vist en episode for et års tid
siden.

Men jeg gad godt se nogle rå tal, f.eks. for de seneste 10 år.

Jeg tvivler meget på, at muslimske gravsteder har været mere udsatte
end f.eks. jødiske eller kristne gravsteder.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-02-06 22:57

stenderdk@gmail.com fortalte:

> Først: jeg har som udgangspunkt intet imod Akkari udtaler sig til den
> udenlandske presse, men som altid kniber lidt med at fortælle
> sandheden.

Washington Post er en skændsel.

Det drejer sig formentlig om et par knægte på 13-14 år der har kedet sig.
Måske har de endda været muhammedanere.
Her er sgu en journalist der fortjener at blive fyret - for elementær
stupiditet.

Mvh
Martin

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 14-02-06 12:03

Det var smuk og solrig dag da skrev
news:1139857339.052108.198800@g47g2000cwa.googlegroups.com i dk.politik:

> Først: jeg har som udgangspunkt intet imod Akkari udtaler sig til den
> udenlandske presse, men som altid kniber lidt med at fortælle
> sandheden.

Nu skal du heller ikke gøre ham værre end han er.

Akkari said he believed that those who vandalized the Muslim graves in the
city of Esbjerg, in Jutland, west of Copenhagen, "do not represent the
Danish people's general attitude."

--
Rune D. Jørgensen

Fra : @

Dato : 14-02-06 19:37

On 14 Feb 2006 11:03:11 GMT, "Rune D. Jørgensen"
<RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> wrote:

>Det var smuk og solrig dag da skrev
>news:1139857339.052108.198800@g47g2000cwa.googlegroups.com i dk.politik:

>Nu skal du heller ikke gøre ham værre end han er.

behøves heller ikke, en mand som overfalder en elev i fjerde klasse er
skam slem nok allerede:

http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3556220/

Fra : Wilstrup

Dato : 14-02-06 20:57

> behøves heller ikke, en mand som overfalder en elev i fjerde klasse er
> skam slem nok allerede:
>
> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3556220/

Jeg ville ikke tro på JP over en dørtærskel - de har brug for aflad i sagen
om tegningerne, derfor går de til angreb på ham.
At han ikke vil tale med JP forstår jeg godt -

Hvis han virkelig skulle være skyldig i den sag, er der grund til at tage
afstand fra ham - men der er noget der tyder på at det er vild overdrivelse,
da han næppe var sluppet med fyring, hvis han virkelig havde opført sig som
påstået af JP og EB - at rive øret af et barn eller blot lemlæste det, vil
omgående føre til en retssag -ingen tvivl om det.

--
Wilstrup

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 15-02-06 02:35

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> [...]
> opført sig som påstået af JP og EB - at rive øret af et barn eller blot
> lemlæste det, vil omgående føre til en retssag -ingen tvivl om det.

Tjah, Wilstrups dømmekraft er så belastet af et politisk åsyn der for længst
er gået fallit.

Hvis historien var usand, hvorfor tager Akkari ikke til genmæle for at redde
sin ære ?

Er det ikke sandt at Akkari selv har bekræftet han fandt det i orden at
sparke en kvinde fordi hun ikke bar tørklæde ?

Ahmed Akkari er efter danske normer en psykopat.

Thorkild

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 15-02-06 12:53

Det var smuk og solrig dag da Wilstrup skrev
news:43f23620$0$84013$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk i dk.politik:

> Jeg ville ikke tro på JP over en dørtærskel - de har brug for aflad i
> sagen om tegningerne, derfor går de til angreb på ham.
> At han ikke vil tale med JP forstår jeg godt -

Jeg skrev at der ikke var nogen grund til at gøre ham værre end han er. Men
man skal heller ikke gøre ham bedre!
At tro Jyllands Posten lyver, for at sværte Akkari er direkte dumt! Det er
desuden ikke unormalt at der bliver gravet snavs frem om personer aviser
ikke bryder sig om.

> [...]
> havde opført sig som påstået af JP og EB - at rive øret af et barn
> eller blot lemlæste det, vil omgående føre til en retssag -ingen tvivl

Hvis du læste Jyllands Posten, ville du vide at han rent faktisk blev dømt
40 dages hæfte, der blev ændret til 2 års betinget, fordi han ikke
tidligere havde været straffet. Dette gjorde at han først 4 år efter kunne
opnå dansk statsborgerskab.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Wilstrup

Dato : 15-02-06 21:01

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> desuden ikke unormalt at der bliver gravet snavs frem om personer aviser

jeg har ikke skrevet at JP lyver - jeg har skrevet at jeg ikke ville tro på
JP over en dørtærskel - kald det løgn, kald det manipulation - men lad være
med at skrive noget andet end jeg har påstået. For DET er dumt.

> [...]
> 40 dages hæfte, der blev ændret til 2 års betinget, fordi han ikke
> tidligere havde været straffet. Dette gjorde at han først 4 år efter kunne

Jeg læser ikke JP - men igen: hvis han har fået 2 års betinget , så må det
være længe siden - hæfte eksiterer ikke mere.

Har JP ret i sine påstande, så er der grund til at tage afstand fra
ham -ingen tvivl om det. Men jeg læser stadigvæk ikke JP -jeg tror den ikke
over en dørtærskel.

--
Wilstrup

Fra : Jim

Dato : 15-02-06 00:58

> behøves heller ikke, en mand som overfalder en elev i fjerde klasse er
> skam slem nok allerede:

Øøøhhh... mand?
Der er sgu da ikke meget mand i den spradebasse.
Han skal op og stå på sin skoletaske for at nå Pia Kjærsgaard til
sokkeholderne.

J.