Vi blev uvoldelige ved at afreagere via du~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-02-06 12:14

Vi blev uvoldelige ved at afreagere via dueller

Diktatorer har nydt at forbyde dueller, vel vidende at deres
elitekrigere ville i det skjulte udfordre hinanden og træne deres
krigskunst og være konstant tændt på at konkurrere og øge dygtighed.

Ved at vi turde frihed, har vi afreageret og er blevet uvoldelige, i
hovedsagen. Fodboldvold og værtshusslagsmål er rest-problem og ikke
let at ændre på.

Det er forskruet at gøre kæmpeproblem ud af de par lussinger, der
falder fra fulde forældre til børn.

Hvis et barn virkelig ønsker sig væk fra dem, der holder af det, skal
man tilbyde det plejefamilie på prøve, men de yderst få farlige
familievolds-situationer er noget sært sindsyg-i-gerningsøjeblikket,
som ikke kan stoppes via lovgivning.

" Jeg er meget imod dueller. Hvis nogen skulle udfordrde mig,
ville jeg kærlig og forsonende tage ham ved hånden og føre ham ud til
et fredeligt sted og slå ham ihjel. Mark Twain (1835-1910)