kan vi få opskriften?
Fra : @

Dato : 12-02-06 22:49

<sakset fra Århus Stifttidende>
Meningsmåling: Islam og demokrati kan forenes

Et knebent flertal på 51 pct. af befolkningen ser ingen problemer i at
forene islam med en demokratisk styreform, og godt 60 pct. af
danskerne ønsker, at undervisningen i verdensreligionerne kommer til
at fylde mere i folkeskolen.
Desuden er hele 75 pct. uenige i, at de imamer, der hyppigst
optræder i medierne, er repræsentative for muslimerne i Danmark.
Det er nogle af konklusionerne på en meningsmåling, som
analyseinstituttet Zapera har gennemført for Ugebrevet Mandag Morgen.
< >

et er at have en mening, eller måske endog en forestilling om noget

men mon de der mener ovenstående er muligt, kan komme med en holdbar
opskrift på hvordan man kan forene muhammedanisme og demokrati?

jeg tror der ville være mere fremtid i at tømme Stillehavet med en
teske

Fra : Pjensen73

Dato : 12-02-06 23:19

> [...]
> opskrift på hvordan man kan forene muhammedanisme og demokrati?
>

> jeg tror der ville være mere fremtid i at tømme Stillehavet med en

Opskriften lyder således.
Afskaf ytringsfriheden og demokratiet og indfør Sharia lovgivning.
Ja, det er opskriften på hvordan vi kan leve side om side med
muhammedanskerne.

Fra : Peter Holst

Dato : 13-02-06 03:25

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> Opskriften lyder således.
> Afskaf ytringsfriheden og demokratiet og indfør Sharia lovgivning.
> Ja, det er opskriften på hvordan vi kan leve side om side med
> muhammedanskerne.

hørt

Fra : Thomas J.

Dato : 13-02-06 04:07

Den Sun, 12 Feb 2006 22:48:51 +0100 sendte "@" <1@invalid.net>
følgende røgsignaler:

> [...]
> Det er nogle af konklusionerne på en meningsmåling, som
>analyseinstituttet Zapera har gennemført for Ugebrevet Mandag Morgen.

Nå, har de spurgt et repræsentativt udsnit af den (muhame)danske
befolkning i Gjellerupparken....

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.870 km)