Underskriv og vidersend petition for ytrin~
Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 12-02-06 14:03

http://www.petitiononline.com/namazie/petition.html

Det er forøvrigt en iraner der har taget initiativ til støtten til danmark,
og jeg håber at i herinde husker det, når den iranske befolkning søger
støtte til deres menneskerets og frihedssager.

___________

To: the International Community
We, the undersigned, unequivocally condemn the threats of death and bombings
by Islamists to limit, censor and silence any critique of Islam.

Criticism of religion - any religion - including caricaturing religious
figures, however offensive, are integral components of unconditional freedom
of expression, secularism, and the separation of religion's intervention in
the public sphere.

These are rights fought for and gained by the enlightenment and progressive
social movements.

We must not allow anyone or any movement to erode these fundamental rights
and values.

All states are duty-bound to:

* Condemn threats made by religious groups and movements to limit, censor
and silence free speech
* Unconditionally defend free speech and the separation of religion's
intervention in people's lives
*Immediately prosecute all those issuing threats against persons and places,
e.g. threats to kill, or carry out suicide bombings.

Sincerely,

___________

Fra : Sten Schou

Dato : 12-02-06 16:27

"Adrian Hjelmslund" <Adrian@hjelmslund.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og jeg håber at i herinde husker det, når den iranske befolkning søger
> støtte til deres menneskerets og frihedssager.

Spændende, om TV2 vil reklamere for den i aftenens nyhedsudsendelse, ligesom
man gjorde for "anotherdenmark". Ingen af underskriverne på "anotherdenmark"
synes at være bekendt med denne side.

Hilsen Sten

Fra : Kim2000

Dato : 12-02-06 17:27

> [...]
> og jeg håber at i herinde husker det, når den iranske befolkning søger
> støtte til deres menneskerets og frihedssager.

Du mener i fuldt alvor, at den slags vil gøre indtryk på en flok hulemænd?
Mellemøsten fik formentlig sandkagen galt i halsen, da EU slog det fast at
en boycot af Danmark er en boycot af EU. Det er den slags de har respekt
for, ikke en gang lallede underskriftsindsamlinger.

mvh
Kim

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 13-02-06 10:07

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> Du mener i fuldt alvor, at den slags vil gøre indtryk på en flok hulemænd?

Nej, selvfølgelig opfører tåber sig ikke ligepludselig normalt pga en
petition, men ikke desto mindre mener jeg at det er vigtigt at markere et
standpunkt, da det i det mindste kan påvirke
"Jeg-ved-ikke-helt-hvad-jeg-egengtlig-mener-personer".

Fra : GB

Dato : 13-02-06 17:12

"Adrian Hjelmslund" <Adrian@hjelmslund.dk> wrote in

> Det er forøvrigt en iraner der har taget initiativ til støtten til
> danmark, og jeg håber at i herinde husker det, når den iranske
> befolkning søger støtte til deres menneskerets og frihedssager.

Hvorfor lave en "petition" (anmodning) om ytringsfrihed?
Vi HAR ytringsfrihed!

/|\
/\

Se bare - muhammed!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-02-06 17:59

On 13 Feb 2006 16:12:28 GMT, GB wrote:

> /|\
> /\
>
> Se bare - muhammed!

Undskyld

Har du Copyright på den, eller må man ?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : @

Dato : 13-02-06 22:40

On Mon, 13 Feb 2006 17:58:42 +0100, Bruno Christensen <news@lphund.dk>
wrote:

>Undskyld
>
>Har du Copyright på den, eller må man ?

jeg troede ovenstående "stregtegning" var forbudt

på det strengeste