Kalv er helligt svar på JP-tegninger
Fra : Jens Bruun

Dato : 13-02-06 18:43

Ja, så er der jo ikke længere tvivl om, at muslimerne har ret og vi andre
uret. Engang imellem er alting dejligt simpelt (ligesom de muslimske
intellekt, hvis man overhovedet kan tale om eksistensen af et sådan).

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Kim2000

Dato : 13-02-06 18:56

> Ja, så er der jo ikke længere tvivl om, at muslimerne har ret og vi andre
> uret. Engang imellem er alting dejligt simpelt (ligesom de muslimske
> intellekt, hvis man overhovedet kan tale om eksistensen af et sådan).

De er skøre de muslimer

Fra : @

Dato : 13-02-06 22:55

On Mon, 13 Feb 2006 18:55:36 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>De er skøre de muslimer

nej det var romerne

det har Obelix sæl' sagt

Fra : Peter Mogensen

Dato : 13-02-06 22:59

@ wrote:

> nej det var romerne
>
> det har Obelix sæl' sagt

Jeg er rimelig sikker på han har sagt noget lignende om (i det mindste)
Ægypterne.

Peter

Fra : @

Dato : 13-02-06 23:32

On Mon, 13 Feb 2006 22:59:04 +0100, Peter Mogensen
<apm-at-mutex-dot-dk@nospam.no> wrote:

>Jeg er rimelig sikker på han har sagt noget lignende om (i det mindste)
>Ægypterne.
>
>Peter

måske, men på Obelix's tid var muhammedanismen slet ikke opfundet

og i 'Gypten dyrkede man AFAIK solguden Ra

Fra : Peter Mogensen

Dato : 13-02-06 23:35

@ wrote:
> måske, men på Obelix's tid var muhammedanismen slet ikke opfundet
>
> og i 'Gypten dyrkede man AFAIK solguden Ra

nå ja...

Men dengang var vi jo også barbarer med fletninger i skæget.

Peter

Fra : Egon Stich

Dato : 14-02-06 00:44

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> De er skøre de muslimer

Tjah--
Vi skal vist tilbage til Chr IV tiden, for at finde alvorlige tegn fra oven?
Mon vi har mistet evnen til "at se"?
Eller har været lidt hurtigere til at udvikle os ?

ES

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-02-06 19:16

Jens Bruun wrote:

> [...]
> andre uret. Engang imellem er alting dejligt simpelt (ligesom de
> muslimske intellekt, hvis man overhovedet kan tale om eksistensen af

Og så en kalv haha!. Det var netop en kalv, der i sin tid gav anledningen
til, at man ikke måtte afbildige. Hvis der skulle ligge en meddelse i det
her, så er det, at de har knald i låget. Ligesom dem der himler op om, at vi
andre ikke må krænke deres gale dogmer.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-02-06 19:37

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> [...]
> her, så er det, at de har knald i låget. Ligesom dem der himler op om, at
> vi andre ikke må krænke deres gale dogmer.

Mon ikke kalvefrikassé bliver forbudt i skolekøkkenerne nu

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 03:45

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

Muslimer har ikke vor abstraktionsevne og uddannelse og har aldrig
opfundet noget selv. Men de har intellekt -der er tale om
gradsforskelle

> Og så en kalv haha!. Det var netop en kalv, der i sin tid gav
> anledningen til, at man ikke måtte afbildige.

Da jøderne ikke kunne hamle op med Baal . Babylon og ægyptere mht
forgyldte gude- og kalve-statuer, så gjorde de som ræven vedr
rønnebærrene - besluttede at billeder er sure - forbudte.
Kriminalisering af al efterligning af "Guds" skaberværk(incl
gensplejsning?) skaber illusion om en upartisk, ens-for-alle
lovgivning, men den er designet målrettet mod lederskabets fjender

Det er helt naturligt at det jødisk-dominerede USA idag bakker op om
religiøs intolerance og ikke anerkender fx følgende tolerance

"People whose daily life appears empty and monotonous easily grow
religious. This is comprehensible and excusable, but they have no
right to demand religious sentiments from those, whose daily life is
not empty and monotonous" Nietzsche

USA fører del og hersk politik imod resten af verden og driver en kile
ind mellem rige og knap-så-rige ved at forkæle dyrisk intolerance og
barbarisk magt-er-ret censurholdning. Den har de selv brug for i deres
opinionsdannelse.

Sproget forenkler. At kalde muslimer dyriske er korrekt mht deres
barbariske den-stærkestes-ret grundholdning. Men dyr kan ikke samle
atombomber, og det kan terrorister. Ophæv menneskerettigheder for
muhamedanere - EU-politikere skal tænke på hvad er godt for os med
EU-kultur. USA vil svække os ved at tvinge os til at gøre hvad er godt
for de ultrafattige, som USA sørger for, at der bliver rigtig mange
af, ved at de giver ulandshjælp der hindrer ulande i at gå Kinas og
Japans vej.

Rabbinernes ypperste overrabiner, Moses, stod for intolerance, da han
nedkæmpede dem der skabte guldkalv-pornostatuen.

USA skabtes af krav om tolerance imod kongereligion, det bør de
fastholdes på.

" De levende skylder man respekt, de døde skylder man kun
sandheden. Voltaire

" Den store trøst her i livet er at sige, hvad man tænker.
Francois de Voltaire

" Denne forfærdelige uenighed, som har varet i mange
århundreder, er en slående lektion i, at vi gensidigt bør tilgive
hinanden vores fejltagelser. Voltaire

What is tolerance? It is the consequence of humanity. We are all
formed of frailty and error; let us pardon reciprocally each other's
folly, that is the first law of nature.Voltaire (1694-1778)

"Historien har lært os, at der ingen skråsikre sandheder
findes. En god portion tolerance er nødvendig og en opdeling af verden
i sort og hvid er den største fare for mennesket såvel som for
menneskeligheden. Bent Melchior

---------------

VIL VI TÆNKE KLART , MÅ VI SÆTTE SKEL MELLEM ORD OG VOLD og tolerere
*alle ord*, men ikke nødvendigvis vold fx vildt øjenirriterende
tobaksrøg

" Tolerance kan man lære af rygere. En ryger har endnu aldrig
besværet sig over for en ikke-ryger. Alessandro Pertini

" The public is beautifully tolerant , it forgives everything
except genious. Oscar Wilde

" Steven'smind was so tolerant that he could have attended a
lynching every day without becoming critical.ThorneSmith

"Jeg kan love at være oprigtig, men ikke upartisk. Goethe

Fra : hanzen

Dato : 13-02-06 19:43

> Ja, så er der jo ikke længere tvivl om, at muslimerne har ret og vi andre
> uret. Engang imellem er alting dejligt simpelt (ligesom de muslimske
> intellekt, hvis man overhovedet kan tale om eksistensen af et sådan).

Vores håb er nu at der i næste uge bliver født en gris med en aftegning der
tydeligt ligner ham der tegneseriehelten der ikke må tegnes.
--
hilzen
hanzen

Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen the future, brother:
it is murder. Leonard Cohen

Fra : PJ

Dato : 13-02-06 20:00

> [...]
> uret. Engang imellem er alting dejligt simpelt (ligesom de muslimske
> intellekt, hvis man overhovedet kan tale om eksistensen af et sådan).

Det var da godt at det ikke var skindet på en pølse der kom op af kogekarret
ved en dansk pølsevogn, der formede de ord

PJ.

Fra : GB

Dato : 13-02-06 20:34

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in news:43f0c506$0$78288
$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

Overtroiske analfabeter, oven i købet religiøst hjernevaskede. Ak, ja.

Fra : Kert Rats

Dato : 13-02-06 21:51

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in news:43f0c506$0$78288
> $157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Overtroiske analfabeter, oven i købet religiøst hjernevaskede. Ak, ja.

Blot til almindelig moro:

"Det kom idag til uroligheder, da mere end 200 herboende muslamiske
fundamentalister demonstrerede og råbte slagord foran en hønsegård i
udkanten af Pladderballe. I henhold til muslamernes hellige bog,
Varanen, er hønen nemlig - ligesom andet fjerkræ - ukrænkelig, idet
grundlæggeren af Det Første Muslamiske Rige, Mufkatar den Udkogte, efter
sin død genopstod i skikkelse af en kalkun.
Tidligere på dagen måtte politiet tilkaldes til Brugsen i Ubbehage, hvor
demonstranter havde belejret en køledisk med dybfrosne kyllinger, som de
forlangte optøet og begravet i hellig jord."

Transskriberet fra "Hundestjerner hasteindlagt",
(C) Monrad & Rislund 1990

Venligst

Kert Rats

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-02-06 22:21

Jens Bruun wrote:

> [...]
> andre uret. Engang imellem er alting dejligt simpelt (ligesom de
> muslimske intellekt, hvis man overhovedet kan tale om eksistensen af

Ja, overfor så stærke argumenter og dokumentation kan man jo intet stille
op. Det er hermed bevist at muslimerne havde ret lige fra starten.

Søren

Fra : Thomas J.

Dato : 14-02-06 01:29

Den Mon, 13 Feb 2006 22:21:13 +0100 sendte "Søren Nielsen"
<kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Ja, overfor så stærke argumenter og dokumentation kan man jo intet stille
>op. Det er hermed bevist at muslimerne havde ret lige fra starten.

Hmmmm, med lidt god vilje siger rynkerne på min nossesæk: "Fuck
Allah...ingen andre vil" på metrofnylophorxisk.
Men sådan er der jo så meget uforklarligt her i verden.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (27.000 km)

Fra : @

Dato : 13-02-06 22:54

On Mon, 13 Feb 2006 18:42:30 +0100, "Jens Bruun"
> [...]

>uret. Engang imellem er alting dejligt simpelt (ligesom de muslimske
>intellekt, hvis man overhovedet kan tale om eksistensen af et sådan).

det kan man sagtens

hønsetænder er også sjældne men findes dog tror jeg nok

og til de derudi kyndige -

det er ikke kyllingernes ægggetand jeg tænker på

Fra : Jan Lassen

Dato : 14-02-06 16:29

> [...]
> uret. Engang imellem er alting dejligt simpelt (ligesom de muslimske
> intellekt, hvis man overhovedet kan tale om eksistensen af et sådan).

Heraf kan man vel så udlede, at muslimerne også har misforstået udtrykket '
Holy cow'
Gad vide om man som dansker kan sælge danske flag til afbrænding og
dørmåtter i muslimske lande for tiden ? noget af et dilemma at sætte dem
i.....

JL

Fra : Bruno Christensen

Dato : 14-02-06 20:31

On Tue, 14 Feb 2006 16:29:06 +0100, Jan Lassen wrote:

> Gad vide om man som dansker kan sælge danske flag til afbrænding og
> dørmåtter i muslimske lande for tiden ? noget af et dilemma at sætte dem
> i.....

Nåhja, mulsimerne kan have et problem, vi danskere "busineess as usual"

Hvis du kunne score 10 kr per DKflags som tumperne brænder af, så ville du
da også score kassen.

Nåhja, de bliver trætte af det, på et eller andet tidspunkt, så få dine
penge på forskud.

Jeg gør opmærksom på at nedenstående figur IKKE er en tegning af Muhammed
/|\
/\
Bruno

Fra : @

Dato : 14-02-06 21:07

On Tue, 14 Feb 2006 16:29:06 +0100, "Jan Lassen" <woodhorse@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Gad vide om man som dansker kan sælge danske flag til afbrænding og
>dørmåtter i muslimske lande for tiden ? noget af et dilemma at sætte dem

det er de sg* da for dumme til at kunne regne ud,

ja giv dem nogle røde klude med et kryds på i et eller andet
slidstærkt materiale til trampe på så vil vi da have fred et stykke
til

ville det være ondt at præparere ovennævnte klud med noget
brandhæmmende?