Hizb-ut-Tahrir større end Demokratiske Mus~
Fra : Per Hagemann

Dato : 13-02-06 01:42

Enhver med lidt indsigt i muhamedanermiljøet, som den professor Thomas
Højrup, der udtalte sig til medierne søndag, vil vide at Naser Khader ikke
støttes af hovedmassen af muhamedanere i Danmark.

Jeg vil gå så vidt at påstå at Hizb-ut-Tahrir har flere støtter end Khader
blandt muhamedanerne. Det vil ikke være muligt for Demokratiske Muslimer at
samle 1000 til møde, som HUT har gjort flere gange i Nørrebrohallen.

Demokratiske Muslimer ser jeg som et sammenrend af opportunister. Jeg har
kigget lidt på medinitiativtageren til netværket Hadi Khans meritter:

Han var formand for OPSA, en ofte omtalt pakistansk studenterorganisation,
som af mange benævnes som fundamentalistisk. På www.religion.dk har han
udbredt sig om, hvordan Koranens tekst er i overensstemmelse med nye
naturvidenskabelige erkendelser. Og ganske som Mona Sheikh anser han
demokrati og Koranens bestemmelser som fuldt forenelige. Undskyld jeg siger
det, men denne erklærede demokrat har for mig at se intet andet formål end
at fremme Muhamedanismens sag.

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-02-06 02:24

Per Hagemann wrote:
> [...]
> fuldt forenelige. Undskyld jeg siger det, men denne erklærede
> demokrat har for mig at se intet andet formål end at fremme

Hvad siger du undskyld for? Det er et fremragende og meget oplysende indlæg,
du kommer med.

Fra : Per Hagemann

Dato : 13-02-06 03:13

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvad siger du undskyld for? Det er et fremragende og meget oplysende
> indlæg, du kommer med.

Jeg efterligner Jyllands-Posten og undskylder for at have krænket
muhamedanernes følelser.

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-02-06 03:24

Per Hagemann wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg efterligner Jyllands-Posten og undskylder for at have krænket
> muhamedanernes følelser.

Nåja - undskyld.

Fra : hanzen

Dato : 13-02-06 11:00

> Nåja - undskyld.

Hvad med om du viste at du virkelig mener det?
Du kunne f.eks. starte en landsindsamling af Dannebrogsflag og
engangslightere som kunne sendes til *de fornærmedes* områder.
Det ville være en smuk gestus som også ville gøre dig populær blandt
hallal-hippierne.
--
hilzen
hanzen

Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen the future, brother:
it is murder. Leonard Cohen

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-02-06 11:12

hanzen wrote:
> [...]
> engangslightere som kunne sendes til *de fornærmedes* områder.
> Det ville være en smuk gestus som også ville gøre dig populær blandt

Det kan gøres meget kærligere. Hvad om man i stedet sendte velmenerne. De
vil gerne gøre en hel masse for muhammedanerne. Velmenerne bryder sig
alligevel ikke Danmark. Muhammedanerne kan godt li' velmenere, der vil gøre
en masse for for dem. Et velmenerfrit Danmark vil være uden interesse for de
nuværende gæster, som vil følge velmenerne. Danskerne mister udgifterfor 35
milliarder årligt, en kæmpestor flok kriminelle og en hel masse velmenere
oven i hatten. På den måde bliver alle glade.

Fra : hanzen

Dato : 13-02-06 11:17

> [...]
> udgifterfor 35 milliarder årligt, en kæmpestor flok kriminelle og en hel
> masse velmenere oven i hatten. På den måde bliver alle glade.

Og velmenerne kunne måske dresseres til selv at antænde Dannebrog?
Det vil være smukt. Thøger, Allan og Elsebeth G-N i forreste række
efterfulgt af alle de andre hjernedøde individer med selvdestruktive tanker.
Gu' ved om det vil være lovligt at vise det frem?
--
hilzen
hanzen

Fra : Jim

Dato : 13-02-06 14:44

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> engangslightere som kunne sendes til *de fornærmedes* områder.
> Det ville være en smuk gestus som også ville gøre dig populær blandt

Og oven i den kunne man omskrive en af hans andre tekster til:

"First they toke Manhattan, then they toke Beslan.."

L. Cohen.

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 13-02-06 11:09

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Nåja - undskyld.

Undskyld, jeg har læst indlæget.

Kurt

Fra : Martin

Dato : 13-02-06 11:16

Kurt Harald Nedergaard skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Undskyld, jeg har læst indlæget.

Jeg ved ikke helt hvad dette her handler om, men jeg vil også lige
undskylde, og så har jeg indrapporteret en krænkelse til min udbyder.

Mvh
Martin

Fra : hanzen

Dato : 13-02-06 11:19

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg ved ikke helt hvad dette her handler om, men jeg vil også lige
undskylde, og så har jeg indrapporteret en krænkelse til min udbyder.

Nu må nok også hellere underrette samtlige biskopper om en sag af denne
størrelse.
--
hilzen
hanzen

Fra : Martin

Dato : 13-02-06 11:44

hanzen skrev:

> [...]
>
> Mvh
> Martin
>
> Nu må nok også hellere underrette samtlige biskopper om en sag af denne

Ja nu er disse biskopper jo først og fremmest præster, der så også
har den særlige opgave at føre tilsyn med præsterne inden for deres
stift. Så med mindre du vil bede om undskyldning af din superintendant
for hvad en af dennes præster har har begået af røverstreger
indenfor superintendantens/biskoppens stift, så vil jeg nok gå helt
til tops med
min............øhm.............denne........a-a-ahemmm.....hmmm.......sag.
Ja medmindre du kan finde på hosliggende undskyldninger der er til
hinder herfor? Ka´ du det?

Mvh
Martin (undskyld)

Fra : hanzen

Dato : 13-02-06 11:49

hanzen skrev:

> [...]

min............øhm.............denne........a-a-ahemmm.....hmmm.......sag.
Ja medmindre du kan finde på hosliggende undskyldninger der er til

Jeg er - undskyld - vist ikke - undskyld - helt med på - undskyld - hvad
du - undskyld - mener, men hvis du vil undskylde mig vil jeg - undskyld -
bede dig om - undskyld - at udtrykke dig lidt - undskyld - tydeligere.
Hvis det ikke er muligt undskylder jeg dybt.

--
hilzen
hanzen

Fra : Martin

Dato : 13-02-06 11:57

hanzen skrev:

> [...]
> bede dig om - undskyld - at udtrykke dig lidt - undskyld - tydeligere.
> Hvis det ikke er muligt undskylder jeg dybt.

Ja undskyld, men nu ved jeg ikke helt og undskyld for det, hvad jeg
mener. Og det er jeg selvfølgelig ked af. Det er meget meget synd for
øhhhmm...................ahhhhmyyyy.........jahhhhhh så´ det....!
Men måske jeg bare har misforstået mit spørgsmål, og det er jo
både undskyldeligt og dybt beklageligt.

Håber du tilgiver
Undskyld, Martin!

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-02-06 12:14

Martin wrote:

> [...]
> øhhhmm...................ahhhhmyyyy.........jahhhhhh så´ det....!
> Men måske jeg bare har misforstået mit spørgsmål, og det er jo

Ahem, er det muligt at få indført et godt borgerligt undskyld i denne
forsamling? For hvis der er nogen her, der skal sige undskyld, så er det
altså mig, og jeg synes jeres undskyldninger er nogen sølle undskyldninger
for en rigtig undskyldning.

Ja, det var så min undskyldning, og så må I ellers have mig undskyldt.

Fra : hanzen

Dato : 13-02-06 13:25

[...]

Undskyld.
Og undskyld jeg ikke undskyldte for længe siden, men jeg har foretaget mig
andre i denne sammenhæng ganske uvæsentlige ting som jeg naturligvis gerne
vil undskylde.

Jeg tror - ja, undskyld hvis jeg skifter emne - at denne tråd er helt ude af
kurs. Næsten lige så meget som de muhamedanske mørkemænds hylen op bare
fordi deres store idol nu er blevet tegneseriehelt i vesten på linie med
Fedtmule og Skrækkelige Olfert.
De skulle hellere glæde sig over at endnu flere mennesker her i den
civiliserede verden nu hører om *HAM*
Hvorfor er de kede af det?
Er de bange for at endnu flere skal finde ud af at deres store forbillede i
virkeligheden er en skidt fyr?
Jeg synes de skulle undskylde deres opførsel.
Det er så bare min mening - undskyld, men jeg mener det sgu.
--
hilzen
hanzen

Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen the future, brother:
it is murder. Leonard Cohen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-02-06 12:14

hanzen wrote:
> [...]
>
> Mvh
> Martin
>
> Nu må nok også hellere underrette samtlige biskopper om en sag af denne

Unskyld jeg blander mig, men de, undskyld Biskopperne, har travlt med,
undskyld jeg siger det, at holde private fester for kirkeskatten.

--

Christian

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-02-06 15:12

On 13 Feb 2006 03:14:12 -0800, Christian B. Andresen wrote:

> Unskyld jeg blander mig, men de, undskyld Biskopperne, har travlt med,
> undskyld jeg siger det, at holde private fester for kirkeskatten.

Og så deler de gratis ud af, undskyld mig vin og undskyld brød lige efter
gudstjenesten, undskyld.

Undskyld, det er for meget. Undskyld.

--
Med UNSKYLDENDE Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Martin

Dato : 13-02-06 14:43

Christian B. Andresen skrev:

> Unskyld jeg blander mig, men de, undskyld Biskopperne, har travlt med,
> undskyld jeg siger det, at holde private fester for kirkeskatten.

Har de sagt undskyld for deres usædelige opførsel. Ja undskyld jeg
blander mig.

Mvh
Martin

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-02-06 15:08

Martin wrote:

> Har de sagt undskyld for deres usædelige opførsel. Ja undskyld jeg
> blander mig.

De er nok kommet med deres sædvanlige undskyldninger. Undskyld.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-02-06 15:44

Martin wrote:

> Har de sagt undskyld for deres usædelige opførsel. Ja undskyld jeg
> blander mig.

Undskyld mig lige, men det er, undskyld mig, danske biskopper.
Så undskyld lige.

--

Christian

Fra : Jim

Dato : 13-02-06 16:00

Martin wrote:

> Har de sagt undskyld for deres usædelige opførsel. Ja undskyld jeg
> blander mig.

Undskyld mig lige, men det er, undskyld mig, danske biskopper.
Så undskyld lige.
***************************

Undskyld, men sagde du grise eller krise?

J.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-02-06 16:07

Jim wrote:
> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld mig lige, men det er, undskyld mig, danske biskopper.
> Så undskyld lige.
> ***************************
>
> Undskyld, men sagde du grise eller krise?

LOL

Ahmed Akkari, nu med humor

--

Christian

Fra : Jim

Dato : 13-02-06 16:32

Jim wrote:
> [...]
> Så undskyld lige.
>
> Undskyld, men sagde du grise eller krise?

Jeg så i TV i går var det vist, at han faktisk ikke er mere end 2 grise høj.
Han skal nærmest op på en skammel for at nå et dørhåndtag.
Bil kører han heller ikke. Han må ikke få kørekort for sin mor endnu.
Og så kan han ikke nå pedalerne alligevel.
Faktisk er han så lille, at når han er i studiet i DR-debatten, så er han
nødt til at stå på sin skoletaske for at nå Pia til sokkeholderne.

J.