css i NN
Fra : Andreas Hjordt

Dato : 05-01-01 12:26

På nedenstående url har jeg en side med nogle røde links i toppen.
http://andreas.trab.dk/new/
Når jeg holder musen over dem, i IE bliver de sorte og understreget. Men
ikke i NN.
Mine style sheets ligger på:
http://andreas.trab.dk/new/style.css.txt

Et andet problem er på, http://andreas.trab.dk/new/default.asp?option=login
, her er det input felterne og knappen der ikke ser "pæne" ud i NN.

Et tillægs spørgsmål lyder: Hvordan får jeg teksten i input felterne til at
optræde som højre centreret?

MvH
Andreas Hjordt

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-01-01 13:04

Andreas Hjordt <ahj@trition.dk> skrev:

> http://andreas.trab.dk/new/
> Når jeg holder musen over dem, i IE bliver de sorte og understreget. Men
> ikke i NN.

NN4 understøtter ikke a:hover.

> Et andet problem er på,
http://andreas.trab.dk/new/default.asp?option=login
> , her er det input felterne og knappen der ikke ser "pæne" ud i NN.

NN4 understøtter ikke style på inputfelter.

> Et tillægs spørgsmål lyder: Hvordan får jeg teksten i input felterne til
at
> optræde som højre centreret?

Med text-align:right; på din input i css, men det fungerer heller ikke i
NN4 - det må du altså leve med

Jeg ser at du har brugt
border-width= 1pt;
border-color= #000000;
.... det skal være et :

Hvorfor bruger du <font size=5 face=verdana...> i din kode, når du kan
definere det hele i din css?

--
Allan Vebel
allan@vebel.dk

Fra : Andreas Hjordt

Dato : 05-01-01 13:41

"Allan Vebel" <allan@vebel.dk> wrote in message

> NN4 understøtter ikke a:hover.

JavaScript er åbenbart vejen?

> [...]
> at
>
> Med text-align:right; på din input i css, men det fungerer heller ikke i

et hvad? (det ser ud som om at der mangler noget tekst)

> Hvorfor bruger du <font size=5 face=verdana...> i din kode, når du kan
> definere det hele i din css?

Jeg finder at det bliver så uoverskueligt med et tons af calsses og ...

MvH og tak for hjælpen,
Andreas Hjordt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-01 15:20

skal være:
border-width: 1pt;
border-color: #000000;

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Troels Christiansen

Dato : 05-01-01 16:42

> Jeg finder at det bliver så uoverskueligt med et tons af calsses og ...

<FONT> er depriceret (uddøende) i html 4, men understøttes stadig i denne
version.
Klasser er fremtiden.
--
Mvh.
Troels Christiansen

Fra : Svend Tofte

Dato : 05-01-01 19:13

>NN4 understøtter ikke style på inputfelter.

næ, men nogle ting måske, den version jeg har, 4.08 kan godt styles
med fonten ihvertfald, den lader til at inhereti noget fra enten body
eller p tags, hvilket IE ikke gør.

den her side jeg har her, er stylet i netscape:

On Fri, 5 Jan 2001 13:03:41 +0100, "Allan Vebel" <allan@vebel.dk>
wrote:

http://svend.neoideo.dk/code/update_parent/index.asp