Hvor var han da .....
Fra : @

Dato : 12-02-06 22:55

<ude med saksen igen>
Statsministeren fordømmer hærværk mod muslimske grave

Fogh Rasmussen beklager, at muslimske grave er blevet skændet.
Fordømmer også udtalelser, der fremsættes for at såre folk pga.
religion eller etnisk baggrund.
- Jeg fordømmer på det kraftigste denne skændige handling, og jeg
beklager dybt, at muslimske grave er blevet skændet, sagde
statsminister Anders Fogh Rasmussen (V) søndag aften i en
pressemeddelse.
Statsministeren udtalte sig på baggrund af et groft hærværk, som
ukendte gerningsmænd har begået mod en muslimsk gravplads, der ligger
i forbindelse med kirkegården i Sædding ved Esbjerg. Hærværket er gået
ud over ca. 25 gravsteder.
< >

i løbet af de senere år er både kristne og jødiske grave blevet
vadaliseret uden at der har lydt så meget som en beklagelse fra AFR
men når det er muhammedanske grave som skændes er han der straks
endda med en kraftig fordømmelse

hvad bilder han sig ind - at forskelsbehandle religioner

Fra : HrSvendsen

Dato : 12-02-06 23:11

@ wrote:

> [...]
> endda med en kraftig fordømmelse
>
> hvad bilder han sig ind - at forskelsbehandle religioner

Fogh er igang med at få ført sine holdninger ajour med dem, der leger woodoo
med hans kontrafej. Han skulle bare have et par dummeslag, så blev han klar
over, hvor meget han trængte til at ændre dhimmitude.

Koranen har jo heller ikke noget imod profit, og jvnf. f.eks. Venstres
seneste udspil til rygepolitik, så er profit og udbytningsretten vist den
eneste form for liberalisme, der er tilbage i det parti.

Fra : Pjensen73

Dato : 12-02-06 23:17

> [...]
> endda med en kraftig fordømmelse
>
> hvad bilder han sig ind - at forskelsbehandle religioner

Man kan prøve at stille sig inde på Rådhuspladsen og brænde den kristne
bibel af og se om han vil beklage det over for de kristne.

Fra : HrSvendsen

Dato : 12-02-06 23:22

Pjensen73 wrote:

> Man kan prøve at stille sig inde på Rådhuspladsen og brænde den
> kristne bibel af og se om han vil beklage det over for de kristne.

Man kunne også prøve med et eksemplar af Grundloven.

Fra : B. Nice

Dato : 12-02-06 23:22

On Sun, 12 Feb 2006 22:54:45 +0100, "@" <1@invalid.net> wrote:

> [...]
>endda med en kraftig fordømmelse
>
>hvad bilder han sig ind - at forskelsbehandle religioner

Diplomati?

Og i øvrigt *er* det en ussel handling.

Fra : @

Dato : 13-02-06 00:04

On Sun, 12 Feb 2006 23:22:23 +0100, B. Nice <b__nice@hotmail.com>
wrote:

>Diplomati?

næh

lille hund logrer for ikke at få nogen på huden af den store
svinehund(muhamedanismen)

>Og i øvrigt *er* det en ussel handling.

enig

der er jo en masse følelser forbundet med forfædrenes grave, og det
tjener intet bredere formål at trampe på dem

men vi er jo forskellige, hvis mine afdøde forældres grave blev
raseret tror jeg faktisk ikke at jeg ville reagere på det, da en sådan
handling slet ikke kan berøre mine minder,

ligesom det ikke berørte mig at nogle galninge brændte en rød klud
foran en dansk ambasade

på mig er den slags overfladiske ytringer spildt

Fra : snuden

Dato : 13-02-06 03:29

> [...]

Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor er folk (i gruppen her) så
fattesvage? Der ligger jo indirekte i fordømmelsen en kobling til de
voldsomme begivenheder den ubegavede avis Jyllands-posten har været en stærk
medvirkende årsag til (ikke at glemme Hr. Akkari) og for at slukke branden
istedet for at hælde benzin på, fordømmer A. Fogh naturligvis handlingen.
Det er da helt naturligt og ikke mindst på sin plads. Husk på, at ikke alle
danskere er ens, ej heller alle muslimer.

Snuden

Fra : Thomas J.

Dato : 13-02-06 04:24

Den Mon, 13 Feb 2006 03:29:04 +0100 sendte "snuden"
<snudens@gmail.com> følgende røgsignaler:

>Det er da helt naturligt og ikke mindst på sin plads. Husk på, at ikke alle
>danskere er ens, ej heller alle muslimer.

Jeg er i hvert fald glad for at alle danskere ikke er som dig, for så
havde vi talt tysk i dag, Schnauze.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.870 km)

Fra : Svend Poulsen

Dato : 13-02-06 05:33

"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> handlingen. Det er da helt naturligt og ikke mindst på sin plads. Husk på,
> at ikke alle danskere er ens, ej heller alle muslimer.

Næ, men at der er blevet vandaliseret hundredvis af kristne grav bliver der
ikke sagt et ord om og hvordan vil det så blive opfatte som af visse
personer, Fogh haf faldt på knæ for muslimer, hvad Fogh mangler er en dygtig
spindoktor der igen kan fortælle ham hvad han skal sige.

Svend

Fra : Kim2000

Dato : 13-02-06 07:29

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Næ, men at der er blevet vandaliseret hundredvis af kristne grav bliver
> der ikke sagt et ord om og hvordan vil det så blive opfatte som af visse

Nej, det er der nok ikke, men der har der været tale om hærværk, den
aktuelle sag er formentlig en direkte udløber af tegningskonflikten og
dermed er det sund fornuft at forsøge at stoppe ethvert tilløb til en større
eller mindre religionskrig. Hvis det havde været hærværk havde det jo nok
også ramt de kristne grave. Derudover er det da også en fej handling.

mvh
Kim

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 13-02-06 09:56

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> større eller mindre religionskrig. Hvis det havde været hærværk havde det
> jo nok også ramt de kristne grave. Derudover er det da også en fej

Ligger der kristne grave ved siden af de muslimske?

/Mikael (Ikke udøvende astronaut)

Fra : Jens G

Dato : 13-02-06 16:47

On Mon, 13 Feb 2006 09:56:27 +0100, "Mikael Mortensen"
<bugs@danbbs.dk> wrote:

>Ligger der kristne grave ved siden af de muslimske?

Gravpladsen ligger i forbindelse med kirkegården i Sædding.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-02-06 09:47

snuden wrote:

> Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor er folk (i gruppen her) så
> fattesvage?

Ved du ikke det? Så må du jo høre til her i gruppen.

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 13-02-06 12:29

Det var smuk og solrig dag da @ skrev
news:ccbvu15p9m6mdrqv82jpv5idk6mhh6cch3@4ax.com i dk.politik:

> <ude med saksen igen>
> Statsministeren fordømmer hærværk mod muslimske grave

Er det grave i mellemøsten der er skændet? Synes bestemt at have læst at
der ikke er nogen muslimske grave i Danmark...

--
Rune D. Jørgensen

Fra : jodem

Dato : 13-02-06 13:15

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det grave i mellemøsten der er skændet? Synes bestemt at have læst at
> der ikke er nogen muslimske grave i Danmark...

I Sedding ved Esbjerg

Fra : Konrad

Dato : 13-02-06 13:31

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> wrote in message
> Det var smuk og solrig dag da @ skrev
> news:ccbvu15p9m6mdrqv82jpv5idk6mhh6cch3@4ax.com i dk.politik:

> Er det grave i mellemøsten der er skændet? Synes bestemt at have læst at
> der ikke er nogen muslimske grave i Danmark...

Debatten har gpet på, om der skulle afses et helt særligt område udelukkende
til muslimske grave.

Fra : Konrad

Dato : 13-02-06 13:37

"@" <1@invalid.net> wrote in message
> [...]

(...)
> [...]
> vadaliseret uden at der har lydt så meget som en beklagelse fra AFR
> men når det er muhammedanske grave som skændes er han der straks

Et eller andet kunne tyde på, at der ligger muslimhad bag. Jeg ved ikke om
der er opklaret noget med jødiske gravsteder, men det ofresvæver mig at de
gerningsmænd, man har kunne sætte i forbindelse med skænding af kristne
grave enten har været sindsforvirrede eller "satanister".

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-02-06 17:33

On Mon, 13 Feb 2006 13:37:08 +0100, Konrad wrote:

> [...]
> gerningsmænd, man har kunne sætte i forbindelse med skænding af kristne
> grave enten har været sindsforvirrede eller "satanister".

Personligt foretrækker jeg de ukendtes grav, men det er svineri at skænde
grave, uanset hvilken trosretning undrliggeren tilhørte.

Der er dog ikke noget der ville fryde mig mere end :

hvis det var en flok "jødeknægte" der havde moret sig

eller

hvis det var en flok "ungkristne" i samme ærinde

eller

hvis det var en specialstyrke "udsendt af Abu Laban" der lige skulle puste
til ilden.

Desværre er det nok nogle "forvirrede" danskere (muligvis bosiddende i
Greve-området) der har været i gang.

Uanset hvem de er så håber jeg at politiet banker på hos dem en morgenstund!

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Konrad

Dato : 14-02-06 15:17

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> wrote in message

> Personligt foretrækker jeg de ukendtes grav, men det er svineri at skænde
> grave, uanset hvilken trosretning undrliggeren tilhørte.

Ja - det er i bogstavelig forstand at trampe på folks følelser.

> Der er dog ikke noget der ville fryde mig mere end :
>
> hvis det var en flok "jødeknægte" der havde moret sig

Hvorfor dog det?

> [...]
> til ilden.
>
> Desværre er det nok nogle "forvirrede" danskere (muligvis bosiddende i

Øh. Det ville fryde dig, hvis det var nogen der kunne puste til ilden, men
ikke hvis det bare var nazister? Nazister er dog som bekendt mest til had
mod jøder - det er f.eks blandt derfor, DF'ere føler sig rene og pæne - de
hader jo kun muslimer.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 14-02-06 16:52

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mod jøder - det er f.eks blandt derfor, DF'ere føler sig rene og pæne - de

Moderate nazister ønsker dialog og hader ingen.

/Mikael (Astronaut)

Fra : Konrad

Dato : 15-02-06 12:58

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> wrote in message

> Moderate nazister ønsker dialog og hader ingen.

LOL! Den var sgu meget god.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 14-02-06 18:32

On Tue, 14 Feb 2006 15:17:00 +0100, Konrad wrote:

> "Bruno Christensen" <news@lphund.dk> wrote in message

> om
> de

> Ja - det er i bogstavelig forstand at trampe på folks følelser.

Enig.

Her stilles blot forskellige scenarier op.

> Hvorfor dog det?

Det ville virkelig give islamisterne noget at råbe op om. De er jo allerede
startet med "Zionistplanlagt".

Mig bekendt har de danske jøder aldrig lavet noget i den stil.

Der findes en organisattion der hedder noget i stil med "Unge Kristne", så
vidt jeg ved har heller ingen af disse nogensinde lavet noget lignende.

Dem her ved jeg ikke noget om, men det er en mulighed, dog meget usansynlig.

Sagt på en pæn måde, der er to muligheder:

Det er Johnnys drenge og så er det kun for yderligere at optrappe en
konflikt.

Det er "forvirrede" unge uden direkte kontakt til Johnny (men lidt
inspirerede) i så fald er det dumt gjort af dem, bliver de taget som vil man
kalde dem "naziinfluerede".

> Øh. Det ville fryde dig, hvis det var nogen der kunne puste til ilden,
NEJ. Men jeg vil heller ikke krybe for at undgå en konflikt.

>men
> ikke hvis det bare var nazister?

Johnnys drenge "ved vi alle" er gode for en lille provokation, derfor mit
desværre.

>Nazister er dog som bekendt mest til had
> mod jøder - det er f.eks blandt derfor, DF'ere føler sig rene og pæne - de
> hader jo kun muslimer.

/|\
/\
Bruno

Fra : Martin

Dato : 15-02-06 08:39

Mikael Mortensen skrev:

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Moderate nazister ønsker dialog og hader ingen.
>
> /Mikael (Astronaut)

TROLL ALERT

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 15-02-06 10:14

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

Mikael Mortensen skrev:

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Moderate nazister ønsker dialog og hader ingen.
>
> /Mikael (Astronaut)

>TROLL ALERT

Ja, den er meget brugt når man ikke ved hvad man skal svare...

/Mikael (Astronaut)