Mellemøstlige medier
Fra : Sten Schou

Dato : 13-02-06 15:51

Som bekendt ønsker nogle, at vi i Danmark skal bukke os i underdanighed,
over islamisterne. Senest er det nogle tegninger, som har stødt denne store
kultur, som en forfatter i JP i lørdags også kaldte for "verdens største
pattebarn".

Et lille blik ind i kulturen i Mellemøsten, bringer os ny viden, idet Hitler
slet ikke henrettede jøder i gaskamrene, de blev blot brugt til at
decinficere tøj i:
http://memri.org/bin/articles.cgi?Page=countries&Area=egypt&ID=SP105205

Anwar Sadats datter fortæller her om, hvordan hun blev bortgiftet som
12-årig, og havde en abort som hhv. 12 og 13-årig:
http://memri.org/bin/articles.cgi?Page=countries&Area=egypt&ID=SP108506

hvem sagde pædofili?

Og her siger Hamas's leder, at Vesten vil blive besejret:
http://memri.org/bin/articles.cgi?Page=countries&Area=palestinian&ID=SP108706

Er der nogen grund til at sende flere penge derned?......hvis vi undlader,
så kan de alle lege "Last Man Standing"

Hilsen Sten

Fra : Martin

Dato : 13-02-06 16:15

Sten Schou skrev:

> Er der nogen grund til at sende flere penge derned?......hvis vi undlader,
> så kan de alle lege "Last Man Standing"

Det er jo imamerne og despoterne der har foranledt hele miséren. Kast
ikke din forargelse på 1 mia uoplyste og letpåvirkelige analfabeter.
Det er for nemt. Vi skal derimod blive ved og blive ved med at oplyse
dem om de fundamentale rettigheder vi tager for givet.

Vi skal påvirke dem til at reformere Islam. Det bliver nok ikke i
vores levetid at den bliver spiselig, men bare at lukke af er ikke en
løsning.

Mvh
Martin

Fra : Sten Schou

Dato : 13-02-06 16:26

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

[...]

Har du et bud på, hvordan vi skal oplyse dem om de såkaldt "fundamentale
rettigheder"?.....og så er de endda analfabeter, siger du.

Vi skal påvirke dem til at reformere Islam. Det bliver nok ikke i
vores levetid at den bliver spiselig, men bare at lukke af er ikke en
løsning.

Jeg tror heller ikke det bliver i Guds levetid.....

Hilsen Sten

Fra : Konrad

Dato : 13-02-06 16:21

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message
> [...]
Hitler
> slet ikke henrettede jøder i gaskamrene, de blev blot brugt til at

Tankegods adopteret direkte fra europæiske "intellektuelle".
Holocuast-skepsis er ikke en arabisk opfindelse, men udspringer af europæisk
antisemitisme.

> Anwar Sadats datter fortæller her om, hvordan hun blev bortgiftet som
> 12-årig, og havde en abort som hhv. 12 og 13-årig:
> http://memri.org/bin/articles.cgi?Page=countries&Area=egypt&ID=SP108506

Det er jo forfærdeligt. Gad vide om hun i virkeligheden ikke a Tønder? [Nok
ikke, 13 er nok for gammelt til udlejning på værtshuse i jyske småbyer]

> Og her siger Hamas's leder, at Vesten vil blive besejret:

http://memri.org/bin/articles.cgi?Page=countries&Area=palestinian&ID=SP108706

Han har vel ytringsfrihed?

Fra : Sten Schou

Dato : 13-02-06 16:35

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tankegods adopteret direkte fra europæiske "intellektuelle".
> Holocuast-skepsis er ikke en arabisk opfindelse, men udspringer af
> europæisk
> antisemitisme.

Men nu ikke så tit man ser sådanne klummer i aviserne.

> Det er jo forfærdeligt. Gad vide om hun i virkeligheden ikke a Tønder?
> [Nok
> ikke, 13 er nok for gammelt til udlejning på værtshuse i jyske småbyer]

Mig bekendt faldt der dom i denne sag, da det ikke var lovligt, eller husker
jeg forkert?.....forøvrigt hed det sig, at en stor del af "kunderne"
oprindeligt kom fra varmere himmelstrøg.

> http://memri.org/bin/articles.cgi?Page=countries&Area=palestinian&ID=SP108706
>
> Han har vel ytringsfrihed?

Naturligvis, og vi har vel også lov at nægte ham økonomisk støtte?....sådan
en slags forbrugerboykot.

Hilsen Sten

Fra : Konrad

Dato : 13-02-06 16:47

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Men nu ikke så tit man ser sådanne klummer i aviserne.

Helt rigtigt. Holocaustbenægtelse og "konventionel" antisemitisme er helt
sikkert langt mere udbredt blandt "almindelige" mennesker i MØ, end i
Europa.

> Mig bekendt faldt der dom i denne sag, da det ikke var lovligt, eller
husker
> jeg forkert?.....forøvrigt hed det sig, at en stor del af "kunderne"
> oprindeligt kom fra varmere himmelstrøg.

Det er rigtigt. Men dette og ovenstående viser jo, at man ikke bare kan
google lidt, og så tro man har fundet frem til "sjælen" i den islamiske
kultur. Fraset vansiringer af pakistanske hustruer der er blevet for grimme,
håndsafhugning og andre ekstremiteter, har islam ikke patent på den slags.
Og omvendt kan man finde vederstyggeligheder, som stort set kun kendes fra
den vestlige verden.

Klart!

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-02-06 09:00

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> [...]

> [Nok
> ikke, 13 er nok for gammelt til udlejning på værtshuse i jyske småbyer]

Sammenligner du her en hel kultur med pædofilien i Tønder? - det lyder som
en typisk Arne HW.

Om man så vil forarges over den unge ægteskabsalder er en hel anden sag.

Fra : Konrad

Dato : 14-02-06 09:37

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> Sammenligner du her en hel kultur med pædofilien i Tønder? -

Man kunne også sammenligne (de i virkeligheden ret få) eksempler på
giftermål med piger der er under den *vestlige* seksuelle lavalder (og
reglerne gælder vel reelt kun hos os) med den udbredte pædofili-orienterede
sexkultur der eksisterer i Europa, hvor tusindvis af mænd rejser til fattige
lande og udnytter de fattige befolkningers små børn.

>det lyder som
> en typisk Arne HW.

Det kan afvises blankt, for jeg nævner jo hverken USA eller Liljeberg ét
eneste sted!

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-02-06 17:52

> [...]
> fattige
> lande og udnytter de fattige befolkningers små børn.

Ret få? - Det ER selvfølgelig mindre almindeligt nu end før, - som jeg før
har nævnt så var det indtil 1972 åbenbart almindelig at gifte sig med
før-pubertetspiger i den arabiske verden, og dengang var det stadig
almindeligt.
OG Sistani skriver altså i vore dage om at: "når man har haft sex med sin
kone, og hun er en kvinde på under ni år, så ..." Og han er dog ayatollah
for millioner af shia-muslimer. Jeg tror ikke vi kan få det og Tønder til at
være "næsten det samme"?

> Det kan afvises blankt, for jeg nævner jo hverken USA eller Liljeberg ét
> eneste sted!

You got me!

Fra : Martin

Dato : 13-02-06 16:43

Sten Schou skrev:

> [...]
>
> Har du et bud på, hvordan vi skal oplyse dem om de såkaldt "fundamentale
> rettigheder"?.....og så er de endda analfabeter, siger du.

De 12 tegninger har sat MØ i brand, og jeg kan garantere dig for at
der bliver tid til selvransagelse når stormen har lagt sig. Allerede
nu er der skiftet ministre ud i Libanon, eller var det Syrien?

Fra : Sten Schou

Dato : 13-02-06 16:58

De 12 tegninger har sat MØ i brand, og jeg kan garantere dig for at
der bliver tid til selvransagelse når stormen har lagt sig. Allerede
nu er der skiftet ministre ud i Libanon, eller var det Syrien?

Jeg tror nu ikke det er de 12 tegninger alene, som har sat Mellemøsten i
brand, hvor mange dernede tror du har set dem?
Den libanesiske indenrigsminister trak sig. Syrien støttede styret
ambassadeafbrændingen, men det skyldes rent indenrigspolitiske årsager.
Religion har i mange år været undertrykt i Syrien, men da regimet er mere
end almindeligt trængt, spiller man nu med på den samme melodi, i håb om at
få noget opbakning i befolkningen, akkurat som i Iran.

Hilsen Sten

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-02-06 16:50

On Mon, 13 Feb 2006 15:50:40 +0100, Sten Schou wrote:

> Og her siger Hamas's leder, at Vesten vil blive besejret:
> http://memri.org/bin/articles.cgi?Page=countries&Area=palestinian&ID=SP108706

Jeg er dog ikke sikker på at han er *helt* sikker. Prøv at se hvormange
gange der står "Allah willing", hver gang har han sagt "inchAllah" som
betyder "om gud vil" eller "måske".

> Er der nogen grund til at sende flere penge derned?......hvis vi undlader,
> så kan de alle lege "Last Man Standing"

De har fået mine sidste penge, ikke en øre mere.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : HC

Dato : 13-02-06 19:00

> De har fået mine sidste penge, ikke en øre mere.

Amen.

HC

Fra : @

Dato : 13-02-06 21:54

On Mon, 13 Feb 2006 16:50:27 +0100, Bruno Christensen <news@lphund.dk>
wrote:

> [...]
>betyder "om gud vil" eller "måske".

>De har fået mine sidste penge, ikke en øre mere.

det er desværre ikke din bestemmelse, men derimod den til enhver tid
siddende regerings

statsstyret godgørenhed i andre lande er ikke andet end legaliseret
tyveri

Fra : @

Dato : 13-02-06 21:35

<rabin@planetwave.net> wrote:

>Er der nogen grund til at sende flere penge derned?......hvis vi undlader,
>så kan de alle lege "Last Man Standing"

en bedre leg:

vi kender jo resultatet af amerikanernes legen cowboyer og indianere

kan de ikke snart begynde at lege cowboyer og muhammedanere