Stille dage i Cliche
Fra : PerX ...

Dato : 13-02-06 09:28

Eller gang i den i Paris:

Stor demonstration i Paris - Danskere er onde fordi de bringer et par
ligegyldige tegninge i en avis - 4000 sure muslimer.

Og to andre.

To fyrer som mener ytringsfrihed er vigtig møder op for at støtte
Danmark - den ene iført klaphat og Dannebrog på maven(!)
Lige før de blev til en rød plet på fortovet bliver de gennet væk af
civilt politi - tsk tsk:

http://no-pasaran.blogspot.com/2006/02/islamic-protestors-in-paris-come-
face.html

Fra : Erling

Dato : 13-02-06 10:23

PerX ... skrev:
> [...]
> Danmark - den ene iført klaphat og Dannebrog på maven(!)
> Lige før de blev til en rød plet på fortovet bliver de gennet væk af

Eller selve videoen som du kan se her:
http://www.dailymotion.com/search/islamistes/video/46200
/Erling

Fra : Wilstrup

Dato : 13-02-06 11:03

"Erling" <e.virker@ikek.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Glistrup demonstrerede i Fælledparken 1.maj og fik æg i hovedet - det var
også en provokation - så du synes at det er i orden at provokere, og dermed
er du jo også enig med dem af os, der mener at JPs tegninger var en unødig
provokation. Fint at vi , der mener noget sådant bliver flere og flere.

Det var en simpel provokation - og det er i orden at det fornuftige franske
politi i denne sammenhæng får dem væk - nogle af demonstranterne er jo meget
ophidsede, og det forstår man skam godt. AT puste til ilden her er meget
dumt.
--
Wilstrup

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-02-06 11:33

Wilstrup wrote:
> "Erling" <e.virker@ikek.com> skrev i en meddelelse

> Glistrup demonstrerede i Fælledparken 1.maj og fik æg i hovedet - det
> var også en provokation

Ja, æg og maling-kastningen. Men det var måske ikke det, du mente?

Fra : PerX ...

Dato : 14-02-06 00:03

In article <43f0596c$0$84017$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
nix@invalid.com says...

> [...]
> provokation. Fint at vi , der mener noget sådant bliver flere og flere.

Det er muligt det var en provokation, men den var i højeste grad
nødvendig.

Fra : Rea721

Dato : 14-02-06 18:31

I news:43f0596c$0$84017$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
skrev Wilstrup følgende tekst:

> Fint at vi , der mener noget
> sådant bliver flere og flere.

Naturligvis, og hvis i finder 3 mere...så er i 10.

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.

Fra : PerX ...

Dato : 13-02-06 16:35

In article <43f04fd3$0$100$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
e.virker@ikek.com says...

> Eller selve videoen som du kan se her:
> http://www.dailymotion.com/search/islamistes/video/46200

Der er en link til video på siden.

Fra : fribytteren

Dato : 14-02-06 06:32

Wilstrup skrev:

> [...]
> provokation. Fint at vi , der mener noget sådant bliver flere og flere.

Så vidt jeg husker, var Glistrups demonstration ikke en forstyrelse af
den offentlige ro og orden, men derimod en demonstration der var lige
så lovlig som fagbevægelsernes 1. maj demonstration.
Fremskridtspartiet havde på det tidspunkt mange arbejdere blandt sine
vælgere, hvorfor man også i visse kredse kaldte det for DKs
næststørste arbejderparti, hvad jo ikke var helt forkert.

Der findes ingen unødige provokationer, da en provokation altid skaber
kontraster.

JP's tegninger var ikke unødige, hvad der jo netop klart vises over
hele Jorden. Nu ved vi til fulde, hvad det er for en underlig og
fuldstændig formørket religion Islam er i sit fundament.

Det fandt danskerne også ud af, vedrørende nazityskland, dengang DK
var besat. For før 2.WW gik danske mediefolk på kattepoter, for det
havde de lært fra 1864, at ingen i lille DK skal provokere store D syd
for grænsen. Da så DK blev besat, var der nogle drenge, der pludselig
for sjovt gjorde grin med nazi'erne og da begyndte danskerne for alvor
at vise deres foragt for nazi'erne. For hvad nogle store drenge kan
gøre, må den voksne befolkning vel også kunne gøre. Først da kom
der gang i modstandsbevægelsen.

Nu er lille DK endnu ikke besat af islamister og vi skal vel ikke
opføre os som vore forfædre gjorde det over for store D før krigen
og gå stille med dørene.

Vi skal vel vide, hvad det er for en religiøs bevægelse vi har budt
velkommen i vort hjem og det gør vi jo ikke, dersom vi ikke provokerer
den. Vi kommer ikke til at kende den religiøse bevægelses fundament,
dersom vi ikke provokerer den. Vi skal vel vide, hvad for skeletter der
gemmes i skabet.

Sådan er det også her på usenet.dk. Her provokerer debattørerne
hinanden og nogle gange vælter det ud med skeletter og du er en af de
debattører der har mange skeletter raslende i skabet og som i ny og
næ falder ud.

> [...]
> ophidsede, og det forstår man skam godt. AT puste til ilden her er meget

Det de to fyre viste, er mangel på situationsfornemmelse. Man går
ikke ind i et brændende hus uden iltmaske, brandhæmmende og
isolerende tøj og en god og velfungerende brandslange. At rende
splitter nøgne ind i et brændende hus er mere end blot tåbeligt, det
er ganske enkelt selvmord.

Jeg tror faktisk det er forbudt ved lov, ikke blot her i DK, men også
i Frankrig, at lave selvmord. Du kan faktisk blive dømt for
forstyrelse af den offentlige ro og orden, ved at forsøge selvmord.
Det kan man vidst kun sige at de to fyre havde tænkt sig at gøre
eller noget i den retning. De havde om ikke andet tænkt sig at
forstyre den offentlige ro og orden, da demonstrationen var en lovlig
indkaldt demonstration.

Mere er der vel ikke at sige til det.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen