Hvor er respekten for mennesket?
Fra : fribytteren

Dato : 12-02-06 20:11

Vi bliver dagligt i denne tid bombaderet med ønsket om respekt for dit
og dat religiøse og politiske ikondyrkelse, for ikke at tilbederne
skal blive bedrøvede.

Nu har de religiøse og politiske pestbefængte mentale parasitte med
deres dertil indrettede økonomiske og militante redskaber forhånet
mennesket på Jorden i årtusinder.

Det er vidst på tide at mennesket på Jorden rejser sig på sine
bagben og viser sit sande og ægte ansigt og forviser de religiøse og
politiske mentale parasitter fra menneskenes levende, livgivende og
livsbekræftende mentale og fornuftbetonede intelligente hoved.

Milliarder af menneskers liv og blod har været udgydt til ære for
disse sindssyge religiøse og politiske parasitter. Er det ikke på
tide, at denne forhånelse af menneskenes liv på Jorden OPHØRER?

Hvor længe endnu vil mennesket på Jorden fortsætte med at lade sig
blive ydmyget af de religiøse og politiske parasitters løgne og
forhånelser.

Mennesket er født frit og overalt er det slavebundet af religiøse og
politiske magtudøvelser.

Jeg er vel ikke det eneste menneske på Jorden, der ønsker fred og
frihed fra fortsat at blive forhånet som menneske, af de religiøse og
politiske parasitter og deres økonomiske og militante dødbringende og
menneskedestruktive redskaber.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : td

Dato : 13-02-06 13:34

"fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> wrote in message
[...]

Nu var det vel mennesket selv, der opfandt religionen. Ikke omvendt.

[...]

Det er jo netop det, menneskenegør.

[...]

Kender du sandheden?

Mennesket er født frit og overalt er det slavebundet af religiøse og
politiske magtudøvelser.

Nej, mennesket har slavebundet sig selv.

[...]

Tanken om det fuldstændigt frie menneske er måske tiltalende for nogle, men
bestemt ikke for alle. Der er mange, der ikke ønsker den ultimative frihed,
otg den eksisterer i virkeligheden heller ikke, og kommer aldrig til det.

td

Fra : Martin

Dato : 13-02-06 13:46

td spamfree skrev:

> Nu var det vel mennesket selv, der opfandt religionen. Ikke omvendt.

Monolitisk gudsdyrkelse blev opfundet for at vi skulle få dødsangst
og kaste os i støvet for bærerne af guds ord thi kun gennem deres
fortolkninger og formaninger ville vi opnå evig frelse.

> [...]
> politiske mentale parasitter fra menneskenes levende, livgivende og
> livsbekræftende mentale og fornuftbetonede intelligente hoved.

Bl.a ved gennem de 12 tegninger at stille spørgsmål om vi er på vej
i den rigtige retning eller om vi er på tilbagetog for en dogmatisk
lovreligion der langsomt men sikkert spreder sig over hele verden.

> Hvor længe endnu vil mennesket på Jorden fortsætte med at lade sig
> blive ydmyget af de religiøse og politiske parasitters løgne og
> forhånelser.
>
> Kender du sandheden?

Søg, og du skal finde

> [...]
> otg den eksisterer i virkeligheden heller ikke, og kommer aldrig til det.

Forsludret ævl! Intet menneske bliver født med et brændende ønske
om at være ufrit. Eller vil du måske lige beskrive det gen eller den
kromosonfejl for mig, tak!

Mvh
Martin

Fra : fribytteren

Dato : 13-02-06 17:04

td (spamfree) skrev:

> "fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> wrote in message

> Nu var det vel mennesket selv, der opfandt religionen. Ikke omvendt.

Fuldstændig rigtigt og menneskene har også skabt krigsvåben, men det
er ikke ensbetydende med, at vi (mennesket) skal tilbede og elske dem.

At mennesket gjorde den fejl, i fordoms tid, at skabe sig religion
etc., er jo blot arvesynden, som vi kan kaste fra os, dersom vi lyster
at gøre det.

> Det er jo netop det, menneskene gør.

Fuldstændig rigtigt og dog alligevel ikke helt. For stadigvæk vil man
gerne beholde både religion og politik. Så egentlig kan jeg endnu
ikke se, at menneskene gør det, men der er tegn på, at menneskene er
ved at miste tilliden til religionerne og de politiske ideologier.

> Kender du sandheden?

Jeg kender løgnen og når du også kender løgnen, da vil du møde
sandheden bag løgnen og når du fjerner løgnen vil du stå tilbage
med sandheden. Når du opdager, hvad det er der skygger for lyset, da
kan du fjerne det der giver skyggen og når du har fjernet
skyggegiveren står du tilbage med lyset.

> Nej, mennesket har slavebundet sig selv.

Rigtigt, men for at mennesket kan slavebinde sig, er det nødsaget til
at have friheden til at gøre det. Når mennesket så er oplært i at
slavebinde sig og herefter lader sig selv slavebinde, glemmer mennesket
hurtigt hvad friheden er, for det er mennesket forbudt at søge
friheden, når det har slavebundet sig.

> [...]
> og den eksisterer i virkeligheden heller ikke, og kommer aldrig til det.

Den ultimative frihed eksisterer lige foran dine fødder, det er blot
at tage den op og bruge den. Ingen kan forbyde dig at udøve den. Det
er først når du har udøvet den, at din omverden reagerer, for
udøver du din ultimative frihed på en sådan måde, at du viser
mangel på ære og respekt for dine medmenneskers liv og frihed, da vil
de reagere og det er ud fra vores fælles reaktioner, vi vil tilpasser
os hinandens behov for liv og frihed.

Desværre er vort nationale, internationale og globale samfund ikke
indrettet på denne måde, for det er ikke det menneskelige livs- og
frihedsbehov der tilgodeses i lovgivningen, men derimod et magtsystems
behov, som mennesket har opbygget i troen på religionerne og de
politiske ideologier, hvorved menneskene har slavebundet sig og dermed
har mistet deres frihed.

Menneskene har mistet erkendelsen om den ultimative frihed og om at
friheden ikke er magt, men en ære og respekt for andres liv og frihed.
Magt er mangel på ære og respekt for menneskers liv og frihed, det
vises klart og tydeligt, ved at menneskene er slavebundet af de
religiøse og politiske dogmer, regler og ritualer og ikke mindst ved,
at der er millioner af mennesker der lider sorg, smerte og død for de
religiøse og politiske (parasitternes) magtsystemers fortsatte
eksistens.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen